Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Rozwiązania IP do transmisji głosu

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Rozwiązania IP do transmisji głosu"— Zapis prezentacji:

1 Rozwiązania IP do transmisji głosu
Serwery IP HiPath 3000 Target groups are Enterprise Customers The main objective of external communication is to position Siemens as a reliable, stable and strong partner for enterprise customers. We have the competence and the portfolio to meet the requirements of our customers and the market. Our financial stability and solid business policy will ensure our presence in tomorrow's markets, making us a strong, reliable partner for our customers, partners and investors. In this way, we strengthen our customers and help them boost their profitability now and in the future. SimTel S.A.

2 O SimTel S.A. Firma SimTel została założona w 1992 roku. Głównym profilem naszej działalności jest projektowanie, dostawa, montaż, uruchomienie oraz serwis cyfrowych systemów teleinformatycznych Od 1994 ściśle współpracujemy z firmą Siemens, oferując jej urządzenia, aplikacje i rozwiązania. Równocześnie realizujemy na zlecenie firmy Siemens zadania polegające na integracji zewnętrznych aplikacji z serwerami telekomunikacyjnymi Hicom/HiPath W 1999 roku podpisaliśmy umowę, dzięki której zostaliśmy Master Partnerem firmy Siemens w zakresie dystrybucji, poprzez własną sieć firm partnerskich na terenie całej Polski, systemów HiPath. Oczywiście poza kanałem dystrybucyjnym zajmujemy się również sprzedażą bezpośrednią do klientów końcowych. Obecnie posiadamy statusy Dystrybutora i Platinum Partnera firmy Siemens Nasza firma w ramach wymiany kapitałowej związana jest partnersko z Firmą VERBICOM co znacznie poszerza nasze pole działania i daje możliwość świadczenia usług na terenie całego kraju. Ponadto dzięki sieci Partnerów możemy oferować usługi w dowolnym miejscu W bieżącym roku przekształciliśmy się w Spółkę Akcyjną co znacznie podniosło naszą skuteczność działania Integralna częścią naszej oferty są własne aplikacje końcowe (CallCenter / IVR / CTI / Faxserver) zintegrowane oferowanymi systemami telekomunikacyjnymi Istotnym elementem działania firmy SimTel S.A. jest solidność i terminowość oraz jakość świadczonych usług. Możliwe jest to dzięki dobremu i sprawdzonemu zespołowi ludzkiemu który ciągłe doskonali swoje kwalifikacje.

3 SimTel S.A. kompletny integrator
Sprawdzone i niezawodne systemy telekomunikacyjne Siemens Własne centrum tworzenia i wdrażania aplikacji teleinformatycznych Sprawdzone zaplecze serwisowe z jednym numerem telefonu 24h/7 dni Razem 40 doświadczonych pracowników z dużym potencjałem i doświadczeniem Własne aplikacje dostosowane do potrzeb klienta – uszyte na miarę Kompleksowe rozwiania zapewniające konwergencję usług telekomunikacyjnych oraz kompletną integracje z systemami informatycznymi

4 SimTel S.A. Główne produkty
Serwery teleinformatyczne z serii HiPath 1000, 2000, 3000 i 4000 i 5000 Projektowanie, tworzenie i sprzedaż aplikacji CallCenter / IVR / CTI / Faxserver, Tworzenie oprogramowania dla potrzeb Centrów Powiadamiania Ratunkowego i Centrów Zarządzania Kryzysowego. Serwery Stratus® ftServer gwarantujące dostępność na poziomie 99,999% a nawet większą oraz pamięci masowe EasyStor family TAS serwery alarmowe i konferencyjne

5 Rozwiązania HiPath Aplikacje, Systemy komunikacji IP i Aparaty
Zunifikowana Komunikacja Contact Center Usługi Katalogowe Rozwiązania Branżowe Inne aplikacje Sieciowanie – CorNet IP, Q.SIG i SIPQ Wspólne Systemy Zarządzania Wsparcie i Usługi Serwisowe HiPath Systemy komunika-cji IP HiPath 8000 HiPath 5000 HiPath 4000 HiPath 3000 HiPath 2000 Inna Brama RG 8700 HiPath 4000 HiPath 3000 HiPath 2000 Bramy Medialne Unser Portfolio (alles aus einer Hand, aufeinander abgestimmt) Endpoints: neu sind APM, WL2 Handset Gateways: neu sind HP2k, RG8700 für HiPath 8000 Positionierung Hp4k: als TK System oder auch als GW für z.b. HiPath 8000 Aparaty

