Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałZoja Mikołajski Został zmieniony 11 lat temu
1
Patrycja Matul, Head of SociAll, Agora SA Warszawa, 12 maja 2012
Promuj się kto może! Patrycja Matul, Head of SociAll, Agora SA Warszawa, 12 maja 2012
2
Agenda Joy the Baker - case study facebook twitter pinterest
Promuj się kto może! On-line Off-line Jak zmodyfikować stronę www Nie przypuszczaj, monitoruj
3
Zaprezentuj czytelnikom kim jesteś
Rób podcact – video, albo chociaż audio Ułatw znalezienie Cię w mediach społecznościowych Zaprezentuj czytelnikom kim jesteś: dobrze pokazywać siebie, ale jeśli nie czujecie się z tym komfortowo pokażcie wnętrze kuchni, swoje garnki zwierzęta itd. – to pomoże skrócić dystans. Podcast- dlaczego jest ważny itd.. 3. Media społecznościowe – każdy serwis ma inną specyfikę i możesz prezentowac pozornie te same treści, ale w charakterystyczny dla serwisu sposób 4. Książka – jak znależć wydawcę. Pochwal się książką i ułatw jej zakup
4
Linkuj do swojej strony
Nastaw się na odbieranie opinii i wyciągaj z nich wnioski Pozwalaj fanom decydować Radź, odpowiadaj na pytania i wiadomości Publikuj różne treści: zdjęcia, video, teksty, sondy 12,51 mln RU wg Megapanel PBI / Luty 2012
5
Wybierz najbardziej apetyczne zdjęcia Podziel na kategorie tematyczne
10 razy mniejszy od Twittera w PL, a potrafi wygenerować tyle samo przejść co Twitter. Wybierz najbardziej apetyczne zdjęcia Podziel na kategorie tematyczne Taguj Linkuj do swojej strony Tłumaczenia przepisów na angielski Polska: ok. 630 k wizyt, 150 k uu, ok. 4,6 miliona odsłon, 60-80% kobiet. Świat: 11,7 mln uu
6
Przemyśl komunikat Odpowiadaj na pytania Linkuj do swojej strony Ok. 1,3 miliona RU, 150 k uu, % kobiet
7
On-line Przepisy Wywiady Strony marek: FB, NK YouTube Poradnictwo
Memy Opinie, recenzje Testowanie Degustacja Konkursy Relacje on-line Ambasador marki Strony marek: FB, NK YouTube Mikroblogi Pinterest Serwisy kulinarne Fora eksperckie Newslettery Custom publishing online Cross promocja – inne serwisy
8
On-lin e – co jeszcze? Social Ads – Facebook i NK.pl
Reklama kontekstowa, serwisy kulinarne Lekka strona mobilna Reklama w wyszukiwarce oraz kontekstowa - Google Optymalizacja treści i pozycjonowanie
9
Jak przygotować treści na bloga
Odpowiednie tytuły artykułów Nasycenie słów kluczowych Linkowania wewnętrzne i zewnętrzne Dobrze opisane zdjęcia i materiały audio Tagowanie Najczęściej wyszukiwane przepisy po wpisaniu „zupa”: Pomidorowa Kapuściana Krupnik Gulaszowa Dyniowa Cebulowa Komentarz z blogu: mmintafood.wordpress.com ANG / inny
10
Jak promować Fan Page’a na www
Like Page na górze strony Zajawka z fanami / wpisami na blogu Lajki, twitty, wykopy itp. Artykuły - odesłania
11
Zakładka współpraca Charakterystyka – eco / włoska / słodka / lekka
Statystyki bloga Informacje dot. możliwości współpracy Informacje o formatach reklamowych Ewentualne dotychczasowe realizacje
12
Zakładka o mnie Estetyczne zdjęcie Lubię / nie lubię Mam kota
Doświadczenie kulinarne, pasja, inspiracje Kontakt – przynajmniej Więcej o mnie: FB, pinterest itp.
13
Zarabianie przez klikanie
Sieć - sprzedają za Ciebie AdSense Reklamy kontekstowe
14
Warto monitorować własną markę
15
Warto monitorować własną markę
16
Off-line TV Prasa Radio Outdoor? Magazyny kulinarne Książki
Konferencje Pikniki, wystawy, targi Przepisy Wywiady Poradnictwo Opinie, recenzje Testowanie Degustacja Konkursy Współpraca z redakcjami Ambasador marki
17
Promuj się wszędzie gdzie jesteś
AUTO Naklejka na samochód / ramka na tablicy rejestracyjnej / bloger w samochodzie Naszywka na plecak, znaczek Wizytówki, ulotki, QR code Koszulka „Mam pysznego bloga” / „Przepis na ten deser znajdziesz na blogu” / „Jeśli policzysz te ziarna kawy, dostaniesz gadżet od ...” / „Piszę bloga kulinarnego” / „Gorąco? Przepis na orzeźwiający koktajl znajdziesz na ...”
18
Dziękuję za uwagę Patrycja Matul Head of SociAll
Facebook.com/grupa.SociAll Twitter.com/grupa_SociAll Blip.pl/sociAll
20
O Pinterest w liczbach 11.7 miliona UU – styczeń 2012
Polska k uu/mc, 4.6 miliona odsłon, 630 k wizyt. 60-80% użytkowników to kobiety Pinterest przeznaczony jest głównie dla osób/firm związanych z modą, sztuką, odzieżą, branżą ślubną, dekoracją czy urządzaniem wnętrz. Można powiedzieć, że jest to wręcz serwis stworzony dla kobiet, które szukają inspiracji albo chcą się „uzewnętrznić”. Wciąż mało mężczyzn z tego korzysta, a większość z nich nawet nie wie, o co w tym chodzi. –Spidersweb The best time to share things on Pinterest is Saturday morning, according to data from Bitly, the URL shortening service. –Mashable In January 2012 comScore reported the site had 11.7 million unique users, making it the fastest site in history to break through the 10 million unique visitor mark.[18] Pinterest's wide reach helped it achieve an average of 11 million visits each week in December Most of the site's users are female, with 97% of the site's Facebook "likes" being made by women. The site has been popular with American women and, in 2012, it was reported that 83% of the U.S. users were women. In Britain, however, 56% of the users were male and their age profile was different too, being about 10 years younger than in the U.S., where the age range was typically [34] Ugotuj.pl – porównywalny ruch z twitterem.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.