Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałPatrycja Żuberek Został zmieniony 11 lat temu
1
Nikt nie jest tak blisko spraw lokalnych, jak my. * TAK ! CZYTA NAS PONAD 4 MILIONY OSÓB! *
2
TYGODNIK LOKALNY to porozumienie 101 samodzielnych tygodników lokalnych o zasięgu jednego lub kilku powiatów. Każdy z nich jest tytułem płatnym. 99 TYTUŁÓW * PRECYZYJNIE ZAADRESOWANE * 4 MLN CZYTELNIKÓW Każdy wydaje niezależny polski wydawca – lokalny przedsiębiorca bądź spółdzielnia dziennikarska.
3
Łączny nakład 858 780 egz. Sprzedaż 704 199 egz.* Zasięg 16 województw 288 powiatów *wg deklaracji wydawców i w części nakładu – ZKDP * NIE MA DRUGIEGO TAKIEGO MEDIUM W POLSCE ! * Niezależne tygodniki lokalne są najbardziej opiniotwórczym medium w mniejszych ośrodkach miejskich i na wsi.
4
1.Unikatowy odbiorca – zasięgi naszych tytułów nie pokrywają się. 2.Nowe terytorium – duże firmy najczęściej korzystają z gazet docierających do mieszkańców dużych miast, pomijają tym samym istotną grupę klientów z mniejszych ośrodków. 3.Efekt świeżości – w naszych gazetach dominują reklamy lokalne. Każda reklama dużej firmy ogólnopolskiej wywołuje zainteresowanie czytelników. 4.Bliskość klienta – nasze tytuły są lubiane i szanowane przez swoich czytelników, mają dobrą reputację tam, gdzie się ukazują. Czytelnicy nam ufają, a jak wynika z prowadzonych przez nas badań, lubią i czytają także reklamy, które publikujemy. 5.Oszczędność czasu – dzięki ofercie pakietowej TYGODNIK LOKALNY reklamodawca nie musi składać 99 odrębnych zamówień w pojedynczych redakcjach, ale wypełnia jedno zamówienie i dostarcza reklamę pod jeden wskazany adres. My załatwiamy resztę. 6.Niższe koszty – cena reklamy w pakiecie TYGODNIK LOKALNY to zaledwie połowa rzeczywistej wartości cennikowej kupowanej powierzchni. *OFERUJEMY NAJBARDZIEJ ATRAKCYJNE KOSZTY DOTARCIA NA RYNKU ! * DLACZEGO MY ?
5
Nasi czytelnicy to wartościowi konsumenci o stabilnych dochodach, którzy czytają reklamy 41% wymienia reklamy i ogłoszenia jako główny powód czytania tygodników w naszej ofercie, 95% zapoznaje się z zamieszczanymi reklamami, 67% zapoznaje się dokładnie z ich treścią. * Dane na podstawie badania ankietowego wykonanego przez SMG/KRC w 2005 roku (2.622 ankiety) *CZYTELNICY TYGODNIKÓW LOKLANYCH ZWRACAJĄ UWAGĘ NA REKLAMĘ ! *
6
Od 5 lat na zlecenie Stowarzyszenia Gazet Lokalnych badania czytelnictwa prasy lokalnej w Polsce realizuje instytut Millward Brown SMG/KRC. Dotychczas w badaniu wzięło udział 40 tysięcy osób. Wyniki badania czytelnictwa odnoszą się do całej populacji Polaków powyżej 15 lat (ok. 30 mln osób). * POZNAJ WYNIKI BADAŃ CZYTELNICTWA TYGODNIKÓW LOKALNYCH *
7
13,6% 12,5% 11,3% Ponad 4 miliony czytelników * TYGODNIKI LOKALNE OSIĄGNĘŁY STABILNĄ LICZBĘ CZYTELNIKÓW *
8
7,8 % Ostatnie wydanie czytało blisko 2,5 mln osób * 2.062.493 OSÓB CZYTAŁO OSTATNIE WYDANIE TYGODNIKA LOKLANEGO
9
* TREND WZROSTOWY CZYTELNIKÓW CZYTAJĄCYCH W OKRESIE DO 30 DNI
10
Wskaźniki przydatne w planowaniu kampanii Czytelnictwo przeciętnego wydania CPW = 8,3% OTS +1 = 2.506.730 osób Affinity Index + 100 w grupach docelowych (na podstawie CPW) 1. Mieszkańcy miast od 20 tys. do 49 tys. = 165 2. Mieszkańcy miast od 50 tys. do 99 tys. = 176 3. Osoby z wykształceniem średnim = 135 4. Duże rodziny np. z trójką dzieci = 160 Koszty dotarcia CPT = 39 zł (full page full colour) * ZAKUP REKLAMY W TYGODNIKU LOKLANYM TO DOBRA INWESTYCJA *
11
Pakiet reklamowy ** Fala ** obejmuje wszystkie tytuły projektu klient sam decyduje o czasie i miejscu reklamy we wszystkich 99 tytułach Twoja reklama jak FALA rozlewa się po całej Polsce obejmując z każdym tygodniem coraz to nowe regiony. Podąża za promocją i wydarzeniami odbywającymi się w różnych miastach, w różnych terminach. * ZAKUP REKLAMY W TYGODNIKU LOKLANYM TO DOBRA INWESTYCJA *
12
Dobrze znamy naszych czytelników, a prowadzone przez nas badania potwierdzają, że stanowią oni grupę obiecujących konsumentów. * SZANSA: DOCIERAMY DO OSÓB, KTÓRE POSIADAJĄ SIŁĘ NABYWCZĄ *
13
* TYGODNIK LOKALNY DOCIERA ZARÓWNO DO KOBIET, JAK I DO MĘŻCZYZN *
14
* CZYTAJĄ NAS OSOBY W WIEKU PEŁNEJ AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ *
15
* WIĘKSZOŚĆ CZYTELNIKÓW TL MA STAŁE ŹRÓDŁA DOCHODU *
16
* WIĘKSZOŚĆ MA USTABILIZOWANĄ SYTUACJĘ RODZINNĄ *
17
* DOCIERAMY DO OSÓB WYKSZTAŁCONYCH*
18
* CZYTELNICY TL DYSPONUJĄ KWOTĄ PONAD 10 MLD ZŁ MIESIĘCZNIE *
20
Poza miastami wojewódzkimi czyta się przede wszystkim nasze tygodniki. Jesteśmy liderem jeśli chodzi o sprzedaż i czytelnictwo na tym terenie Przykładowo na terenie ukazywania się *Gazety Regionalnej przypada 200 egz tego tygodnika na 1000 mieszkańców, *Wiadomości Wrzesińskich 160 egz na 1000 mieszkańców, *Gazety Jarocińskiej 150 egz na 1000 mieszkańców. *największy dziennik Fakt w powiatach gdzie ukazują się wymienione tytuły to tylko 10-14 egz na 1000 mieszkańców
21
Zaczęliśmy sprzedawać reklamę w sieci TYGODNIK LOKALNY w 2005 roku. Zaufali nam: Era, Orange, Provident, BGŻ, Narodowy Bank Polski, Vectra, Agencja Rynku Rolnego, BZ WBK, Bank BPH, PZU, Astra-TVP, i inni.
22
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY Stowarzyszenie Gazet Lokalnych Warszawa, ul. Foksal 3/5, pokój 19 Biuro Reklamy SGL Marek Olejnik 601 654 506 052-303-00-50 reklama@gazetylokalne.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.