Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Listonic – Wygodna lista zakupów
Kamil Janiszewski, Listonic Sp. z o. o.
2
Agenda o Listonic iBotta – trochę inne kupony FMCG
Przepisy.pl – nowoczesny content marketing Listonic – kilka casów
3
O aplikacji 498 000 zarejestrowanych użytkowników
list zakupów miesięcznie produktów zapisanych na listach każdego miesiąca 95% produktów FMCG zarejestrowanych użytkowników aktywnych użytkowników
4
Demografia Użytkownicy Listonic: są w wieku: 25-45 lat
49% to mężczyźni, 51% to kobiety odpowiadają za zakupy rodzinne, lub mają na nie istotny wpływ są mieszkańcami dużych miast Warszawa to 28% Określamy ich „upmarket” lub „affluent”, są właścicielami topowych smartfonów
5
Nagradzana, popularna i lubiana aplikacja
Listonic Nagradzana, popularna i lubiana aplikacja Dzięki tej apce już nie zapominam co mam kupić, a lepiej wyglądam z tel w ręce niż z kartką :) Piotr
6
Z technologii Listonic korzystają:
Pracujemy z: Klienci: Z technologii Listonic korzystają:
7
Agenda o aplikacji Listonic iBotta – trochę inne kupony FMCG
Przepisy.pl – nowoczesny content marketing Listonic – kilka casów
8
Kupony na produkty FMCG niezależne od sieci handlowych
iBotta Kupony na produkty FMCG niezależne od sieci handlowych
9
Kup, i wykonaj dodatkowe zadania
iBotta Kup, i wykonaj dodatkowe zadania
10
iBotta
11
iBotta Użytkownik kuponów realizuje podczas jednych zakupów kupony na 11,5% wartości swojego koszyka zakupowego. Szukanie kuponów zajmuje 15 minut 74,2% klientów korzysta z kuponów (19,7% zawsze, 24,2% często, 30,3% czasami)
12
Agenda o aplikacji Listonic iBotta – trochę inne kupony FMCG
Przepisy.pl – nowoczesny content marketing Listonic – kilka casów
13
Przepisy.pl – działają wszędzie tam, gdzie da się działać :)
+ WEB + FB + Youtube Przepisy.pl – działają wszędzie tam, gdzie da się działać :)
14
Jednym kliknięciem zamienia przepis kulinarny na listę zakupów
Przycisk Listonic Jednym kliknięciem zamienia przepis kulinarny na listę zakupów
15
Drobna zmiana pozycji przycisku
Przycisk Listonic Drobna zmiana pozycji przycisku
16
Listonic - przyciski 500 blogów i serwisów kulinarnych z przyciskami
30 mln wyświetleń stron z przyciskami miesięcznie 8 mln osób miesięcznie szuka w sieci przepisów
17
Oferta przyciski na stronach/blogach/ w aplikacjach
18
Oferta przyciski na stronach/blogach/ w aplikacjach
19
Agenda o aplikacji Listonic iBotta – trochę inne kupony FMCG
Przepisy.pl – nowoczesny content marketing Listonic – kilka casów
20
Case’y i przykłady Case’y i przykłady
21
Case
22
Case
23
Case
24
Case
25
Efekty Efekty
26
Efekty Efekty: 550 tysięcy odsłon banera reklamującego CTR na poziomie 0,72% 70 tysięcy odsłon reklamy kontekstowej CTR na poziomie 2,24% Efekty: 450 tysięcy odsłon banera reklamującego CTR na poziomie 0,69% 45 tysięcy odsłon reklamy kontekstowej CTR na poziomie 2,32%
27
Efekty Rok po wprowadzeniu brandingu w aplikacji deklaracja płatności kartą wzrosła o 40%. 62% wzrostu obecności marki Łowicz na listach zakupów w analogicznym okresie poprzedniego miesiąca 75% wzrostu popularności kategorii reklamowanych produktów 1162% wzrostu obecności marki Durex na listach zakupów w analogicznym okresie poprzedniego miesiąca 202% wzrostu popularności kategorii reklamowanych produktów
28
Przykład: Książęce
29
Przykład: Książęce oliwki, owoce morza, drób Złote Pszeniczne
Czerwonego Lagera kiełbasa, karkówka, schab czekoladę, marcepan, karmel Ciemnego Łagodnego Jasnego Ryżowego ryż, makaron, orzechy
30
Nowa wersja
31
Nowa wersja
32
Nowa wersja
33
ul. Żeromskiego 46 lok. 4, 90-626 Łódź
Dziękuje za uwagę Kamil Janiszewski tel Listonic Sp. z o.o. ul. Żeromskiego 46 lok. 4, Łódź 32
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.