Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

VPBX 2.0 Paweł Burakowski Kierownik ds. Produktu

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "VPBX 2.0 Paweł Burakowski Kierownik ds. Produktu"— Zapis prezentacji:

1 VPBX 2.0 Paweł Burakowski Kierownik ds. Produktu
Departament Rozwoju Produktów i Usług Polkomtel Sp. z o.o.

2 Podstawowa funkcjonalność Zapowiedź Głosowa (IVR)
Agenda Wstęp Podstawowa funkcjonalność Zapowiedź Głosowa (IVR) Numer stacjonarny komórce Zestaw Sekretarsko – Dyrektorski Mobilny Zespół – Grupa Wywołań Biuro Obsługi Klienta – Call Center Równoczesne / Sekwencyjne Dzwonienie Telefon IP Łączenie Mikrousług

3 Nowoczesne Technologie w Twojej Firmie
Rozumiemy potrzeby naszych klientów: Rozwiązania dla ludzi biznesu od ludzi biznesu. Proste i łatwe w obsłudze. Działające w technologii mobilnej – wszędzie, bez kabla, zawsze pod ręką. Zwiększamy możliwości Twojej firmy: Skuteczne zarządzanie komunikacja z Twoja firmą i w Twojej firmie. Dodatkowe narzędzia dla rozwoju Twojej firmy. Możesz budować własne usługi w oparciu o naszą technologię. Łatwiej, szybciej i profesjonalnie: Rozwiązania w architekturze Cloud nie wymagają inwestycji. Rozwiązania modułowe i skalowalne – odpowiadające konkretnym potrzebom. Kupujesz tylko to, co jest Ci naprawdę potrzebne i płacisz tylko za to.

4 Twoja Firma w Internecie
Struktura oferty przygotowana dla Twojej firmy Twoja Firma w Internecie Twoje Biuro W łatwy i szybki sposób uruchomisz stronę i sklep internetowy oraz system firmowej poczty korporacyjnej dla Twojej firmy. Dzięki nowoczesnym technologiom dostarczanych przez Plusa organizacja pracy w Twojej firmie będzie łatwa i wydajna jak nigdy dotąd. Rozwijaj Swój Biznes Obniżaj Koszty Z zestawem idealnie dopasowanych narzędzi biznesowych Plusa, Twoja firma zdobędzie nowe możliwości w komunikacji ze swoimi klientami, ulepszy swoje usługi, a być może stworzy zupełnie nowe produkty. Z Plusem będziesz mógł prowadzić Twoją firmę nie tylko sprawnie i efektywnie, ale także o wiele oszczędniej. Mamy dla Ciebie szereg opłacalnych rozwiązań.

5 Zapowiedź Głosowa

6 Sposób działania

7 1 2 783 Witamy w firmie Kowalski.
Zapowiedź Głosowa Witamy w firmie Kowalski. Wybierz „1” aby połączyć się z Działem Handlowym, „2” 0 Dział Księgowości, …. Można wpisać numer wewnętrzny … 1 2 783

8 Zapowiedź Głosowa … ale można również wpisać numer komórkowy innego operatora … Połączenie z dowolnym numerem komórkowym sieci Plus jest bezpłatne … … albo numer stacjonarny innego operatora …

9 Harmonogram Godzinowy:
Zapowiedź Głosowa Harmonogram Godzinowy: Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota

10 Witamy w firmie Kowalski.
Zapowiedź Głosowa Witamy w firmie Kowalski. Wybierz „1” aby połączyć się z Działem Handlowym, „2” 0 Dział Księgowości, …. Witamy w firmie Kowalski. Informujemy, iż jesteśmy do Państwa dyspozycji od ….

11 Zapowiedź Głosowa

12 Ceny

13 Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy
Zapowiedź Głosowa Aktywacja: 50,00zł Abonament: 45,00zł Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy

14 Zapowiedź Głosowa Koszt przekazania połączenia w przypadku gdy numerem wiodącym w Zapowiedzi Głosowej jest numer stacjonarny: Na numery Plus ,00zł Na numer stacjonarny, który jest numerem wiodącym innej mikrousługi - 0,00zł Na krajowe numery stacjonarne - 0,08zł Na krajowe numery komórkowe - 0,26zł

15 Zapowiedź Głosowa Koszt przekazania połączenia w przypadku gdy numerem wiodącym w Zapowiedzi Głosowej jest numer komórkowy: Na numery objęte usługą VPBX - 0,00zł Na pozostałe numery - Zgodnie posiadanym z cennikiem połączeń, na podstawie którego zawarto umowę OŚUT.

16 Korzyści

17 Brak kosztów związanych z zakupem i utrzymaniem centrali telefonicznej
Zapowiedź Głosowa Odciążenie pracy sekretariatu (automatyczna wstępna selekcja – dzwoniący samodzielnie decyduje z kim chce się połączyć) Brak kosztów związanych z zakupem i utrzymaniem centrali telefonicznej Różne warianty zachowania się usługi uzależnione od dni tygodnia i godzin pracy Interfejs www, pozwalający na łatwą zmianę parametrów usługi (bez potrzeby ingerencji Polkomtel)

18 Ograniczenia

19 Zapowiedź Głosowa Przekierowanie połączenia z Zapowiedzi Głosowej możliwe są tylko na krajowe numery stacjonarne i komórkowe. Przenosząc numer komórkowy jako wiodący numer Zapowiedzi Głosowej Klient traci możliwość wykonywania połączeń z tego numeru. Nie zwalnia to jednak z dalszego opłacania abonamentu za usługi GSM.