6 HiPath 3000 - Przegląd systemu
33x0 35x0 3800 ISDN – kanały B 16 60 250 Abonenci TDM 44 84 384 Abonenci IP 96 192 500 Abonenci DECT 64 Stacje bazowe DECT 3 7

7 HiPath przykład Jednostka podstawowa standardowa wisząca: 2 S0/8 UP0/E / 4 a/b z PSU lub USV 7 slotów rozbudowy (6-16portowych i 1-24portowy) max. 60 linii miejskich (analogowych / kanałów B ISDN; mieszanych) max. ilość abonentów systemu 156 / 196 użytkowników IP 32 abonentów systemu DECT / 7 stacji bazowych V.24-interfejs do aplikacji systemowych (Caracass, CTI, VMS) HiPath HG 1500 – 4 karty / interfejsy integracji z siecią LAN IP trunking (sieciowanie po IP) interfejs zarządzania SNMP (Lan Interface Module)

8 HiPath przykład Jednostka podstawowa - budowa 19” ( 21 slotów) (max. 2 skrzynie rozbudowy) max. 250 linii miejskich (analogowych/ kanałów B ISDN; mieszanych) max. Liczba abonentów systemu 384 ( do1000 w sieci) 500 abonentów IP 250 abonentów systemu DECT / 64 stacje bazowe V.24-interfejs do aplikacji systemowych (Caracass, CTI, VMS) 8 kart HiPath HG 1500 – po 2 interfejsy integracji z siecią LAN IP trunking (sieciowanie po IP) interfejs zarządzania SNMP (LIMS) zasilanie awaryjne USV

9 HiPath 3000 wersja 7 Zintegrowane karty LIM w standardzie z systemami H33xx/H35xx Implementacja protokołu SIP do sieciowania i współpracy z obcymi urządzeniami VoIP Podłączenie do kilku operatorów SIP Aparaty 410 S i 420 S z protokołem SIP Wprowadzenie nowej rodziny aparatów openStage Rozwiązania WLAN - aparat bezprzewodowy WLAN optiPoint WL2 Konferencja realizowana za pomocą grupy MULAP – sygnalizowana w grupie za pomocą pulsującej diody Automatyczne przechodzenie systemu w stan pracy dzień / noc

10 HiPath 3000 wersja 7 Funkcja dyskretnego podsłuchu i zapowiedzi
Nagrywanie rozmów za pomocą funkcji Live Call Recording na Xpressions Compact ComScendo on a Button Suite – XML Phone Services Przypisanie pod przyciskiem telefonicznym funkcji: odpytywania książki telefonicznej, przeglądania wizytówek Corporate Directory, wysyłania a, otwierania aplikacji np. Netmeeting – funkcje EasyLookup, EasySee, EasyMail EasyShare Polskie czcionki na wyświetlaczach aparatów optiPoint Desk sharing

11 Mobile Clients / Phones
HiPath 3000 – Urządzenia końcowe optiPoint 4x0 openStage Mobile Clients / Phones TDM IP WLAN optiPoint 500 openStage Portale

12 optiPoint 500 - telefony cyfrowe TDM
- advance - standard - basic - economy - entry

13 optiPoint 500 – adaptery Analog adapter Phone adapter ISDN adapter
Acustic adapter Recorder adapter Key module Signature module

14 optiPoint 420- rodzina telefonów IP
economy plus standard advance optiPoint Application module economy optiPoint slk module

15 optiPoint 420 S technologia SLK (self labeling key)
doskonałe rozwiązanie dla każdego dynamicznego/mobilnego abonenta nowa technologia samoopisujących się przycisków - idealny aparat dla środowisk Desk Sharing - abonent może zalogować się na dowolnym urządzeniu uzyskując swoje osobiste funcje Stosowany w celu ograniczenia kosztów obsługi Idealny aparat reprezentacyjny dla wyższego managementu

