Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMarcelina Rowicki Został zmieniony 10 lat temu
1
Prezentacja miast i form promocji
2
Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe – Citylighty i billboardy – Telewizory i ekrany – Sponsorowane lokalizacje – Product placement – Sponsorowane mini-gry, – Inne formy promocji
3
Prezentacja miast
4
Wirtualne miasta, które udostępnione zostały w serwisie iDolina.pl, stworzone zostały w oparciu o architekturę istniejących w rzeczywistości miast. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych udało się osiągnąć wysoki poziom trójwymiarowej grafiki i swobodę poruszania się użytkowników, przy jednoczesnym dostępie do serwisu bez konieczności pobierania i instalowania aplikacji dostępowych.
5
Sopot
6
Wrocław
7
Kraków
8
Zakopane
9
Warszawa
10
Możliwe jest stworzenie nowych, wirtualnych miast lub rozbudowanie istniejących już w serwisie miast o nowe fragmenty. W połączeniu z możliwością implementacji treści zewnętrznych do serwisu może to być ciekawą i interaktywną formą promocji dla miast, wydarzeń kulturalnych mających miejsce w danym mieście jak i innych podmiotów.
11
Formy promocji
12
iDolina oferuje wiele innowacyjnych form promocji, które charakteryzują się małą natarczywością przekazu, w konsekwencji czego przekaz jest lepiej przyswajalny przez jego odbiorcę. Dzięki umieszczeniu nośników przekazu w wirtualnej rzeczywistości możliwe jest tworzenie różnorodnych, interaktywnych kampanii promocyjnych, których kształt ogranicza tylko i wyłącznie wyobraźnia ludzka.
13
Formy standardowe Reklama bannerowa na stronach serwisu, Mailingi do użytkowników, Sponsorowane konkursy, rankingi i gry, Reklamy typu pre-roll
14
Citylighty i billboardy – są to statyczne nośniki przekazu umieszczone w wirtualnych miastach, na których mogą być umieszczane reklamy w statycznej formie graficznej.
15
Citylighty i billboardy
16
Telewizory i ekrany – są to nośniki dynamicznej formy przekazu znajdujące się w wybranych lokalizacjach serwisu. Umożliwiają wyświetlanie spotów reklamowych w postaci krótkich filmów lub dynamicznych kreacji graficznych.
17
Telewizory i ekrany
18
Sponsorowane lokalizacje – istnieje możliwość stworzenia lokalizacji o dowolnym charakterze, wg. projektu klienta (sklepy, restauracje, muzea, itp.). Lokalizacje takie mogą być wzbogacone o elementy interaktywne i elementy klikalne przenoszące np. do innej strony internetowej.
19
Sponsorowane lokalizacje
20
Product placement – oferujemy możliwość umieszczenia w serwisie sygnowanych produktów (ubrania, meble i inne przedmioty), które mogą zostać udostępnione w wirtualnym sklepie serwisu lub umieszczone w wybranych lokalizacjach wirtualnych miast.
21
Product placement
22
Sponsorowane mini-gry – oferujemy umieszczenie nośników reklamy wewnątrz wbudowanych w serwis mini-gier. Możliwe jest także tworzenie nowych, dedykowanych gier o charakterze promocyjnym, rozrywkowym, czy edukacyjnym.
23
Sponsorowane mini-gry
24
Inne formy promocji Przedstawione w prezentacji formy promocji są tylko przykładami możliwości wykorzystania serwisu iDolina.pl do celów promocyjnych. Zapraszamy do kontaktu w celu otrzymania bardziej szczegółowych informacji dotyczących możliwych do przeprowadzenia działań promocyjnych.
25
iDolina Sp. z o.o. Ul. Hlonda 2C/83 02-972 Warszawa Tel./fax: (22) 252-52-21 www.idolina.pl reklama@idolina.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.