Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

MILKA - FIOLETOWE WYGRYWA!

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "MILKA - FIOLETOWE WYGRYWA!"— Zapis prezentacji:

1 MILKA - FIOLETOWE WYGRYWA!
Propozycje kreatywne do promocji konsumenckiej Warszawa, BOXFISH we build brands online | | ul. Pory 60 lok Warszawa, tel./fax (+48)

2 Jakie mieliśmy ? Przygotować projekt strony internetowej dedykowanej promocji „Fioletowe wygrywa” Ale: Odświeżyć wizualnie zeszłoroczną formułę Zaproponować nowe spojrzenie na znane rozwiązania graficzne Maksymalnie wyeksponować nagrody ... A jednocześnie pamiętać o uzyteczności i łatwości korzystania ze strony

3 ? 3D? Jak kreatywnie “ograć” łaty? Odświeżenie vs spójność z KV?
Layout płaski czy przestrzenny? Jak kreatywnie “ograć” łaty? Odświeżenie vs spójność z KV? 3D? Jak jeszcze atrakcyjniej pokazać nagrody? Koncept 1: 100 % spójności z KV Koncept 2: Użyjmy kreatywności! Koncept 3: Let’s go artwork!

4 Koncept 1: 100 % spójności z KV

5

6 Koncept 2: Użyjmy kreatywności!

7

8

9 Koncept 3: Let’s go artwork!

10

11

12

13

14

15 Koncept 4: Mamy też pomysł na wyróżniającą się kampanię!

16

17

18 Oferta cenowa 9 tys. zł 20 tys. zł 6 tys. zł 15 tys. zł 50 tys. zł
Rodzaj prac Szacunkowe koszty Design strony 9 tys. zł Produkcja strony (oprogramowanie mechanizmów, baza dancyh, integracja z systemem loteryjnym, testy) 20 tys. zł Aktualizacje strony (cotygodniowe ogłaszanie list zwycięzców, zakonczenie konkursu ) 6 tys. zł Kampania online (kreacja i produkcja form reklamy*, optymalizacja skutecznosci kampanii,) 15 tys. zł SUMA 50 tys. zł *Przykladowe ceny form reklamy: Double billboard 1500 zł Mailing 1000 zł Screening XHTML 2500 zł Rectangle 800 zł

19 DZIĘKUJEMY I ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY 
PAWEŁ WOŁONCIEJ [managing partner] mobile: MACIEJ DRZEWIECKI [managing partner] mobile: BOXFISH we build brands online | | ul. Pory 60 lok Warszawa, tel./fax (+48)


Pobierz ppt "MILKA - FIOLETOWE WYGRYWA!"

Podobne prezentacje


Reklamy Google