16 optiPoint 410 / adaptery key module 16 (z shift 30) dodatkowych klawiszy programowalnych funkcyjnych/imiennych busy lamp field 90 dodatkowych klawiszy programowalnych signature module czytnik kart chip'owych (+ zapis) acoustic adapter dołączenie dla zewnęrznego głośnika box/micro, słuchawki (przewodowej lub bezprzewodowej), recorder adapter styk do nagrywania i słuchawki nagłownej

17 Application Module osobista książka telefoniczna (do 1000 wpisów)
kolorowy wyświetlacz dotykowy (320x240 pixeli) zintegrowana klawiatura (QWERTZ i QWERTY) interfejs LDAP access WAP Browser interfejs Java wybieranie głosowe Directory list, viewer, Editor regulacje kontrastu, jsności, nasycenia barw Screensaver, dimmer function Export / Import danych z PC / PDA do integracji z optiPoint 410/420 standard, advance

18 Aparaty openStage Nowoczesne wzornictwo
Prosty w obłudzie interfejs użytkownika Możliwość personalizacji urządzenia Współpraca z aplikacjami zewnętrznymi

19 HiPath 3000 - optiClient Attendant
Awizo komputerowo – telefoniczne TDM / IP Do 3 przystawek BLF po 140 numerów, 16 znaków na numer lub 240 numerów po 6 znaków na numer Centralne awizo w sieci central, do 6 sztuk w systemie PSTN optiPoint 500 HiPath optiClient Attendant USB

20 HiPath Cordless EM – telefonia bezprzewodowa
16 BS TM RoamingHandover Handover HiPath 3550 HiPath 3500 S0/S2/IP 64 BS HiPath 3800

21 zintegrowany IP Gateway Dynamic B-channel Management
HiPath 3000/5000 IP / VPN Gateway HG 1500 V3.0 zintegrowany IP Gateway CorNet IP Networking Zarządzanie po WEB ZarządzanieFault Management Taryfikacja IP Otwarte interfejsy SNMP/DDE/TAPI Variable Internet access Dowolna skalowalność Aplikacje 3rd Party LAN - LAN connectivity Telepraca / Mobilność IPSec VPN Quality of Service Rozbudowany Firewall Dynamic B-channel Management 2 Interfejsy LAN 100 MB/s HG 1500 V3.0 HXGS3 HXGR3 HXGM3 Nowość H.235 PDM1 NEU STMI2

22 Rozwiązania - IP WLAN Telefony Bezprzewodowe i Oparte na PC Softphon
optiClient130 optiPoint WL2 professional optiPocket

23 optPoint WL 2 professional
Aparat optiPoint WL2 professional WiFi Usługi: Wsparcie dla protokołów b / g, i CorNet IP Kolorowy wyświetlacz (128 x 128), port USB Wybieranie LDAP, wybieranie głosowe i wbudowane łącze słuchawkowe System operacyjny Linux Bazuje na otwartych standardach: WEP (64 / 128 bit), WPA, VPN, CCX, LEAP, i, SRTP

24 odpowiednie klawisza fizyczne jak w optiPoint DSM (display module)
optPoint WL 2 professional Dzwonki polifoniczne i wibrator dla połączeń przychodzących Duży kolorowy wyświetlacz, wspierający 17 języków ułatwia odczyt i użycie Soft keys oraz odpowiednie klawisza fizyczne Szybki dostęp do menu jak LDAP przez przycisk nawigacji Również emulacja przycisków optiGuide! Wizualny wskaźnik wiadomości, dostęp za pomocą 1 przycisku Proste w użyciu funkcje głośnomówiące Podświetlenie klawiatury Programowe rozpoznawanie głosu jak w optiPoint DSM (display module) W komplecie baterie i ładowarka Nic już nie trzeba dokupić!

