Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałŁucjusz Zackiewicz Został zmieniony 10 lat temu
1
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008
2
Październik 2008 But Investor Track 2008 To zbiór wszelkich niezbędnych informacji o inwestorach indywidualnych budujących w ostatnich latach swoje domy. Informacje podzielone są na następujące grupy asortymentowe: pokrycia dachowe i systemy rynnowe i okna dachowe, materiały do ocieplania ścian, fundamentów i dachów (materiały: wełna mineralna, styropian, inne), stolarka otworowa (okna i drzwi) (okna elewacyjne, drzwi wewnętrzne, drzwi zewnętrzne), instalacje grzewcze (kotły i grzejniki), chemia budowlana i cement (zaprawy tynkarskie, gotowe masy i gładzie, gotowe posadzki), materiały do wykończenia podłóg, materiały do wykończenia ścian wewnętrznych, elewacje ścian zewnętrznych
3
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008
4
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Ranking marek budowlanych – metodologia badania piąta edycja projektu wyniki ogłaszane zawsze na targach BUDMA www.asm-poland.com.pl
5
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Ranking marek budowlanych – metodologia badania Badanie wśród firm wykonawczych w sektorze budowlanym: przeprowadzone w grudniu 200 8 roku obejmujące 19 grupy asortymentowe materiałów budowlanych przeprowadzone na próbie firm wykonawczych odrębnie dobranej dla każdej z 19 grup asortymentowych materiałów budowlanych Wykonawcy wskazywali m.in.: znajomość marek budowlanych marki budowlane najwyższej jakości marki budowlane o najlepszej relacji cena do jakości marki budowlane najchętniej wybierane
6
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Ranking marek budowlanych – metodologia badania To marka, która w danej kategorii asortymentowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: marka uznawana za markę najwyższej jakości (waga 40%) marka o najlepszej relacji cena do jakości (waga 30%) marka najczęściej stosowana przez wykonawców (waga 30%)
7
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 KATEGORIE RANKINGOWE BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 (w każdym z 19 badanych segmentów)
8
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BADANE SEGMENTY 1.okna dachowe 2.pokrycia dachowe 3.systemy rynnowe 4.płytki ceramiczne 5.kleje i fugi 6.kostka brukowa 7.piany i silikony 8.wełna mineralna i skalna 9.drzwi wewnętrzne 10.styropian 11.profile okienne 12.okna elewacyjne 13.produkty gipsowe do gładzenia i wyrównywania ścian 14.farby wewnętrzne 15.tynki dekoracyjne 16.płyty gipsowo-kartonowe 17.materiały wznoszeniowe 18.lakiery do drewna 19.podłogi drewniane i laminowane
9
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Budowlana Marka Roku to marka najbardziej rozpoznawalna przez przedstawicieli firm wykonawczych
10
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 WYNIKI RANKINGU BUDOWLANA MARKA ROKU 2008
11
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 MATERIAŁY WZNOSZENIOWE
12
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii MATERIAŁY WZNOSZENIOWE Wyróżnienia w kategorii MATERIAŁY WZNOSZENIOWE 9,9% 7,5%
13
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII MATERIAŁY WZNOSZENIOWE 34,5
14
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
15
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
16
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka najczęściej stosowana (%)
17
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 WEŁNA MINERALNA I SKALNA
18
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii WEŁNA MINERALNA I SKALNA 23,6% 11,5%
19
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII WEŁNA MINERALNA I SKALNA 43,7
20
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
21
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
22
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
23
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 STYROPIAN
24
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii STYROPIAN 8,9% 12,4%
25
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII STYROPIAN 18,5
26
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
27
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
28
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
29
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 POKRYCIA DACHOWE
30
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii POKRYCIA DACHOWE 10,1% 6,9%
31
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII POKRYCIA DACHOWE 12,8%
32
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
33
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
34
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
35
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 SYSTEMY RYNNOWE
36
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii SYSTEMY RYNNOWE 9,9% 9,5%
37
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII SYSTEMY RYNNOWE 16,5%
38
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
39
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
40
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
41
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 OKNA DACHOWE
42
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii OKNA DACHOWE 45,4% 2,0%
43
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII OKNA DACHOWE 50,2%
44
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
45
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
46
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
47
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 OKNA ELEWACYJNE
48
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii OKNA ELEWACYJNE 3,9% 3,2%
49
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII OKNA ELEWACYJNE 10,5%
50
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
51
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
52
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
53
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PROFILE OKIENNE
54
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PROFILE OKIENNE 16,5% 13,1%
55
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PROFILE OKIENNE 24,2%
56
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
57
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
58
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
59
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PIANY I SILIKONY
60
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PIANY I SILIKONY 21,7% 12,5%
61
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PIANY I SILIKONY 34,7%
62
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
63
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
64
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
65
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA ŚCIAN
66
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA ŚCIAN 16,9% 7,6%
67
