Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałTekla Wajer Został zmieniony 11 lat temu
1
Sosnowiec 17 października 2006 GRUPA KAP I TAŁOWA
2
Kolporter 2 maja 1990 początek działalności - jednoosobowa firma - dostarczenie 200 egz. Gazety Wyborczej do 11 sklepów Społem w Kielcach wrzesień 1990 decyzja o budowie firmy o ogólnopolskim zasięgu - w Katowicach powstaje pierwszy oddział terenowy, w grudniu kolejny we Wrocławiu - do dystrybucji wchodzą kolejne tytuły prasowe 1993 decyzja o dywersyfikacji branżowej - powstaje pion obrotu towarami pozaprasowymi - wydzielone zostają: zakład produkcji ekspozytorów oraz zakład informatyki 1994 decyzja o budowie własnej, detalicznej sieci sprzedaży - uruchomienie pierwszych kiosków w Warszawie i Gdańsku 1995 PRZEKROCZENIE 1 000 000 ZŁ PRZYCHODU decyzja o budowie grupy kapitałowej - powstanie pierwszej spółki Kolprod (obecnie Condite Sp. z o.o.) 2001 PRZEKROCZENIE 1 000 000 000 ZŁ PRZYCHODU optymalizacja struktury Grupy Kapitałowej - decyzja o wydzieleniu centrum usług i powstaniu spółki Kolporter Holding 2002 decyzja o rozwoju również poprzez przejęcia – zakup firmy Jard Press SA, największego prywatnego konkurenta 2005 PRZEKROCZENIE 2 350 000 000 ZŁ PRZYCHODU w skład Grupy Kapitałowej wchodzi 10 spółek Trochę historii Sosnowiec 17 października 2006
3
Grupa Firm Kolporter - 2006 Sosnowiec 17 października 2006
4
Najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy stadion w Polsce. Kolporter Doświadczenie we współpracy z władzami samorządowymi
5
Wyniki finansowe Grupy Kapitałowej Kolporter 2,35 mld Przychody w MLD PLN Zysk netto w MLN PLN 12,6 mln 10 20 30 40 50 60 Sosnowiec 17 października 2006
6
Doceniają nas inni ranking 500 największych firm Polityki – 62 miejsce ranking 500 największych firm Rzeczpospolitej – 68 miejsce lider Polskiego Biznesu BCC medal Europejski dla Kolportera SA kolporter SA - Lider w branży kolporter Sieci Handlowe - Lider w branży kolporter Logistyka – Operator Logistyczny Roku kolporter Info - Liderem Regionu w kategorii nowe technologie ranking miesięcznika Forbes – Firmy i ludzie którzy mieli największy wpływ na gospodarkę w 2005 r. – 4 miejsce
7
- na rynku od 2006 r. Sosnowiec 17 października 2006
8
Kolporter Expo Sp. z o.o. Zakres działalności: ORGANIZACJA: targów i wystaw gospodarczych misji gospodarczych i wystaw narodowych kongresów i konferencji szkoleń wydarzeń typu event zespół doświadczonych menedżerów w branży targowej dobra znajomość rynku mobilność zespołu ogólnopolski zasięg działania organizacja wydarzeń za granicą Atuty: Skala działalności: Sosnowiec 17 października 2006
9
Sosnowiec, 17 października 2006 expo silesia
10
Sosnowiec, 17 października 2006
11
expo silesia Sosnowiec, 17 października 2006 10 minut jazdy od centrum aglomeracji śląskiej 10 minut jazdy od centrum aglomeracji śląskiej 10 minut jazdy od autostrady A4 10 minut jazdy od autostrady A4 20 minut jazdy od lotniska Pyrzowice 20 minut jazdy od lotniska Pyrzowice 40 minut jazdy od lotniska Balice 40 minut jazdy od lotniska Balice 55 minut jazdy od centrum Krakowa 55 minut jazdy od centrum Krakowa Atuty obiektu – położenie i komunikacja
12
expo silesia Sosnowiec, 17 października 2006
13
expo silesia Sosnowiec, 17 października 2006
14
w obszarze oddalonym o 1 godzinę jazdy od obiektu expo silesia – 8 mln konsumentów* Atuty obiektu – położenie i komunikacja * na podstawie danych GUS za 2004 rok expo silesia Sosnowiec, 17 października 2006
15
teren o łącznej powierzchni ponad 17 hektarów możliwości rozwojowe tereny za posesją Kolportera należące do miasta Sosnowiec Atuty obiektu – powierzchnia, kubatura, konstrukcja expo silesia Sosnowiec, 17 października 2006
16
Atuty obiektu – powierzchnia, kubatura, konstrukcja expo silesia powierzchnia hal - ponad 30 tysięcy m 2 możliwość zaadoptowania budynku biurowca na ****gwiazdkowy hotel Sosnowiec, 17 października 2006
17
wzrost wynajętej powierzchni o 20%* wzrost liczby wystawców o 15%* Polski rynek targowy w latach 2003-2005 * na podstawie danych Polskiej Korporacji Targowej; dane ze strony www.polfair.com.pl expo silesia Sosnowiec, 17 października 2006
18
Polski rynek targowy * na podstawie danych Polskiej Korporacji Targowej; dane ze strony www.polfair.com.pl expo silesia Poznań i Kielce – łącznie ok. 70% udziału w rynku* Sosnowiec, 17 października 2006
19
Polski rynek targowy expo silesia miejsce dla nowego organizatora targów w południowej Polsce Sosnowiec, 17 października 2006
20
expo silesia I etap inwestycji – ponad 30 milionów zł Sosnowiec, 17 października 2006
21
expo silesia Całość inwestycji – ponad 100 milionów zł Sosnowiec, 17 października 2006
22
rewitalizacja miasta i rozwój jego funkcji metropolitalnych rozwój usług okołotargowych: hotele, gastronomia, transport, rozrywka nowe miejsca pracy dla osób z różnych branż: gastronomiczna, reklamowa, plastyczna, rozrywkowa, transportowa korzyści finansowe: każdy 1 mln zł przychodu organizatora targów to około 5 mln przychodu dla pozostałych usługodawców okołotargowych Korzyści dla regionu expo silesia Sosnowiec, 17 października 2006
23
expo silesia - Targi godne Śląska Sosnowiec, 17 października 2006
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.