Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałCelestyna Świadek Został zmieniony 10 lat temu
1
Bieszczady… gdzie ludzie szanują dziką przyrodę
Kampania edukacyjna nt. wilków przygotowana dla WWF Polska Agnieszka Pietrzak
2
Plan Cele kampanii Wilczy Sztab
Strategia, branding i koncepcja komunikowania Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie skuteczności kampanii Summary
3
Cele Uszanowanie i zaakceptowanie przez
mieszkańców Bieszczadów bliskiej obecności wilków. Wilki - coraz rzadziej spotykane bogactwo naturalne Zachowania wilków i metody zabezpieczeń przed szkodami przez nie powodowanymi Pozytywne aspekty bliskiej obecności wilków Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary
4
Wilczy Sztab Zadania: informowanie i „pogotowie ratunkowe”, centrum logistyczne i organizacyjne Biuro w Krośnie Zespół: pracownicy WWF i wolontariusze Podstrona strony głównej WWF Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary
5
Strategia „wuzetki” w – wyróżnienie grup docelowych
z – zrozumienie i otwarta postawa reprezentowana przez WWF ki – kontakty interpersonalne Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary
6
Koncepcja komunikowania
Fakty (liczby, przykłady, ciekawostki, cytaty) Słownictwo (- zamieniamy na +) Obrazy (wilk jako niewielki element) Branding „Bieszczady… gdzie ludzie szanują dziką przyrodę” Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary
7
Grupy docelowe Ogólnie: Mieszkańcy Bieszczadów Szczegółowo:
Dziennikarze prasy lokalnej Hodowcy owiec i bydła Dzieci Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary
8
Narzędzia / Wszyscy mieszkańcy Bieszczadów
publikacje w mediach (artykuły bieżące, informacyjne, wypowiedzi członków WS) plakaty-mozaiki event (Wilcza Polana na BJT w Ustrzykach Dolnych): standy „Czy wiecie, że…?”, pieczątki, rozmowy, wystawa Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary
9
Narzędzia / Dziennikarze
spotkanie inicjacyjne „press packi” (list/zaproszenie, zdjęcia wilków, materiał informacyjny nt. kampanii) regularne i częste kontakty ze strony WS materiały informacyjne o wilkach informacje prasowe Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary
10
Narzędzia / Hodowcy rozmowy nieformalne !
szkolenia edukacyjne/treningi instruktażowe plakaty „Znajdź różnicę” broszury i ulotki Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary
11
Narzędzia / Dzieci lekcje przyrody
konkursy dla uczniów szkół podstawowych : „O dobrym wilku i…” „Dzika przyroda dwa kroki stąd” legitymacje „Przyjaciel Bieszczadzkiego Wilka”, nagrody, wystawa prac, pliki *.pdf Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary
12
Koszty Finansowanie: środki własne i sponsorzy
wynajęcie biura Wilczego Sztabu opłaty bieżące wyposażenie biura transport materiały poligraficzne nagrody w konkursach Finansowanie: środki własne i sponsorzy Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary
13
Badanie rezonans medialny
obserwacja zmian postaw w reakcji na działania WWF Ewentualnie: sprawdzenie zrozumienia przesłania kampanii Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary
14
Summary Campaign’s objective – to preserve wildlife and biodiversity in Bieszczady Mountains Way of achieving goals: social education and information Additional effects: increased tourist attractiveness balance in forests’ ecosystems new attitudes in society Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary
15
Dziękuję za uwagę.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.