Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałLudwika Węglewski Został zmieniony 10 lat temu
2
Copyright by Międzynarodowe Targi Łódzkie Sp. z o.o. 2008
Organizator: Międzynarodowe Targi Łódzkie Sp. z o. o. ul. Wólczańska 199, Łódź tel , fax Copyright by Międzynarodowe Targi Łódzkie Sp. z o.o. 2008
3
Agenda Cel targów PET FAIR 2009 Firmy, które zaufały nam w 2007 roku
Zalety targów PET FAIR Zakres tematyczny targów Międzynarodowy charakter imprezy Kampania reklamowa Imprezy towarzyszące Ceny i rabaty Kontakt
4
Cel targów tworzenie najdogodniejszych warunków do prezentacji oferty handlowej naszych klientów stworzenie okazji do promocji nowych marek, wyrobów i kreowania wizerunku firm organizowanie spotkań w gronie profesjonalistów umożliwianie bezpośrednich kontaktów z indywidualnymi klientami
5
Firmy, które zaufały nam w 2007 r.
A. ZIARKO AGMER AKIPOL AKVA STABIL AMIS ANIMAL SOCIETY AQUA MEDIC POLAND AQUA SZUT AQUAEL AQUAPET.PL AS WSZYSTKO DLA ZWIERZĄT AZAN BEAPHAR POLSKA BULLDOG-OCEANUS CONTINENTALE NUTRITION DAKO-ART DAPHNIA DELFIN DIAMOND LITE DOG MAT EKOL EWENEMENT FLAMINGO FLEXI-BOGDAHN FOKUS GADOR GAWTECH GENUS CONSULTING GROT HERBAL PETS HOBBY INTERZOO – ADAM IPH GROUP POLSKA
6
Firmy, które zaufały nam w 2007 r.
JCG KANIA LESSIE LAND MEGAN MHK2 MINI MARKET MIRO PLUS MISPOL NERO NESTOR NILU AQUARIUM OLINO PABEMIA PAS PETFOOD BRANDS PETS 22 PLANIDIS PRIMA PET FOOD QIAN HU REPTILICA RESTER ROCAM INTERNATIONAL ROKUS ROLVET SEDLECKY KAOLIN T-AQUA TATRAPET POLSKA TOWARZYSTWO OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI TROPICAL VERSELE-LAGE VET-GROOM VITAKRAFT WD-IMPEX WROMAK ZOOGLOBE ZOOLEK ZOOLOG
7
Zalety targów PET FAIR międzynarodowa impreza z wieloletnią tradycją
spotkanie w centrum Polski i Europy największe targi branżowe w Polsce dobre warunki ekspozycyjne atrakcyjne ceny silna kampania promocyjna
8
Zakres tematyczny targów:
sprzęt i akcesoria do hodowli i pielęgnacji zwierząt domowych pożywienie dla zwierząt zabawki dla zwierząt odżywki, lekarstwa i preparaty farmaceutyczne dla zwierząt sprzęt i artykuły weterynaryjne artykuły rymarskie dla psów, kotów i koni ryby akwariowe, gady, płazy, ptaki, drobne gryzonie akwaria, terraria, klatki wraz z wyposażeniem rośliny akwariowe i tropikalne okazy kolekcjonerskie wydawnictwa związane z hodowlą zwierząt domowych (poradniki, albumy, czasopisma) inne
9
Międzynarodowy charakter imprezy
Podczas targów prezentowano produkty firm z: Belgi, Czech, Francji, Holandii, Niemiec, USA, Włoch, Singapuru, Danii Współpracujemy z mediami zagranicznymi: PETS International (patron medialny) PET in EUROPE PET AQUARISTIK ZOOBIZNES (Rosja)
10
Kampania reklamowa Targom PET FAIR 2009 towarzyszy silna kampania reklamowa w polskiej prasie zoologicznej: Pet Market Rynek Zoologiczny Magazyn Akwarium Nasze Akwarium Fauna i Flora KOT Kocie Sprawy DRACO Magazyn Tradycyjnie, odwiedziliśmy także targi INTERZOO w Norymberdze, aby promować na nich targi PET FAIR 2009.
11
Imprezy towarzyszące Jak co roku targom PET FAIR 2009 będą towarzyszyły ciekawe imprezy towarzyszące, m. in.: obchody 100–lecia akwarystyki w Polsce Wystawa Myszy Rasowych Wystawa Świnek Morskich Międzynarodowa Wystawa Kotów Rasowych konkurs o medal targów PET FAIR sesja zdjęciowa zwierząt seminaria i wykłady i wiele innych
12
Ceny i rabaty ATRAKCYJNE CENY Powierzchnia niezabudowana:
w hali nr PLN/ 1 m2 w hali nr PLN/ 1 m2 Stoisko modułowe (6 m2) z wyposażeniem PLN Powierzchnia otwarta PLN/ 1 m2 RABATY 5% za 3-krotny udział w targach 10% za 5-krotny udział w targach 5% za wynajem powierzchni powyżej 30 m2 10% za wynajem powierzchni powyżej 60 m2
13
Kontakt www.mtl.lodz.pl/petfair Dział Marketingu Dominika Bury
tel.: Dział Promocji Iwona Chlewińska tel.:
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.