Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
2
DOCIERAMY DO CAŁEJ POLSKI LOKALNEJ
3
20,1 % Liczba czytelników TL w ciągu ostatnich 30 dni
(CZYTELNICTWO W CYKLU SEZONOWYM) 20,1 %
4
LICZBA CZYTELNIKÓW PRZECIĘTNEGO WYDANIA
PŁATNYCH TYGODNIKÓW OPINIOTWÓRCZYCH Tygodnik Lokalny 12,6% Angora 7,0% Newsweek 4,5% Polityka 4,2% Wprost 2,8% Gość Niedzielny 2,7% Przekrój 1,7% Forum 0,7% Tygodnik Siedlecki 0,6% Tygodnik Ostrołęcki 0,5% Przewodnik Katolicki Panorama Leszczyńska TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny 0,3% 78 977 Badania realizowane przez Millward Brown SMG/KRC w 2010 r.
5
JEDYNY PAKIET REKLAMOWY GWARANTUJĄCY DOTARCIE DO POLSKI LOKALNEJ
113 tytułów o łącznym nakładzie egz. Nakład 49 tytułów – egz. kontrolowany przez ZKDP
6
SKUTECZNE DOTARCIE DO POLSKI LOKALNEJ
Pakiet „TL ZKDP” obejmuje 49 tytułów, których nakład jest kontrolowany przez ZKDP i wynosi egz. Pakiet TL obejmuje 107 tygodników lokalnych o nakładzie egz. i największym czytelnictwie w 300 powiatach. Gwarantuje dotarcie do ponad 6 milionów czytelników. Pakiet „TL plus dwutygodniki” obejmuje 113 tytułów o łącznym nakładzie egz.
7
TO BYŁ ROK DOBRYCH WIADOMOŚCI
Czytelnictwo gazet lokalnych (CCS) wzrosło o połowę i wyniosło 20,1%. Tygodnik „Gazeta Regionalna”, który ukazuje się w powiatach Żary, Żagań i Nowa Sól, miał we wrześniu 2010 r. średnie rozpowszechnianie płatne razem wynoszące egz., co oznacza wzrost względem września 2009 r. o 5%. Tygodniki lokalne zwiększyły swoje nakłady i sprzedaż średnio o 3%. Przychody gazet lokalnych z reklam wzrosły przeciętnie o 10%. Ponad 90% reklam nadal pochodzi z lokalnego rynku. Urząd Miasta w Tarnowskich Górach wykonał badania dotyczące inwestycji unijnych. Jedno z pytań dotyczyło mediów jako źródła informacji. Okazało się, że 95% mieszkańców czerpie informacje lokalne z tygodnika "Gwarek". Natomiast "Dziennik Zachodni" z dodatkiem dla powiatu tarnogórskiego to źródło informacji lokalnych dla 18% tarnogórzan. Nakład dodatku do „DZ” wynosi egz., a nakład „Gwarka” – egz. Jurek Jurecki z „Tygodnika Podhalańskiego” i Krzysztof Harasimiuk z „Tygodnika Siedleckiego” otrzymali nagrody SDP, tzw. „Polskie Pulitzery”.
8
ROZPOWSZECHNIANIE GAZET W POLSCE PRZYPOMINA SER SZWAJCARSKI PRASA OGÓLNOPOLSKA I REGIONALNA SPRZEDAJE SIĘ GŁÓWNIE W MIASTACH WOJEWÓDZKICH. RESZTA KRAJU NALEŻY DO PRASY LOKALNEJ WYDAWCY GAZET LOKALNYCH DYSPONUJĄ WŁASNYM KOLPORTAŻEM, KTÓREGO SIEĆ LICZY PONAD 40 TYS. UNIKATOWYCH PUNKTÓW SPRZEDAŻY
9
INDEKS DOPASOWANIA wieś 139 miasta 10-19 tys. 167 miasta 20-49 tys.
124 miasta tys. 117 właściciele prywatnych firm 158 rolnicy indywidualni 163 PRASA LOKALNA SKUTECZNIE DOCIERA DO PRZEDSIĘBIORCÓW I MIESZKAŃCÓW MNIEJSZYCH MIAST, GDZIE INNE MEDIA NIE SĄ TAK POPULARNE
10
Struktura czytelników TL
11
Struktura czytelników TL
12
Struktura czytelników TL
13
Struktura czytelników TL
14
ZREALIZOWALIŚMY KAMPANIE dla:
Era Black Red White Plus Ministerstwo Rozwoju Regionalnego HEYAH Konsalnet PLAY Amino (Unilever) Orange GASPOL ENERGA Plantico TP S.A. Fundacja Wspomagania Wsi Cembrit (Eurofala) Instytut im. Piotra Skargi Bank Pocztowy PTE Skarbiec Cyfrowy Polsat Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
15
EDUKACJIA EKONOMICZNA
Od trzech lat na łamach wszystkich gazet prowadzimy akcję edukacji ekonomicznej adresowaną do mieszkańców mniejszych miast i wsi, współfinansowaną przez Narodowy Bank Polski - Fortuna radzi. Akcja prowadzona jest również za pośrednictwem internetu poprzez stronę
16
tel ul. Foksal 3/5 lok. 19 Warszawa tel ul. Sądowa 4 Żnin EWA BARLIK MAREK OLEJNIK NATALIA CHODAŃ
17
STOWARZYSZENIE GAZET LOKALNYCH
ZAPRASZA DO WSPÓŁPRACY
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.