Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałLesława Szyszka Został zmieniony 10 lat temu
1
Czysty e-mail marketing
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH Czysty marketing
2
O SARE SARE Misja Czysty e-mail marketing www.sare.pl
Jesteśmy największą i najbardziej doświadczoną w Polsce firmą specjalizująca się w marketingu. Dostarczamy zaawansowane narzędzia wykorzystywane w komunikacji newsletterowej, kampaniach ingowych, konkursach, programach lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacjach inwestorskich. Posiadamy unikalną wiedzę i doświadczenie, które przekładają się na efekty biznesowe naszych klientów. Tworząc nowe możliwości związane z wykorzystaniem poczty elektronicznej staramy się, aby była ona jednym z najskuteczniejszych mediów w komunikacji rynkowej. Nieustannie budujemy świadomość, edukujemy i rozwijamy narzędzia systemu SARE. Pokazujemy jak działać, by osiągać najlepsze efekty. Mamy na koncie dziesiątki publikacji, prelekcji i wykładów. Realizujemy badania, opracowujemy raporty i analizy, przewodzimy inicjatywom branżowym. W ten sposób tworzymy rynek e mail marketingu w Polsce. Czysty marketing
3
Grupa SARE S.A. Czysty marketing
4
Nasi Klienci Czysty marketing
5
Czysty e-mail marketing
6
"Sprawniejsze doręczanie przesyłek pocztowych i kurierskich dzięki integracji z i mobile marketingiem" Czysty marketing
7
Czysty e-mail marketing
8
Czysty e-mail marketing
9
JAKI JEST CEL TWOJEJ KOMUNIKACJI?
Czysty marketing
10
Czyli sprzedaż TU i TERAZ!
marketing w służbie automatyzacji procesów komunikacyjnych i budowania lojalności. Czyli sprzedaż TU i TERAZ! Czysty marketing
11
Długotrwały związek czy przelotny romans?
Czysty marketing
12
Subskrypcja, to dopiero początek!
Czysty marketing
13
Sprawdzaj preferencje swoich klientów!
Czysty marketing
14
Lovemark & WOW Factor Czysty marketing
15
CZY ZNASZ SWOICH KLIENTÓW?
Czysty marketing
16
DZIAŁAJ ZGODNIE Z PRAWEM
Ustawa o ochronie danych osobowych Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Art. 10 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną: „Zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej skierowanej do oznaczonego odbiorcy za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej.” Czysty marketing
17
DOUBLE OPT-IN Czysty marketing
18
E-mail marketing w liczbach
Czysty marketing
19
Czysty e-mail marketing
20
Jak otrzymujesz wiadomości które prowadzą do zakupu?
Czysty marketing
21
Czysty e-mail marketing
22
Czysty e-mail marketing
23
Czysty e-mail marketing
24
Czysty e-mail marketing
25
Testy i Badania Czysty marketing
26
TEST A/B/X Czysty marketing
27
HITMAPA Czysty marketing
28
TESTY KREACJI Czysty marketing
29
TEST A/B/X Testy ABX służą do przeprowadzenia testów kreacji bądź tematu wiadomości na określonej części bazy w celu uzyskania informacji, który z parametrów osiągnął wyższy wskaźnik kliknięć lub otwarć. Umożliwiają przeprowadzenie wielu zautomatyzowanych testów różnych elementów ingu, których efektywność należy porównać. Czysty marketing
30
SPAM TESTY Szczegółowa analiza kreacji wiadomości pomaga określić prawdopodobieństwo zatrzymania jej przez filtry antyspamowe. Czysty marketing
31
Zaawansowane Funkcjonalności
Czysty marketing
32
Ponad 100 Elastycznych Funkcji !
Czysty marketing
33
Treść Dynamiczna – Czyli automatyzacja personalizacji
Czysty marketing
34
Sales Mailing Czysty marketing
35
Czysty e-mail marketing
36
Czysty e-mail marketing
37
Data Base Marketing Czysty marketing
38
Czysty e-mail marketing
39
Czysty e-mail marketing
40
Case Study Czysty marketing
41
C&A on-line Kampanie w modelu CPO E-mailing Afiliacja SEM
Kampania w modelu CPL Cel kampanii – rozbudowa bazy adresowej C&A Cel mediowy – od 5 tys. do 10 tys. leadów w bazie/miesięcznie Kampanie w modelu CPO ing Afiliacja SEM Opracowywanie kreacji Raportowanie Monitoring konkurencji Czysty marketing
42
Szalone Środy z LOT Założenia kampanii Cel kampanii Realizacja
Dotarcie do użytkowników z informacją o promocji Szalone Środy LOT. Zwiększenie sprzedaży biletów on-line. Cel kampanii Zagwarantowanie ruchu na poziomie unikalnych kliknięć przez ing. Realizacja zrealizowanych unikalnych kliknięć, czyli planowany przez Klienta zasięg został osiągnięty, wysoka konwersja sprzedażowa – 21 transakcji (mimo, że kampania realizowana była w modelu CPUC). Czysty marketing
43
Dziękuję za uwagę! Kontakt Znajdź Nas na: Krzysztof Nowicki
Business Development Specialist Kom: E-mial: Ul.Sandomierska14/22 02 – 567 Warszawa Czysty marketing
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.