Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH"— Zapis prezentacji:

1 Czysty e-mail marketing
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH Czysty marketing

2 O SARE SARE Misja Czysty e-mail marketing www.sare.pl
Jesteśmy największą i najbardziej doświadczoną w Polsce firmą specjalizująca się w marketingu. Dostarczamy zaawansowane narzędzia wykorzystywane w komunikacji newsletterowej, kampaniach ingowych, konkursach, programach lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacjach inwestorskich. Posiadamy unikalną wiedzę i doświadczenie, które przekładają się na efekty biznesowe naszych klientów. Tworząc nowe możliwości związane z wykorzystaniem poczty elektronicznej staramy się, aby była ona jednym z najskuteczniejszych mediów w komunikacji rynkowej. Nieustannie budujemy świadomość, edukujemy i rozwijamy narzędzia systemu SARE. Pokazujemy jak działać, by osiągać najlepsze efekty. Mamy na koncie dziesiątki publikacji, prelekcji i wykładów. Realizujemy badania, opracowujemy raporty i analizy, przewodzimy inicjatywom branżowym. W ten sposób tworzymy rynek e mail marketingu w Polsce. Czysty marketing

3 Grupa SARE S.A. Czysty marketing

4 Nasi Klienci Czysty marketing

5 Czysty e-mail marketing

6 "Sprawniejsze doręczanie przesyłek pocztowych i kurierskich dzięki integracji z i mobile marketingiem" Czysty marketing

7 Czysty e-mail marketing

8 Czysty e-mail marketing

9 JAKI JEST CEL TWOJEJ KOMUNIKACJI?
Czysty marketing

10 Czyli sprzedaż TU i TERAZ!
marketing w służbie automatyzacji procesów komunikacyjnych i budowania lojalności. Czyli sprzedaż TU i TERAZ! Czysty marketing

11 Długotrwały związek czy przelotny romans?
Czysty marketing

12 Subskrypcja, to dopiero początek!
Czysty marketing

13 Sprawdzaj preferencje swoich klientów!
Czysty marketing

14 Lovemark & WOW Factor Czysty marketing

15 CZY ZNASZ SWOICH KLIENTÓW?
Czysty marketing

16 DZIAŁAJ ZGODNIE Z PRAWEM
Ustawa o ochronie danych osobowych Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Art. 10 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną: „Zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej skierowanej do oznaczonego odbiorcy za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej.” Czysty marketing

17 DOUBLE OPT-IN Czysty marketing

18 E-mail marketing w liczbach
Czysty marketing

19 Czysty e-mail marketing

20 Jak otrzymujesz wiadomości które prowadzą do zakupu?
Czysty marketing

21 Czysty e-mail marketing

22 Czysty e-mail marketing

23 Czysty e-mail marketing

24 Czysty e-mail marketing

25 Testy i Badania Czysty marketing

26 TEST A/B/X Czysty marketing

27 HITMAPA Czysty marketing

28 TESTY KREACJI Czysty marketing

29 TEST A/B/X Testy ABX służą do przeprowadzenia testów kreacji bądź tematu wiadomości na określonej części bazy w celu uzyskania informacji, który z parametrów osiągnął wyższy wskaźnik kliknięć lub otwarć. Umożliwiają przeprowadzenie wielu zautomatyzowanych testów różnych elementów ingu, których efektywność należy porównać. Czysty marketing

30 SPAM TESTY Szczegółowa analiza kreacji wiadomości pomaga określić prawdopodobieństwo zatrzymania jej przez filtry antyspamowe. Czysty marketing

31 Zaawansowane Funkcjonalności
Czysty marketing

32 Ponad 100 Elastycznych Funkcji !
Czysty marketing

33 Treść Dynamiczna – Czyli automatyzacja personalizacji
Czysty marketing

34 Sales Mailing Czysty marketing

35 Czysty e-mail marketing

36 Czysty e-mail marketing

37 Data Base Marketing Czysty marketing

38 Czysty e-mail marketing

39 Czysty e-mail marketing

40 Case Study Czysty marketing

41 C&A on-line Kampanie w modelu CPO E-mailing Afiliacja SEM
Kampania w modelu CPL Cel kampanii – rozbudowa bazy adresowej C&A Cel mediowy – od 5 tys. do 10 tys. leadów w bazie/miesięcznie Kampanie w modelu CPO ing Afiliacja SEM Opracowywanie kreacji Raportowanie Monitoring konkurencji Czysty marketing

42 Szalone Środy z LOT Założenia kampanii Cel kampanii Realizacja
Dotarcie do użytkowników z informacją o promocji Szalone Środy LOT. Zwiększenie sprzedaży biletów on-line. Cel kampanii Zagwarantowanie ruchu na poziomie unikalnych kliknięć przez ing. Realizacja zrealizowanych unikalnych kliknięć, czyli planowany przez Klienta zasięg został osiągnięty, wysoka konwersja sprzedażowa – 21 transakcji (mimo, że kampania realizowana była w modelu CPUC). Czysty marketing

43 Dziękuję za uwagę! Kontakt Znajdź Nas na: Krzysztof Nowicki
Business Development Specialist Kom: E-mial: Ul.Sandomierska14/22 02 – 567 Warszawa Czysty marketing


Pobierz ppt "III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH"

Podobne prezentacje


Reklamy Google