Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet
2
FILMSTRIP NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI
rozbudowane możliwości kreacji większe zaangażowanie NIEINWAZYJNY zobacz przykład wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji
3
FILMSTRIP ZMAKSYMALIZOWANIE PRZEKAZU
300x600 Filmstripp jest graficzną formą reklamową, która wyświetla się na stronie internetowej w formacie 300x600px. Po najechaniu myszką na kreację, użytkownik może ją przewijać. Cała kreacja jest wielkości 300x3000px. Zaletą tej formy jest maksymalizacja przekazu na ograniczonej przestrzeni. 300x3000 Umiejscowienie na serwisie Zależne od możliwości strony internetowej. Zazwyczaj górna część prawej szpalty. wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji
4
FILMSTRIP FORMAT HALF PAGE
Rodzaje interakcji z reklamą aby „przewijać” jej zawartość. 1. Przesunięcie za pomocą „uchwycenia” i przesunięcia kreacji w dół lub górę. 2. Przesunięcie za pomocą „scroll’u” w myszce lub za pomocą paska przewijania umieszczonego w kreacji. 3. Przesunięcie za pomocą dodatkowego przycisku, „przewiń w dół” umieszczonego w dolnej części formatu. wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji
5
FILMSTRIP ZAWARTOŚĆ W kreacji można zawrzeć 5 segmentów wielkości 300 x 600 pikseli. 5 segmentów graficznych ↓ możliwość przejrzystej, uporządkowanej prezentacji w jednym miejscu 5 segmentów = 5 stopni zaangażowania (świadomość, zainteresowanie, stworzenie potrzeby i intencji zakupu oraz lojalność wobec marki) 5 segmentów – wszystko o marce/Kliencie podane w atrakcyjnej formie: animacje flash, video, mapy, ankiety, galerie zdjęć, wtyczki społecznościowe, formularze, mini-gry itp.
6
FILMSTRIP 5 STOPNI ZAANGAŻOWANIA
świadomość marki W zależności od kontekstu (kontentu wybranego serwisu internetowego) w jakim pojawia się reklama na Filmstripie, jako „pierwszy” może pojawić się wybrany segment reklamy. Przykład: na serwisie związanym z tematyką typu lifestyle w kreacji wyświetlany będzie jako pierwszy segment zawierający informacje bardziej emocjonalne niż produktowe. zainteresowanie kreowanie potrzeby intencja zakupu lojalność wobec marki wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji
7
FILMSTRIP ZAWARTOŚĆ Wszystkie segmenty mogą zawierać różne formy prezentacji. Należy pamiętać, że pojedyncza część formatu musi zawierać się w formacie 300 x 600 px. Fotografie i pliki graficzne – jpg / gif Animacje Flash Pliki wideo Galeria produktu – może być interaktywna (z możliwością widoku 360⁰, zmianą kolorystyki itp.) Widgety Mini-gry Wtyczki społecznościowe
8
FILMSTRIP ZAWARTOŚĆ - PRZYKŁAD
statyczny element graficzny Fotografia, grafika, animacja flash Format: gif, jpg, flash 9+ Czas animacji: max 15s. Wideo Czas: max 30s. Musi zawierać przyciski „play/stop” oraz „włącz/wyłącz dźwięk” wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji
9
FILMSTRIP ZAWARTOŚĆ - PRZYKŁAD
Galeria produktu - umieszczenie specyfikacji Może być interaktywna (obrót 360 ⁰, zmiana kolorów itp.) Wtyczki społecznościowe Możliwość połączenia z profilem użytkownika na wybranym portalu społecznościowym. wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji
10
Zapraszamy do współpracy
IDMnet ul. Jubilerska 10 Warszawa
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.