Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

TARGET MEDIA ambientowe rozwiązania dla mobilnego outdoor’u

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "TARGET MEDIA ambientowe rozwiązania dla mobilnego outdoor’u"— Zapis prezentacji:

1 TARGET MEDIA ambientowe rozwiązania dla mobilnego outdoor’u
Prezentacja nośników oraz oferty TARGET MEDIA

2 Agenda Kim jesteśmy Nasz nośnik Gdzie działamy Oferta Koszty
Case Study kontakt

3 Kim jesteśmy TM powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku odnośnie ambientowych, niestandardowych form reklamy które stanowią uzupełnienie lub alternatywę dla kampanii na tradycyjnym outdoorze . Od początku naszej działalności oferujemy naszym Klientom ambientowy nośnik, niestandardową formę reklamy oraz pełną elastyczność co do planowania i przebiegu kampanii. Na rynku polskim działamy od 2005roku. Przeprowadziliśmy kampanie dla takich Klientów jak PTC – Heyah, Cinema City, ING Bank Śląski, Discovery, Multimedia, Meble Emilia, Troll, KC-24. Oferowana przez nas forma reklamy z dużym powodzeniem funkcjonuje na innych rynkach – Australia, Wielka Brytania, Szwajcaria, Szwecja, USA, Hiszpania oraz Ukraina.

4 Nasz nośnik TARGET MEDIA oferuje swoim Klientom nowatorski nośnik mobilnej reklamy zewnętrznej pod nazwą scooter-mobile. Jest to skuter zespolony z przyczepą reklamową. Taki zespół tworzy mobilny nośnik reklamy. Podstawowe zalety: Pełna mobilność, skuter może wszędzie wjechać. Atrakcyjny przyciągający wzrok wygląd, Możliwość emisji muzyki/spotu Klienta, Możliwość brandingu kierowców w stroje Klienta Możliwość dystrybucji ulotek Klienta Efektywne podświetlenie plakatu, plakat drukowany jest na folii która efektywnie podświetla się kiedy kampania prowadzona jest po zachodzie słońca

5 Nasz nośnik Plakat umieszczony w nośniku TARGET MEDIA jest
przygotowywany przez naszą firmę na podstawie materiału dostarczonego od klienta (zapis w krzywych). Drukujemy go na foli która umożliwia efektywne podświetlenie go – kampanie po zachodzie słońca. Spot / Muzyka Klienta emitowana jest przez wysokiej jakości sprzęt audio firmy BLAUPUNKT. Działa w pełnym zakresie tonów co zapewnia nam czystą emisję spotów jak i muzyki Emisja odbywa się z odtwarzacza mp3. Kierowcami naszych skuterów są studenci – młodzi z miła aparycją. Nasi Klienci mogą obrendować ich w swoje stroje Podczas kampanii kierowcy mogą udzielać podstawowej informacji dot. kampanii oraz dystrybuować ulotki informacyjne Klienta.

6 Gdzie działamy TARGET MEDIA – oferuje reklamę na nośnikach
scooter-mobile w następujących lokalizacjach: Trójmiasto Poznań Warszawa Wrocław Kraków W okresie wakacyjno-urlopowym działamy również w pasie nadmorskim. Na potrzeby danej kampanii jesteśmy w stanie przetransportować nasze nośniki do wybranej przez Klienta lokalizacji.

7 Oferta Dzięki specyfice naszych nośników, Klient ma wolną rękę przy określeniu obszaru kampanii – miasta, dzielnice, ulice, strategiczne dla kampanii lokalizacje, godziny w jakich odbywa się kampania, a nawet określenie w jakich godzinach jaki obszar/lokalizacja ma być objęta działaniami reklamowymi. Nasz nośnik oferuje ponadto możliwość efektywnej emisji spotu/muzyki Klienta, podświetlenie plakatu podczas kampanii po zachodzie słońca, możliwość obrandowania kierowców, oraz działania BTL – nasz kierowca może rozdawać ulotki, sample produktu Klienta. Nasza oferta obejmuje zatem nie tylko ekspozycję plakatu ale również ogromną mobilność wspartą dźwiękiem, BTL’em i animacją wykonywaną przez kierowców.