25 optiPocket IP System Pocket PC 2003 optiClient look&feel
współpraca z siecią WLAN aplikacja optiClient 130 PDA Wsparcie dla protokołów b / g, H.323 i CorNet IP Emulacja usług aparatów optiPoint (graficzny interfejs użytkownika) H.323, ComScendo – do wyboru Klient LDAP Kompresja G.723.1, G.729 Interfejs TAP do CTI optiPocket IP

26 Programowy telefon systemowy IP dla PC optiClient 130
Wybieranie numeru za pomocą (Outlook, wew. ksiązka telefoniczna, LDAP) Lista numerów przychodzących i wychodzących Pop up Indywidualne kody dostępu (Desksharing) Współpraca z aplikacjami TAPI

27 Sieciowe rozwiązanie CTI HiPath TAPI 170 i HiPath CAP
CTI Server HiPath CAP lub HiPath TAPI 170 Połączenie po CSTA Połączenie po S0, V.24 lub LAN optiPoint 410 / 420 / 500 Integracja aplikacji po TAPI Integracja po CAP 2.0 (Common Application Platform ) HG 1500 CTI-Client CTI-Client

28 HiPath 3000 aplikacje współpracujące z systemem
Integrated Solutions Mobility Suite HiPath Xpressions Compact HiPath Cordless Office HiPath ProCenter Compact HiPath Xpressions Entry HiPath Xpressions Standard HiPath Xpressions Advanced HiPath TAPI 120 / 170 Contact Center Solutions HiPath ProCenter Office HiPath ProCenter Agile HiPath ProCenter Aplikacje Awizo optiClient attendant optiPointBLF SimCallCenter SimPhone SimOutlook SimDESK SimStat SimControl SimGate Management HiPath 3000/5000 Manager C HiPath Fault Management Hipath Accounting Management Hipath User Managment

29 HiPath 3000 w sieci IP

30 Interworking HiPath 3000 / HiPath 4000 Small-Remote-Site – praca normalna (1)
Obiekt 2 Obiekt 1 ISDN HG 1500 HG3550 IP Obiekt 3 HiPath 3000 HG3530 HG 1500 ISDN HiPath 4000

31 Interworking HiPath 3000 / HiPath 4000 Small - Remote - Site – praca normalna (2)
Obiekt 2 Obiekt 1 ISDN HG 1500 HG3550 IP Obiekt 3 HiPath 3000 Signallisierung an Host System Payload Switching zwischen Amt und IP-Phone BOF HiPath 4000 Lokaler Amtsanschluss HG3530 HG 1500 ISDN HiPath 4000 Signalling Payload

32 Interworking HiPath 3000 / HiPath 4000 Small - Remote – Site- praca w czasie awarii
Obiekt 2 Obiekt 1 ISDN HG 1500 HG3550 IP Obiekt 3 HiPath 3000 Not BOF (HiPath 3000 ) an den IP-Phones im Nebenstandort HG3530 HG 1500 ISDN HiPath 4000 Signalling Payload

33 Gateway HG 1500 V3.0 Sieciowanie IP VPN HiPath 3000 V5.0
Site-to-Site VPN oddział HiPath 3000 ISDN Lokalizacja centralna HiPath 3000 VPN-Tunnel Internet fixed line SDSL Internet Internet fixed line SDSL Remote Access VPN Mobile / Teleworker ADSL / ISDN Modem (Data Only) VPN-Client Safenet Sentinel HiPath 5000

34 Zdalny dostęp przez VPN
Telepracownicy ISDN Lokalizacja centralna HiPath 3000 VPN-Tunnel Internet Internet fixed line ADSL Internet fixed line ADSL optiClient 130 VPN-Client Safenet Sentinel HiPath 5000

35 Mobilność abonentów IP
HiPath 3000 V7.0 Przykład migracji systemu TDM do IP za pomocą karty HG 1500 Uniwersalne oprogramowanie funkcji abonenckich HiPath ComScendo dla użytkowników IP i TDM Sieciowanie systemów HiPath 3000, HiPath 4000 HiPath 5000 po IP lub TDM HiPath 3000 pełni rolę Survivable Media Gateway (modułu przetrwania) dla HiPath 4000 w rozwiązaniach sieci jednostek wyniesionych Stworzenie sieci firmowej za pomocą VPN poprzez szybkie i tanie połączenia internetowe ADSL w celu wprowadzenia usług telepracy Mobilność abonentów IP Centrala firmy HiPath 3000 HiPath 4000 HiPath 5000 optiPocket WLAN optiClient 130 LAN/WAN optiPoint IP Filia CorNet IP

36 Zarządzanie systemem HiPath 3000
HiPath 5000 / CTI Serwer Operator VoIP/ISDN Sieć LAN HiPath 3000 HiPath Manager E / HiPath Account Manager

37 HiPath: Überlegene Nutzung von Technologie
Ziel: Verstehen, was HiPath ist und was sich hinter dem Namen HiPath verbirgt. SimCallCenter Die HiPath-Architektur setzt sich aus verschiedenen Elementen zusammen.

