Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKazimiera Ziemkiewicz Został zmieniony 10 lat temu
1
Email marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie…
2
Zanim przejdziemy do email marketingu – trochę faktów:
3
W Polsce mamy 14,5mln internautów (48,5% w 15+)
4
30 lat, średnie wykształcenie, raz dziennie, częściej w domu niż w pracy…
5
Prawie 75% codziennie lub prawie codziennie, kilka razy w tygodniu 16%
6
W roku 2008 wydatki na reklamę w sieci przekroczyły miliard złotych!
7
Więcej o 57% niż w roku 2007!!!
8
W domu 90% internautów
9
13,2% łączy szerokopasmowych (Unia 23%), ale i tak idziemy do góry: rok temu było ponad 8%
10
Reklama display – 40%
11
SEM – 23%
12
Strategia, doradztwo, hosting – 13%
13
Email marketing ok. 8%, ale według reklamodawców, nakłądy się zwracają…
14
Email marketing to nie spam: (w czystej postaci) zawsze kiedyś wyraziliśmy zgodę na otrzymywanie informacji…
15
Według raportów Symantec: 80% wszystkich maili to spam.
16
20% produkty, 20% usługi internetowe, 15% finansowe…
17
Coraz bardziej przypominają maile z serwisów społecznościowych…
18
Serwisy społecznościowe powodują malejącą liczbę wysyłanych maili…
19
Maleje skuteczność email marketingu: 2007 -51% online i 44% offline 2008 – 44% online i 41% offline… (badanie Jupiter Research)
20
Polskie badania (raport sare): 11-20 maili dziennie, 60% 3 i więcej skrzynek…
21
77% ma skrzynki antyspamowe, 47% blokuje grafikę ściąganą z serwerów zewnętrznych, 66% popupy…
22
77% klienci poczty, 60% przez www…
23
90% przynajmniej jeden newsletter, ponad 50% 3-5, 75% pozytywne
24
1. Dzienniki internetowe… 2. Przekazy reklamowe…
25
Najlepiej – raz w tygodniu przed 8 rano… 27% korzysta z RSS…
26
SPAM!!! Jedna transakcja na:
27
Na ile wiadomości?
28
Jak Wam się wydaje?
29
12,5 miliona!!!
30
Koszt wysłania 1 miliona spamu to?
31
Ile dolarów?
32
6 (zbadali to naukowcy z University of California i San Diego University)
33
Wróćmy jednak do email marketingu… http://www.freshmail.pl/produkt/co-nas-wyroznia http://www.freshmail.pl/produkt/co-nas-wyroznia
35
Jak zatem przyrządzić dobrą kampanię mailingową?
36
Dobra baza to podstawa. Zachęć do pozostawienia maila na stronie (poinformuj, co ciekawego otrzymywać będzie). Zorganizuj konkurs, loterię, losowanie…
37
Dla użytkowników zarejestrowanych stosuj promocje, konkursy i obniżki, aby czuli, że subskrypcja przynosi im wymierne korzyści. Będą polecali ją innym!
38
Mamy parę sekund, żeby zainteresować odbiorcę…
39
TYTUŁ / NADAWCA!!!
40
Zawsze z tego samego adresu (sprtowanie)…
41
HTML/tekst?
42
Krótko, lead, więcej
43
Reklama ? 4 wyjątkowe oferty, zdjęcia…
44
Stałe bloki tematyczne
45
Łatwa rezygnacja, tłumaczenie skąd mamy…
46
100kb oraz 500-600 pikseli…
47
Grafiki z zewnątrz ? Wyświetlą się poprawnie, kiedy się załadują…
48
A ile osób blokuje zewnętrzne grafiki?
49
Pamiętacie?
50
Super/pudło * *niepotrzebne skreślić…
51
47%
52
Częstotliwość? Raz na dwa tygodnie jest ok…
53
Jak mamy coś ciekawego do przekazania…
54
Wg Sare: codzienne – rano, przed otwarciem, co dwa tygodnie – wt-czw 10-14???
55
Dlaczego ?
56
Nigdy w weekend, bo w poniedziałek zginie…
57
Częściej niż raz w miesiącu (nic się nie dzieje)…
58
Jak na razie – koniec
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.