Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Tworzenie Postaci Imię Data urodzenia (ograniczenie wiekowe 1980-1992) Dowolne rozdzielenie punktów na statystyki podstawowe. 22 punkty do rozdzielenia.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Tworzenie Postaci Imię Data urodzenia (ograniczenie wiekowe 1980-1992) Dowolne rozdzielenie punktów na statystyki podstawowe. 22 punkty do rozdzielenia."— Zapis prezentacji:

1

2 Tworzenie Postaci Imię Data urodzenia (ograniczenie wiekowe 1980-1992) Dowolne rozdzielenie punktów na statystyki podstawowe. 22 punkty do rozdzielenia na 3 statystki – siłę, szybkość i zasięg. Wybór jednego z pięciu stylów walki w parterze. (BJJ, Sambo, Judo, Wrestling, Luta Livre) Wybór jednego z pięciu stylów walki w stójce.(Karate, Muay Thai, Kick-Boxing, Taekwondo, Sanda/Sanshou)

3 Walka Walki 3 rundowe. Każda runda składa się z 30 zdarzeń, wśród których trafić się mogą zdarzenia puste – nie wpływające na rozgrywkę. Każdy zawodnik domyślnie rozpoczyna walkę z wartościami hp=100 i stamina=100 (chyba, że odbędzie trening) Każde zdarzenie w stójce, powoduje odjęcie odpowiedniej wartości punktowej od hp (życia) przeciwnika. Każde zdarzenie w parterze, powoduje odjęcie odpowiedniej wartości punktowej od staminy (wytrzymałości) przeciwnika. Jeżeli zawodnicy przejawiają pasywność w parterze, sędzia może zadecydować o przeniesieniu walki z powrotem do stójki. Walka kończy się przed czasem, jeżeli któryś z zawodników ma hp<=0 lub stamina<=0. Po każdej rundzie, gracz ma możliwość zregenerowania hp lub staminy kierowanej przez siebie postaci. Skuteczność regeneracji jest zależna od tego czy zawodnik gracza wygrał (+30 pkt.) poprzednią rundę czy też ją przegrał (+15 pkt.).

4 Trening Wyświetlanie obecnych wartości siły i szybkości Każdy odbyty trening jest zakończony stosownym komunikatem 4 treningi siły lub szybkości powodują wzrost wartości trenowanej cechy, o 1 punkt. Podczas jednej sesji treningowej, możliwe jest zaliczenie tylko i wyłącznie jednego treningu – siły lub szybkości. Trening siłowy powoduje, że nasz zawodnik rozpocznie najbliższą walkę z hp=90 (kara treningowa) Trening szybkościowy powoduje, że nasz zawodnik rozpocznie najbliższą walkę ze staminą=90 (kara treningowa)

5 Ranking Ranking zawiera 20 zawodników predefiniowanych, plus postać gracza. Gracz zaczyna grę na ostatniej pozycji w rankingu. Gracz wygrywa grę jeśli uda mu się dotrzeć na pierwszą pozycję. Każda walka jest z przeciwnikiem znajdującym się jedną pozycję wyżej od gracza. Jeżeli postać gracza wygra walkę zamienia się z przeciwnikiem miejscem w rankingu. Jeżeli postać gracza przegra walkę to pozostaje na tej samej pozycji w rankingu co przed walką.


Pobierz ppt "Tworzenie Postaci Imię Data urodzenia (ograniczenie wiekowe 1980-1992) Dowolne rozdzielenie punktów na statystyki podstawowe. 22 punkty do rozdzielenia."

Podobne prezentacje


Reklamy Google