8 Koszty – wycena kampanii
Naszą zasadą jest tworzenie ofert szytych na miarę potrzeb kampanii Klienta. W TARGET MEDIA Klient płaci za efektywne wykorzystanie naszego nośnika – dajemy możliwość planowania kampanii w wybranych miastach, dzielnicach, dniach tygodnia, a nawet porach dnia. Nie narzucamy Klientom ”minimum” okresu kampanii czy liczby nośników. Oferta ma spełniać założenia marketingowe Klienta i minimalizować koszta – tego się trzymamy podczas wyceny kampanii. Wyceny przygotowujemy na podstawie briefu Klienta mówiącego o planowanej kampanii, produkcie, grupie celowej. Formularz briefu można pobrać z naszej strony internetowej W celu przygotowania oferty prosimy także o kontakt z działem handlowym: Tel/Fax: (022)

9 Case Study – Cinema City
Kino Cinema City - Warszawa, dzielnica Bemowo organizowało przez 4 weekendy atrakcje dla dzieci ze szkół podstawowych i ich rodziców. Celem kampanii było dotarcie do wybranej liczby szkół w godzina porannych z plakatem, spotem mówiącym o akcji CC. Kierowcy wręczali ulotki z repertuarem kina.

10 Case Study – ING BŚ Celem kampanii było wsparcie prowadzonej akcji na wielko-formatowych tablicach. Zadaniem nośników scooter-mobile było dotarcie do grupy celowej – pracownicy biurowi pracujący w biurowcach zlokalizowanych w centralnej części miasta. Miasta: Trójmiasto, Warszawa, Kraków.

11 Case Study – KC24 TM przeprowadziło trzy różne kampanie dla Klienta SUNFARM producenta preparatu na kaca KC24. Kampania # 1 Przeprowadzona w okresie „zakończeń roku szkolnego” na terenie Warszawy. Kampania miała na celu dotarcie do bawiącej się w weekendy młodzieży w wieku 18 – 25. Akcję przeprowadzaliśmy w godzinach wieczornych w rejonie klubów, pubów i dyskotek. Stając przed tymi lokalizacjami nośniki emitowały spot Klienta a obrandowany kierowca rozdawał sample produktu wraz z ulotką informacyjną. Kampania # 2 Podczas targów artykułów spożywczych organizowanych w Warszawskiej Hali Expo, nośniki TM poruszały się na drodze dojazdowej do Expo oraz tuż przed wejściem na targi. Nośniki emitowały spot mówiący o promocji podczas targów, obrandowani Kierowcy rozdawali kupony rabatowe, oraz informowali odwiedzających o stoisku Klienta. Kampania # 3 Klient wprowadził produkt na stacje STATOIL na terenie miast: Trójmiasto, Warszawa, Kraków, Poznań. Zadaniem TM było wsparcie sprzedaży na wybranych strategicznych stacjach w powyższych miastach. Nośniki parkowały tuż przed wejście na teren stacji, emitowały spot Klienta a kierowca obrandowany w strój KC24 informował Klientów STATOIL’a o prowadzonej promocji i zachęcał do zakupu produktu.

12 Case Study - Troll Celem kampanii było wypromowanie marki TRAND STATION wśród kobiet w wieku 15-25lat. Akcja była przeprowadzona w pasie nadmorskim: Karwia, Jastrzębia Góra, Władysławowo, Puck, Chałupy, Kuźnica, Jastarnia, Jurata, Hel.

13 Case Study – PTC Heyah Celem kampanii było dotarcie z przekazem do grupy celowej która podczas wakacji przebywa w kurortach wypoczynkowych. Kampania odbywała się na terenie Trójmiasta oraz w pasie nadmorskim Karwia, Jastrzębia Góra, Władysławowo, Puck, Chałupy, Kuźnica, Jastarnia, Jurata, Hel.

14 Case Study - Multimedia
Celem kampanii było dotarcie do grupy celowej z komunikatem skierowanym do ściśle wybranej lokalizacji. MULTIMEDIA wystartowało z kampanią reklamującą nową usługę MULTIPAK oferowaną na ściśle określonym terenie – wybrane ulice osiedli miast Gdynia oraz Rzeszów.

15 Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy
Piotr Rowicki Mobile: Info:


Pobierz ppt "TARGET MEDIA ambientowe rozwiązania dla mobilnego outdoor’u"

Podobne prezentacje


Reklamy Google