Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008."— Zapis prezentacji:

1 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008

2 Październik 2008 But Investor Track 2008 To zbiór wszelkich niezbędnych informacji o inwestorach indywidualnych budujących w ostatnich latach swoje domy. Informacje podzielone są na następujące grupy asortymentowe: pokrycia dachowe i systemy rynnowe i okna dachowe, materiały do ocieplania ścian, fundamentów i dachów (materiały: wełna mineralna, styropian, inne), stolarka otworowa (okna i drzwi) (okna elewacyjne, drzwi wewnętrzne, drzwi zewnętrzne), instalacje grzewcze (kotły i grzejniki), chemia budowlana i cement (zaprawy tynkarskie, gotowe masy i gładzie, gotowe posadzki), materiały do wykończenia podłóg, materiały do wykończenia ścian wewnętrznych, elewacje ścian zewnętrznych

3 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008

4 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Ranking marek budowlanych – metodologia badania piąta edycja projektu wyniki ogłaszane zawsze na targach BUDMA www.asm-poland.com.pl

5 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Ranking marek budowlanych – metodologia badania Badanie wśród firm wykonawczych w sektorze budowlanym: przeprowadzone w grudniu 200 8 roku obejmujące 19 grupy asortymentowe materiałów budowlanych przeprowadzone na próbie firm wykonawczych odrębnie dobranej dla każdej z 19 grup asortymentowych materiałów budowlanych Wykonawcy wskazywali m.in.: znajomość marek budowlanych marki budowlane najwyższej jakości marki budowlane o najlepszej relacji cena do jakości marki budowlane najchętniej wybierane

6 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Ranking marek budowlanych – metodologia badania To marka, która w danej kategorii asortymentowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: marka uznawana za markę najwyższej jakości (waga 40%) marka o najlepszej relacji cena do jakości (waga 30%) marka najczęściej stosowana przez wykonawców (waga 30%)

7 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 KATEGORIE RANKINGOWE BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 (w każdym z 19 badanych segmentów)

8 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BADANE SEGMENTY 1.okna dachowe 2.pokrycia dachowe 3.systemy rynnowe 4.płytki ceramiczne 5.kleje i fugi 6.kostka brukowa 7.piany i silikony 8.wełna mineralna i skalna 9.drzwi wewnętrzne 10.styropian 11.profile okienne 12.okna elewacyjne 13.produkty gipsowe do gładzenia i wyrównywania ścian 14.farby wewnętrzne 15.tynki dekoracyjne 16.płyty gipsowo-kartonowe 17.materiały wznoszeniowe 18.lakiery do drewna 19.podłogi drewniane i laminowane

9 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Budowlana Marka Roku to marka najbardziej rozpoznawalna przez przedstawicieli firm wykonawczych

10 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 WYNIKI RANKINGU BUDOWLANA MARKA ROKU 2008

11 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 MATERIAŁY WZNOSZENIOWE

12 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii MATERIAŁY WZNOSZENIOWE Wyróżnienia w kategorii MATERIAŁY WZNOSZENIOWE 9,9% 7,5%

13 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII MATERIAŁY WZNOSZENIOWE 34,5

14 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

15 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

16 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka najczęściej stosowana (%)

17 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 WEŁNA MINERALNA I SKALNA

18 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii WEŁNA MINERALNA I SKALNA 23,6% 11,5%

19 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII WEŁNA MINERALNA I SKALNA 43,7

20 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

21 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

22 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

23 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 STYROPIAN

24 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii STYROPIAN 8,9% 12,4%

25 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII STYROPIAN 18,5

26 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

27 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

28 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

29 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 POKRYCIA DACHOWE

30 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii POKRYCIA DACHOWE 10,1% 6,9%

31 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII POKRYCIA DACHOWE 12,8%

32 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

33 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

34 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

35 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 SYSTEMY RYNNOWE

36 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii SYSTEMY RYNNOWE 9,9% 9,5%

37 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII SYSTEMY RYNNOWE 16,5%

38 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

39 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

40 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

41 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 OKNA DACHOWE

42 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii OKNA DACHOWE 45,4% 2,0%

43 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII OKNA DACHOWE 50,2%

44 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

45 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

46 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

47 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 OKNA ELEWACYJNE

48 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii OKNA ELEWACYJNE 3,9% 3,2%

49 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII OKNA ELEWACYJNE 10,5%

50 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

51 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

52 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

53 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PROFILE OKIENNE

54 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PROFILE OKIENNE 16,5% 13,1%

55 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PROFILE OKIENNE 24,2%

56 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

57 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

58 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

59 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PIANY I SILIKONY

60 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PIANY I SILIKONY 21,7% 12,5%