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PRODUKTY GIPSOWE DO WYRÓWNYWANIA ŚCIAN 20,7%
68
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
69
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
70
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
71
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PŁYTY GIPSOWO - KARTONOWE
72
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PŁYTY GIPSOWO-KARTONOWE 26,9% 16,4%
73
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PŁYTY GIPSOWO-KARTONOWE 43,7
74
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
75
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
76
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
77
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 TYNKI DEKORACYJNE
78
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii TYNKI DEKORACYJNE 13,3% 11,0%
79
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII TYNKI DEKORACYJNE 14,7%
80
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
81
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
82
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
83
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 FARBY WEWNĘTRZNE
84
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii FARBY WEWNĘTRZNE 19,6% 7,7%
85
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII FARBY WEWNĘTRZNE 31,9%
86
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
87
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
88
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
89
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PŁYTKI CERAMICZNE
90
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PŁYTKI CERAMICZNE 17,3% 8,2%
91
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PŁYTKI CERAMICZNE 50,4%
92
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
93
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
94
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
95
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 KLEJE I FUGI
96
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii KLEJE I FUGI 25,2% 18,7%
97
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII KLEJE I FUGI 33,9%
98
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
99
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
100
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
101
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DRZWI WEWNĘTRZNE
102
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii DRZWI WEWNĘTRZNE 5,7% 5,5%
103
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII DRZWI WEWNĘTRZNE 38,3%
104
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
105
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
106
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
107
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE
108
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE 23,2% 12,5%
109
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE 38,5%
110
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
111
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
112
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
113
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 LAKIERY DO DREWNA
114
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii LAKIERY DO DREWNA 16,4% 12,4%
115
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII LAKIERY DO DREWNA 21,1%
116
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
117
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
118
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
119
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 KOSTKA BRUKOWA
120
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Wyróżnienia w kategorii KOSTKA BRUKOWA 14,8% 9,8%
121
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 BUDOWLANA MARKA ROKU W KATEGORII KOSTKA BRUKOWA 15,8%
122
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najwyższej jakości (%)
123
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka o najlepszej relacji cena do jakości (%)
124
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Marka stosowana najczęściej (%)
125
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH 2008 Ranking marek budowlanych
126
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych ósma edycja projektu ogłoszenie wyników zawsze na targach BUDMA www.asm-poland.com.pl
127
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 CHARAKTERYSTYKA BADANIA HIPERMARKET BUDOWLANY Badanie inwestorów indywidualnych 200 8 : przeprowadzone w grudniu 2008/styczniu 2009 roku przeprowadzone na próbie n=950 inwestorów indywidualnych Inwestorzy indywidualni wskazywali m.in.: hipermarkety o najlepszej jakości obsługi hipermarket oferujący najniższa cenę. hipermarket posiadający asortyment najbardziej dopasowany do potrzeb
128
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Badanie przedstawicieli firm wykonawczych 200 8 : przeprowadzone w grudniu 200 8 /styczniu 200 9 roku przeprowadzone na próbie n=2050 firm wykonawczych Przedstawiciele firm wykonawczych wskazywali m.in.: sieć/hurtownia budowlana, w której najczęściej dokonują zakupów sieć/hurtownia budowlana oferująca najniższą cenę sieć/hurtownia budowlana oferująca najdogodniejsze warunki współpracy CHARAKTERYSTYKA BADANIA SIEĆ/HURTOWNIA BUDOWLANA
129
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DYSTRYBUTOR ROKU 2008 HIPERMARKET BUDOWLANY To firma, która w danej kategorii rankingowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: hipermarket o najlepszej jakości obsługi (waga 30%) hipermarket oferujący najniższa cenę (waga 35%) hipermarket oferujący asortyment najbardziej dopasowany do potrzeb (waga 35%)
130
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DYSTRYBUTOR ROKU 2008 SIEĆ/HURTOWNIA BUDOWLANA To firma, która w danej kategorii rankingowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: sieci/hurtownia budowlana najczęściej wybierana jako miejsce zakupów (waga 35%) sieć/hurtownia budowlana oferująca najniższą cenę (waga 30%) sieć/hurtownia budowlana oferująca najbardziej dogodne warunki współpracy (waga 35%)
131
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 KATEGORIE RANKINGOWE DYSTRYBUTOR ROKU 2008 wśród hipermarketów budowlanych DYSTRYBUTOR ROKU 2008 wśród sieci/hurtowni budowlanych
132
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 WYNIKI RANKINGU DYSTRYBUTOR ROKU 2008
133
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DYSTRYBUTOR ROKU 2008 wśród hipermarketów budowlanych
134
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 DYSTRYBUTOR ROKU 2008 wśród składów/hurtowni budowlanych
135
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008
136
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008
137
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008 Zespół ASM życzy laureatom dalszych sukcesów oraz umacniania pozycji rynkowej
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.