Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBolesław Hutnik Został zmieniony 10 lat temu
1
quad-mobil ambientowe rozwiązanie dla mobilnego outdoor’u
Prezentacja nośnika oraz oferty TARGET MEDIA Biuro Sprzedaży Reklamy TM 01 – 423 Warszawa Ul. Obozowa 60
2
Agenda Kim jesteśmy Nasz nośniki Gdzie działamy
Oferta informacje ogólne Koszty Case Study Kontakt
3
Kim jesteśmy Firma powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku odnośnie ambientowych, niestandardowych form reklamy które stanowią uzupełnienie lub alternatywę dla kampanii na tradycyjnym outdoorze . Od początku naszej działalności oferujemy naszym Klientom ambientowy nośnik, niestandardową formę reklamy oraz pełną elastyczność co do planowania i przebiegu kampanii. Na rynku polskim działamy od 2005roku. Przeprowadziliśmy kampanie dla takich Klientów jak PTC – Heyah, Cinema City, ING Bank Śląski, Discovery, Multimedia, Meble Emilia, Troll, KC-24, Orange, Prymat Kucharek, C.H. Manufaktura. Oferowana przez nas forma reklamy z dużym powodzeniem funkcjonuje na innych rynkach: Australia, Wielka Brytania, Szwajcaria, Szwecja, USA oraz Hiszpania TARGET MEDIA od 2005 roku ma także oddział na Ukrainie – Kijów, Odessa. Z początkiem tego sezonu dołącza do nas oddział Czechy-Praha.
4
Nasz nośnik TARGET MEDIA oferuje swoim Klientom kolejny poza
skuter-mobilem nowatorski nośnik mobilnej reklamy zewnętrznej pod nazwą quad-mobil. Jest to quad ze stelażem na którym rozpięty jest banner reklamowy Klienta. Podstawowe zalety: - Pełna mobilność, quad może wszędzie wjechać. - Atrakcyjny przyciągający wzrok wygląd, - Mozliwość prowadzenia kampanii także w zimę - Możliwość brandingu kierowców w stroje Klienta - Możliwość dystrybucji ulotek/gadgetów Klienta - Efektywne podświetlenie bannera słońca
5
Nasz nośnik Plakat umieszczony w nośniku TARGET MEDIA posiada wymiary zadruku: 1,0m szerokość 1,5m wysokość Drukujemy go na foli która umożliwia efektywne podświetlenie go – kampanie po zachodzie słońca. Jest także możliwość aby to Klient dostarczył nam swój plakat. Każdy nośnik eksponuje dwa plakaty o podanych powyżej wymiarach. Spot / Muzyka Klienta emitowana jest przez wysokiej jakości sprzęt audio firmy BLAUPUNKT. Działa w pełnym zakresie tonów co zapewnia nam czystą emisję spotów jak i muzyki Emisja odbywa się z odtwarzacza mp3. Kierowcami naszych quad’ów są studenci – młodzi z miła aparycją. Nasi Klienci mogą obrendować ich w swoje stroje. Podczas kampanii kierowcy mogą udzielać podstawowej informacji dot. kampanii oraz dystrybuować ulotki/gadgety Klienta.
6
Nasz nośnik Realizujemy również kampanie "objazdowe", czyli takie, które kroczą po wybranych przez Klienta mniejszych miastach. Umożliwia nam to specjalnie przygotowany samochód ciężarowy z przyczepą. Konstrukcja ta pozwala nam na szybki transport nośników z jednej lokalizacji do kolejnej oraz zapewnia serwis na miejscu. Każdy nasz oddział wyposażony jest w samochód serwisowy, który wraz z mechanikiem czuwa nad prowadzoną kampanią. Minimalizujemy w ten sposób ryzyko przerwania kampani z powodu usterki nośnika.
7
Gdzie działamy TARGET MEDIA - posiada flotę 12 nośników typu quad mobil rozmieszczonych w 8 głównych miastach na terenie Polski: - Szczecin - Trójmiasto - Poznań - Warszawa - Łódź - Wrocław - GOP - Kraków W okresie wakacyjno-urlopowym działamy również w pasie nadmorskim (Łeba,Jastrzębia Góra, Władysławowo, Hel). W okresie zimowym oferujemy kampanie w kurortach górskich (Zakopane, Szczyrk, Krynica, Wisła, Korbielowo) Na potrzeby danej kampanii jesteśmy w stanie przetransportować nasze quad mobilki do wybranej przez Klienta lokalizacji.
