Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Bieszczady… gdzie ludzie szanują dziką przyrodę

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Bieszczady… gdzie ludzie szanują dziką przyrodę"— Zapis prezentacji:

1 Bieszczady… gdzie ludzie szanują dziką przyrodę
Kampania edukacyjna nt. wilków przygotowana dla WWF Polska Agnieszka Pietrzak

2 Plan Cele kampanii Wilczy Sztab
Strategia, branding i koncepcja komunikowania Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie skuteczności kampanii Summary

3 Cele Uszanowanie i zaakceptowanie przez
mieszkańców Bieszczadów bliskiej obecności wilków. Wilki - coraz rzadziej spotykane bogactwo naturalne Zachowania wilków i metody zabezpieczeń przed szkodami przez nie powodowanymi Pozytywne aspekty bliskiej obecności wilków Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

4 Wilczy Sztab Zadania: informowanie i „pogotowie ratunkowe”, centrum logistyczne i organizacyjne Biuro w Krośnie Zespół: pracownicy WWF i wolontariusze Podstrona strony głównej WWF Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

5 Strategia „wuzetki” w – wyróżnienie grup docelowych
z – zrozumienie i otwarta postawa reprezentowana przez WWF ki – kontakty interpersonalne Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

6 Koncepcja komunikowania
Fakty (liczby, przykłady, ciekawostki, cytaty) Słownictwo (- zamieniamy na +) Obrazy (wilk jako niewielki element) Branding „Bieszczady… gdzie ludzie szanują dziką przyrodę” Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

7 Grupy docelowe Ogólnie: Mieszkańcy Bieszczadów Szczegółowo:
Dziennikarze prasy lokalnej Hodowcy owiec i bydła Dzieci Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

8 Narzędzia / Wszyscy mieszkańcy Bieszczadów
publikacje w mediach (artykuły bieżące, informacyjne, wypowiedzi członków WS) plakaty-mozaiki event (Wilcza Polana na BJT w Ustrzykach Dolnych): standy „Czy wiecie, że…?”, pieczątki, rozmowy, wystawa Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

9 Narzędzia / Dziennikarze
spotkanie inicjacyjne „press packi” (list/zaproszenie, zdjęcia wilków, materiał informacyjny nt. kampanii) regularne i częste kontakty ze strony WS materiały informacyjne o wilkach informacje prasowe Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

10 Narzędzia / Hodowcy rozmowy nieformalne !
szkolenia edukacyjne/treningi instruktażowe plakaty „Znajdź różnicę” broszury i ulotki Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

11 Narzędzia / Dzieci lekcje przyrody
konkursy dla uczniów szkół podstawowych : „O dobrym wilku i…” „Dzika przyroda dwa kroki stąd” legitymacje „Przyjaciel Bieszczadzkiego Wilka”, nagrody, wystawa prac, pliki *.pdf Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

12 Koszty Finansowanie: środki własne i sponsorzy
wynajęcie biura Wilczego Sztabu opłaty bieżące wyposażenie biura transport materiały poligraficzne nagrody w konkursach Finansowanie: środki własne i sponsorzy Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

13 Badanie rezonans medialny
obserwacja zmian postaw w reakcji na działania WWF Ewentualnie: sprawdzenie zrozumienia przesłania kampanii Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

14 Summary Campaign’s objective – to preserve wildlife and biodiversity in Bieszczady Mountains Way of achieving goals: social education and information Additional effects: increased tourist attractiveness balance in forests’ ecosystems new attitudes in society Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

15 Dziękuję za uwagę.


Pobierz ppt "Bieszczady… gdzie ludzie szanują dziką przyrodę"

Podobne prezentacje


Reklamy Google