38 Aplikacja SimCallCenter
Call Center jest miejscem gdzie obsługiwana jest duża liczba przychodzących lub wychodzących kontaktów

39 Systemy wspomagania telefonowania „aplikacje”
Aplikacja SimCallCenter - System ten jest nowoczesnym rozwiązaniem teleinformatycznym przeznaczonym do inteligentnej i wydajnej obsługi połączeń telefonicznych dla ruchu przychodzącego i wychodzącego w firmie Aplikacja SimControl - Program ten na bieżąco wyświetla najważniejsze informacje o stanie pracy wszystkich pracowników w dziale Call Center, pozwala na kontrole i organizace pracy Aplikacja SimDesk – pozwala na prostą i szybką wizualizacja stanu telefonów oraz ułatwia przełączenie lub udzielenie informacji osobie dzwoniącej, bez konieczności zapamiętywania często dużej ilości numerów. Aplikacja SimPhone - Program pokazuje na ekranie komputera aktualny stan telefonu na biurku użytkownika oraz umożliwia jego obsługę z komputera. Aplikacja IVR/VMS/VFX System głosowo - faksowy – pozwala za pomocą jednego wydajnego i prostego narzędzia obsłużyć zapowiedzi głosowe, pocztę głosową i faksową Aplikacja Komponent - Integracja z istniejącymi aplikacjami klienta (CRM, ERP/MRP). Umożliwia zaszycie przycisków telefonicznych w istniejącym oprogramowaniu klienta. Aplikacja OutCall– Call Center wychodzące – system zapewnia realizację tej usługi w sytuacji jeżeli chcemy łączyć i obsługiwać ruch nie tylko w w naszej firmie ale również na zewnątrz dla innych podmiotów (świadczenie usługi call center)

40 Funkcjonalność SimCallCenter
Inteligentna dystrybucja wywołań Intuicyjny interfejs użytkownika Automatyzacja procesów (Business Process Management) Współpraca z zewnętrznymi aplikacjami Prosta administracja Praca wielojęzykowa, skill based routing Kolejkowanie wywołań na podstawie określonego kryterium System zapowiedzi słownych z autoryzacją dzwoniącego Raporty z pracy systemu i/lub poszczególnych grup/agentów Niezawodna praca dzięki zastosowaniu bazy danych SQL Wyświetlanie komunikatów na zewnętrznych wyświetlaczach LED/LCD Bramka SMS dla abonentów GSM

41 Korzyści ze współpracy z firmą SimTel S.A.
Doświadczenie - 15 lat SimTel na rynku i duża liczba wdrożeń gwarantuje Państwa SUKCES! Kompleksowość – zajmujemy się telekomunikacją od A do Z Najwyższa jakość rozwiązań – dzięki wybieraniu tylko tego co najlepsze i rzeczywiście potrzebne osiągamy doskonałe rezultaty Elastyczność – słuchamy potrzeb Klienta i je zaspokajamy Wiedza – nasz zespół to razem około 40 najwyższej klasy specjalistów - pasjonatów Etapowość - Realizacja projektów krok po kroku . Nie tracąc celu z oczu konsekwentnie realizujemy potrzebne etapy Wyjątkowa jakość serwisu i wsparcia technicznego – własny duży magazyn podzespołów i zespół konsultantów gwarantuje błyskawiczne wsparcie Opcja finansowania przez leasing – korzystanie z oszczędności na łączności obniża dodatkowo bieżące koszty rozmów

42 e-mail: Jaroslaw.Staniewicz@simtel.pl
Dziękuję i zapraszam Jarosław Staniewicz SimTel S.A. tel kom


Pobierz ppt "Rozwiązania IP do transmisji głosu"

Podobne prezentacje


Reklamy Google