61 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PIANY I SILIKONY 34,7%

62 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

63 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

64 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

65 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA ŚCIAN

66 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA ŚCIAN 16,9% 7,6%

67 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA ŚCIAN 20,7%

68 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

69 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

70 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

71 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PŁYTY GIPSOWO - KARTONOWE

72 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PŁYTY GIPSOWO-KARTONOWE 26,9% 16,4%

73 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PŁYTY GIPSOWO-KARTONOWE 43,7

74 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

75 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

76 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

77 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 TYNKI DEKORACYJNE

78 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii TYNKI DEKORACYJNE 13,3% 11,0%

79 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII TYNKI DEKORACYJNE 14,7%

80 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

81 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

82 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

83 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 FARBY WEWNĘTRZNE

84 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii FARBY WEWNĘTRZNE 19,6% 7,7%

85 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII FARBY WEWNĘTRZNE 31,9%

86 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

87 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

88 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

89 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PŁYTKI CERAMICZNE

90 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PŁYTKI CERAMICZNE 17,3% 8,2%

91 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PŁYTKI CERAMICZNE 50,4%

92 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

93 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

94 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

95 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 KLEJE I FUGI

96 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii KLEJE I FUGI 25,2% 18,7%

97 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII KLEJE I FUGI 33,9%

98 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

99 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

100 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

101 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DRZWI WEWNĘTRZNE

102 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii DRZWI WEWNĘTRZNE 5,7% 5,5%

103 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII DRZWI WEWNĘTRZNE 38,3%

104 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

105 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

106 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

107 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE

108 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE 23,2% 12,5%

109 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE 38,5%

110 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

111 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

112 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

113 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 LAKIERY DO DREWNA

114 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii LAKIERY DO DREWNA 16,4% 12,4%

115 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII LAKIERY DO DREWNA 21,1%

116 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

117 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

118 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

119 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 KOSTKA BRUKOWA

120 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii KOSTKA BRUKOWA 14,8% 9,8%

121 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII KOSTKA BRUKOWA 15,8%

122 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)

123 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)

124 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)

125 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH 2008 Ranking marek budowlanych

126 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych ósma edycja projektu ogłoszenie wyników zawsze na targach BUDMA www.asm-poland.com.pl

127 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 CHARAKTERYSTYKA BADANIA HIPERMARKET BUDOWLANY Badanie inwestorów indywidualnych 200 8 : przeprowadzone w grudniu 2008/styczniu 2009 roku przeprowadzone na próbie n=950 inwestorów indywidualnych Inwestorzy indywidualni wskazywali m.in.: hipermarkety o najlepszej jakości obsługi hipermarket oferujący najniższa cenę. hipermarket posiadający asortyment najbardziej dopasowany do potrzeb

128 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Badanie przedstawicieli firm wykonawczych 200 8 : przeprowadzone w grudniu 200 8 /styczniu 200 9 roku przeprowadzone na próbie n=2050 firm wykonawczych Przedstawiciele firm wykonawczych wskazywali m.in.: sieć/hurtownia budowlana, w której najczęściej dokonują zakupów sieć/hurtownia budowlana oferująca najniższą cenę sieć/hurtownia budowlana oferująca najdogodniejsze warunki współpracy CHARAKTERYSTYKA BADANIA SIEĆ/HURTOWNIA BUDOWLANA

129 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DYSTRYBUTOR ROKU 2008 HIPERMARKET BUDOWLANY To firma, która w danej kategorii rankingowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: hipermarket o najlepszej jakości obsługi (waga 30%) hipermarket oferujący najniższa cenę (waga 35%) hipermarket oferujący asortyment najbardziej dopasowany do potrzeb (waga 35%)

130 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DYSTRYBUTOR ROKU 2008 SIEĆ/HURTOWNIA BUDOWLANA To firma, która w danej kategorii rankingowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: sieci/hurtownia budowlana najczęściej wybierana jako miejsce zakupów (waga 35%) sieć/hurtownia budowlana oferująca najniższą cenę (waga 30%) sieć/hurtownia budowlana oferująca najbardziej dogodne warunki współpracy (waga 35%)

131 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 KATEGORIE RANKINGOWE DYSTRYBUTOR ROKU 2008 wśród hipermarketów budowlanych DYSTRYBUTOR ROKU 2008 wśród sieci/hurtowni budowlanych

132 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 WYNIKI RANKINGU DYSTRYBUTOR ROKU 2008

133 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DYSTRYBUTOR ROKU 2008 wśród hipermarketów budowlanych

134 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DYSTRYBUTOR ROKU 2008 wśród składów/hurtowni budowlanych

135 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008

136 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008

137 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Zespół ASM życzy laureatom dalszych sukcesów oraz umacniania pozycji rynkowej


Pobierz ppt "ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008."

Podobne prezentacje


Reklamy Google