Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
FOTORADARY POWIAT BOLESŁAWIECKI
Strategia Biura Prewencji i Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji
2
OPIS PLANOWANYCH DZIAŁAŃ
Od połowy 2007 roku realizowany jest program związany z utworzeniem systemowego nadzoru nad prędkością na drogach krajowych i objęcia nadzorem najbardziej zagrożonych szlaków komunikacyjnych na całej ich długości. W Powiecie Bolesławieckim zaplanowano montaż pięciu masztów z obudowami oraz jeden fotoradar typu FOTORAPID C.
3
Tomaszów Bolesławiecki – droga nr 4, km 51,300
LOKALIZACJA Na terenie Powiatu Bolesławieckiego wytypowano 5 najbardziej niebezpiecznych miejsc, w których w ostatnich latach dochodziło do największej ilości kolizji oraz wypadków. Wilczy Las – droga nr 4, km 56,800 Tomaszów Bolesławiecki – droga nr 4, km 51,300 Kruszyn – droga nr 4, km 46,200 Brzeźnik – droga nr 4, km 35,100 Czerna – droga nr 4, km 26,550
4
STATYSTYKA ZDARZEŃ DROGOWYCH
Zdarzenia drogowe za okres 2006 oraz dwa pierwsze miesiące 2007 LOKALIZACJA WYPADKI KOLIZJE RANNI ZABICI 1 Wilczy Las 33 2 Tomaszów Bolesławiecki 31 3 Kruszyn 5 27 4 Brzeźnik 34 Czerna 42
5
1. WILCZY LAS Lokalizacja – 56,8 km
1. WILCZY LAS Lokalizacja – 56,8 km. (w pobliżu zatoczki autobusowej – po przeciwnej stronie) Teren zabudowany ograniczenie prędkości do 50 km/h proponowana lokalizacja masztu (na pojazdy kierujące się w stronę Wrocławia ( przed znakiem drogowym „przejście dla pieszych”) Widok w kierunku Bolesławca
6
Widok w kierunku Wrocławia (planowany maszt)
7
2. TOMASZÓW BOLESŁAWIECKI
Lokalizacja – 51,3 km. (w pobliżu podporządkowanej drogi powiatowej Nr 2275D) Teren zabudowany ograniczenie prędkości do 50 km/h proponowana lokalizacja masztu (na pojazdy kierujące się w stronę Bolesławca między znakiem drogowym „pierwszeństwo przejazdu” a pachołkiem oznaczonym 51, 3)) Widok w kierunku Bolesławca (planowany maszt)
8
Widok w kierunku Wrocławia
9
3. KRUSZYN Widok w kierunku Bolesławca (istniejący maszt)
Lokalizacja – 46,2 km. (około 15 m. przed przejściem dla pieszych) Teren zabudowany ograniczenie prędkości do 50 km/h lokalizacja masztu (na pojazdy kierujące się w stronę Bolesławca przed znakiem drogowym „WYPADKI”) Widok w kierunku Bolesławca (istniejący maszt)
10
Widok w kierunku Wrocławia
11
Widok w kierunku Zgorzelca (istniejący maszt)
4. BRZEŹNIK Lokalizacja – 35,1 km. (około 10 m. przed przejściem dla pieszych) Teren zabudowany ograniczenie prędkości do 50 km/h lokalizacja masztu na pojazdy kierujące się w stronę Zgorzelca Widok w kierunku Zgorzelca (istniejący maszt)
12
Widok w kierunku Bolesławca
13
5. CZERNA Widok w kierunku Zgorzelca (planowany maszt)
Lokalizacja – 26,55 km. (skierowany na pojazdy poruszające się w kierunku Zgorzelca przed skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 2283 D)) Teren zabudowany ograniczenie prędkości do 50 km/h lokalizacja masztu na pojazdy kierujące się w stronę Zgorzelca Widok w kierunku Zgorzelca (planowany maszt)
14
Widok w kierunku Bolesławca
15
Znaczny wzrost zdarzeń drogowych w okresie ostatnich lat był przyczyną podjęcia działań w zakresie poprawy bezpieczeństwa. Prawidłowe rozlokowanie masztów oraz ich właściwe wykorzystanie pozwoli na podniesienie stanu bezpieczeństwa w ruchu drogowym w przyszłych latach. OPRACOWANIE: GRZEGORZ DZIADEK
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.