8
Oferta Dzięki specyfice naszych nośników, Klient ma wolną rękę przy
określeniu obszaru kampanii – miasta, dzielnice, ulice, strategiczne dla kampanii lokalizacje, godziny w jakich odbywa się kampania, a nawet określenie w jakich godzinach jaki obszar/lokalizacja ma być objęta działaniami reklamowymi. Nasz nośnik oferuje ponadto możliwość efektywnej emisji spotu/muzyki Klienta, podświetlenie plakatu podczas kampanii po zachodzie słońca, możliwość obrandowania kierowców, oraz działania BTL – nasz kierowca może rozdawać ulotki, sample produktu Klienta. Nasza oferta obejmuje zatem nie tylko ekspozycję plakatu ale również ogromną mobilność wspartą dźwiękiem, BTL’em i animacją wykonywaną przez kierowców.
9
Koszty – wycena kampanii
Nasze Biuro Sprzedaży Reklamy jest do Państwa dyspozycji w zakresie udzielenia wyczerpującej informacji na temat aktualnej oferty, dostępności nośników oraz kalkulacji kosztów. Nasi handlowcy chętnie umówią się z Państwem na spotkanie, na którym przedstawią możliwości wykożystania naszego nośnika w kampanii. Prosimy o podanie dogodnego dla Państwa miejsca i terminu. Nasi klienci mają pełną swobodę przy planowaniu kampanii na naszych nośnikach. Jeżeli zależy nam na dużej ilości godzin pracy dziennie oraz dłuższym okresie trwania kampanii to proponujemy zakup po Cenniku Jeżeli kampania ma charakter "eventowy" lub odbywa się w lokalizacjach będących poza obszarem 8 głównych miast, to wycena dokonywana jest indywidualnie dla danych założeń. Naszą zasada jest aby oferta spełniała założenia marketingowe Klienta oraz minimalizowała jej koszta. Biuro Sprzedaży Reklamy TM 01 – 423 Warszawa Ul. Obozowa 60
10
Koszty – wycena kampanii
Przedstawiony poniżej Cennik dotyczy kampanii realizowanych w 8 głównych miastach. Kampanie kupowane przez Klienta po Cenniku mają następujące założenia które są stałe: - dziennie 8 godzin pracy nośnika - minimum 2 quady w kampanii - minimum 2 dni kampanii W zależności od długości trwania kampanii (sumaryczna liczba dni kampanii) cena za dzień pracy nośnika zmienia się. 51 zł 410 zł 10 ~ 19 48 zł 380 zł 20 ~ 60 zł 480 zł 2 ~ 9 Cena za 1 godzinę pracy jednego nośnika Cena za dzień pracy jednego nośnika Ilość dni kampanii Poniższa tabela przedstawia rozkład cen w ujęciu czasu trwania kampanii. Podane ceny nie zawierają rabatów. Do podanych wartości należy doliczyć podatek VAT Podane ceny dotyczą kosztu mediowego kampanii. Koszt wydruku plakatu dla Klienta stanowi oddzielną kalkulację. Klient ma możliwość dostarczenia plakatów na własny koszt.
11
Koszty – wycena kampanii
Polityka handlowa TM zakłada system rabatów dla Klientów kupujących kampanię na quad-mobilu po Cenniku: - rabat agencyjny - rabat dla nowego Klienta - rabat za 100% przedpłaty - rabat specjalny, przyznawany indywidualnie ze względu na wysoki udział w wydatkach rocznych. Oferujemy naszym Klientom dodatkowo możliwość: - brandingu kierowców w stroje Klienta - emisję spotu/muzyki Klienta - dystrybucję ulotek/gadgetów Klienta - sampling produktu Klienta - animacje wykonywane przez naszych kierowców Wymienione powyżej „dodatki” nie są dodatkowo płatne. TM jest otwarte na pomysły innych dodatków które mają być częścią kampanii na naszych nośnikach. Służymy pomocą i doświadczeniem przy procesie określania przebiegu kampanii.
12
Przykładowe wizualizacje
13
Kontakt Dziękujemy za uwagę. W przypadku pytań prosimy o kontakt.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętnie odpowiemy na każde pytanie dotyczące naszej oferty. Zapraszamy także do odwiedzenia naszej strony internetowej. Kontakt do oddziałów TM na terenie Polski: Trójmiasto Szczecin Poznań Warszawa Łódź Wrocław GOP Kraków Biuro Sprzedaży Reklamy TARGET MEDIA Web: Tel/Fax: Ul. Obozowa 60, 01 – 423 Warszawa
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.