Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Warszawa 2007. Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 7,3 % populacji 15+ czyli jest to: 2 197 667.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Warszawa 2007. Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 7,3 % populacji 15+ czyli jest to: 2 197 667."— Zapis prezentacji:

1 Warszawa 2007

2 Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 7,3 % populacji 15+ czyli jest to: 2 197 667 osób.

3 Wędkarski Świat Nasz średni nakład wynosi 57 000 egz., jest kontrolowany przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP). Pod względem sprzedaży egzemplarzowej zajmujemy drugą pozycję po Wiadomościach Wędkarskich. Każdy nasz numer jest czytany średnio przez 5-6 osób.

4 Wędkarski Świat Jesteśmy młodym, dynamicznym pismem poruszającym sprawy ekologii, turystyki i wędkarstwa. Współpracujemy z najlepszymi autorami z branży. Prezentujemy największy wybór zdjęć wędkarskich i przyrodniczych Walczymy o zachowanie środowiska naturalnego i ochronę polskiej przyrody

5 Wędkarski Świat Czytelnictwo (CCS): 1,23% za PRESS wg badań SMG/KRC styczeń-grudzień 2005 CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego – średnie czytelnictwo dla jednego miesiąca w ciągu 6 miesięcy.

6 Wędkarski Świat Sprzedażą miesięcznika zajmują się najwięksi kolporterzy w Polsce: Ruch SA Kolporter SA HDS Franpress Pressmarket Garmond oraz sklepy i hurtownie prowadzące sprzedaż sprzętu wędkarskiego. Za pośrednictwem ww. kolporterów nasz miesięcznik dociera do 19 000 punktów sprzedaży detalicznej

7 Wędkarski Świat Średnia sprzedaż wg województw w 2006 r. Województwo Sprzedaż % 1.dolnośląskie7,01 2.kujawsko-pomorskie4,82 3.lubelskie5,18 4.lubuskie3,99 5.małopolskie4,17 6.mazowieckie20,19 7.opolskie2,93 8.podkarpackie2,96 9.podlaskie2,48 10.pomorskie 5,31 11.śląskie9,42 12.świętokrzyskie 1,76 13.warmińsko-mazurskie 3,00 14.wielkopolskie 8,20 15.zachodniopomorskie 5,75 16.prenumerata, itp..9,23 17.export 0,04

8 Wędkarski Świat 66,7% naszych czytelników korzysta przy zakupach z publikowanych w naszym miesięczniku reklam.

9 Wędkarski Świat nasze referencje (firmy z poza branży wędkarskiej): Mercedes; JEEP; Chrystler; Honda Motor; Knorr; Canal +; NTT; Nokia; Yamaha; HONDA MARINE;TOHATSU; Bayer; Johnson; Novartis; Sportis; WWF;Lowrance, Eagle; Cannon Cosmetics, Browary Tyskie, Renault- Dacia, Piwo Żubr, E.Leclerc.

10 Badanie Czytelnictwa Polskie Badania Czytelnictwa Badanie: PBC General Realizacja i oprogramowanie: MillwardBrown SMG/KRC Fale [12]: styczeń 2005 : grudzień 2005 (wielkość: 36 092) Wielkość (ważona): 30 136 052 (36 092 przypadków, 100,0% całej próby)

11 Wędkarski Świat Nasi czytelnicy

12

13

14

15

16

17


Pobierz ppt "Warszawa 2007. Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 7,3 % populacji 15+ czyli jest to: 2 197 667."

Podobne prezentacje


Reklamy Google