Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Copyright Status-C, 2010r.. Crowdsourcing – czerpanie wiedzy z t ł umu Metoda konkursu – wybór najlepszych z wielu nadesłanych. Wykorzystanie potencjału.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Copyright Status-C, 2010r.. Crowdsourcing – czerpanie wiedzy z t ł umu Metoda konkursu – wybór najlepszych z wielu nadesłanych. Wykorzystanie potencjału."— Zapis prezentacji:

1 Copyright Status-C, 2010r.

2 Crowdsourcing – czerpanie wiedzy z t ł umu Metoda konkursu – wybór najlepszych z wielu nadesłanych. Wykorzystanie potencjału pracowników i użytkowników. Dział Planowania, Rozwoju i Jakości w jednym! Za darmo. Rozwijanie produktu przez grupy nim zainteresowane.

3 Czym jest Eureka? Eureka jest innowacyjną platformą ukierunkowaną na wykorzystanie potencjału pracowników firmy oraz użytkowników jej produktów. Eureka stanowi kanał wymiany informacji pozwalający na: zgłaszanie nowatorskich rozwiązań, zamieszczanie sugestii o produkcie, propagowanie wiedzy o produkcie wśród jego użytkowników, ocenę oraz analizę pomysłów innych osób, wyszukiwanie oraz nagradzanie aktywnych użytkowników.

4 Pomysł a Produkt POMYSŁ Może być sugestią, propozycją bądź innowacją. Dotyczy produktu, jego cechy bądź procesu. PRODUKT Jest nim przedmiot materialny, usługa, system informatyczny bądź wiedza sama w sobie.

5 Trzy etapy Eureki Etap I Etap II Etap III Pomysł Użytkownicy dzielą się swoimi spostrzeżeniami. Dyskusja Idea dojrzewa bądź upada dzięki wymianie opinii. Konsultacja i Wdrożenie Eksperci podejmują decyzję o dalszym losie konkretnej sugestii.

6 Etapy życia pomysłu

7 Przykładowy zrzut ekranu Eureki

8 Cele Eureki usprawnienie procesu innowacji, ukierunkowanie rozwoju produktu, podniesienie jakości produktu, zwiększenie zainteresowania klienta produktem, pobudzenie aktywności użytkowników produktu, inkubator kreatywności użytkowników, wzbudzenie poczucia współtworzenia produktu.

9 Korzyści płynące z używania Eureki zwiększenie siły marki, postrzeganie firmy jako innowacyjnej, minimalizacja czasu wdrożenia zmian, narzędzie do badania opinii klientów, propozycje rozwoju cech produktów, dbałość o opinię użytkowników, wymierne korzyści finansowe.

10 Podsumowanie Produkt + = Doskonały produkt

11 Dziękujemy! Status-C ul. Półwiejska 14/19 61-888 Poznań Kontakt: tel/fax: (61) 8 533 566 e-mail: kontakt@status-c.pl adres: http://www.status-c.pl


Pobierz ppt "Copyright Status-C, 2010r.. Crowdsourcing – czerpanie wiedzy z t ł umu Metoda konkursu – wybór najlepszych z wielu nadesłanych. Wykorzystanie potencjału."

Podobne prezentacje


Reklamy Google