20 Numer Stacjonarny w Komórce

21 Sposób działania

22 Numer Stacjonarny w Komórce
Usługa umożliwia odbieranie połączeń przychodzących na numer stacjonarny przy pomocy telefonu komórkowego. Dzięki temu przebywając poza biurem jesteś zawsze dostępny dla swoich klientów zarówno pod numerem stacjonarnym, jak i komórkowym.

23 Abonament za telefon komórkowy Abonament za telefon stacjonarny
Numer Stacjonarny w Komórce Abonament za telefon komórkowy Abonament za telefon stacjonarny Przeniesienie numeru stacjonarnego do sieci Plus i przypisanie do komórki.

24 Abonament za telefon komórkowy Abonament za telefon stacjonarny
Numer Stacjonarny w Komórce Abonament za telefon komórkowy Abonament za telefon stacjonarny Rezygnacja z abonamentu za telefon stacjonarny.

25 Numer Stacjonarny w Komórce
Od tego momentu możemy odbierać połączenia przychodzące na numer stacjonarny za pomocą naszej komórki

26 Numer Stacjonarny w Komórce
Jeżeli nie mamy telefonu stacjonarnego, a chcemy być dostępni pod dwoma numerami (komórkowym i stacjonarnym) to możemy skorzystać z puli numeracji stacjonarnej Plus

27 Numer Stacjonarny w Komórce
Wykonując połączenia ze swojego telefonu zawsze będziemy identyfikowali się numerem komórkowym

28 Ceny

29 Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy
Numer Stacjonarny w Komórce Aktywacja: 25,00zł Abonament: 11,00zł Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy

30 Korzyści

31 Niewielka opłata w miejsce abonamentu za telefon stacjonarny
Numer Stacjonarny w Komórce Niewielka opłata w miejsce abonamentu za telefon stacjonarny Dostępność pod numerem stacjonarnym, niezależnie czy przebywasz w biurze czy poza biurem. Połączenia odebrane na telefonie komórkowym, a wykonane na numer stacjonarny nie generują żadnych dodatkowych kosztów dla posiadacza usługi.

32 Ograniczenia

33 Numer Stacjonarny w Komórce
Na numerach komórkowych z przypisanymi numerami stacjonarnymi nie będą działały następujące usługi: MultiSIM Monitoring Plus Roaming Asystent Czasoumilacz

34 Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski

35 Sposób działania

36 lecz numer sekretariatu
Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski W tradycyjnej telefonii stacjonarnej Dyrektor nigdy nie podaje swojego numeru telefonu … konsultuje się z Dyrektorem … I jeżeli jest zgoda na rozmowę przełącza dzwoniącego do Dyrektora I to Sekretarka podejmuje decyzję czy połączyć rozmowę. Jeśli TAK to zawiesza połączenie (HOLD) lecz numer sekretariatu

37 … konsultuje się z Dyrektorem …
Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski … konsultuje się z Dyrektorem … I jeżeli jest zgoda na rozmowę przełącza dzwoniącego do Dyrektora Ale w oparciu o pewne kryteria następuje przekierowanie na numer komórkowy Sekretarki I to Sekretarka podejmuje decyzję czy połączyć rozmowę. Jeśli TAK to zawiesza połączenie (HOLD) W przypadku telefonów komórkowych Zestaw Sekretarsko – Dyrektorski wygląda nieco inaczej Połączenie jest kierowane na numer komórkowy Dyrektora

38 Kryterium decydującym o przekierowaniu rozmowy do Sekretarki może być
Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski Kryterium decydującym o przekierowaniu rozmowy do Sekretarki może być NUMER OSOBY DZWONIĄCEJ

39 Biała Lista Czarna Lista
Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski Biała Lista Czarna Lista Wspólnik ….. Kontrahent ….. Żona …..

40 DZIEŃ I GODZINA POŁĄCZENIA
Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski Dodatkowym kryterium decydującym o przekierowaniu rozmowy do Sekretarki może być DZIEŃ I GODZINA POŁĄCZENIA

41 Harmonogram Godzinowy:
Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski Harmonogram Godzinowy: Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota

42 Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski

43 Ceny

44 Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy
Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski Aktywacja: 50,00zł Abonament: 25,00zł (14,00zł Dyrektor + 11,00zł Sekretarka) Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy

45 Korzyści

46 Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski
inteligentne filtrowanie połączeń przychodzących na Twój telefon komórkowy Bezpłatne rozmowy i przekierowania rozmów pomiędzy telefonami Sekretarki i Dyrektora Różne warianty zachowania się usługi uzależnione od dni tygodnia i godzin pracy

47 Ograniczenia

48 Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski
Na numerach komórkowych Dyrektora i Sekretarki nie będą działały następujące usługi: MultiSIM Monitoring Plus Roaming Asystent Czasoumilacz

49 Mobilny Zespół

50 Sposób działania

51 Mobilny Zespół Usługa realizuje dystrybucję do wszystkich Uczestników Mobilnego Zespołu (np. Handlowców) … Klient dzwoni na numer stacjonarny (np. Dział Handlowy) … … pozostałe połączenia są rozłączane. … obowiązuje zasada „kto pierwszy ten lepszy” …

52 Mobilny Zespół … Równoczesne dzwonienie można łatwo zastąpić scenariuszem „dzwonienie kolejne wg. listy”. … Gdy pierwszy numer na liście nie odbiera (np. po 3 „dzwonkach”) … … połączenie kierowane jest na kolejny numer na liście … … i tak dalej do końca listy …

53 Mobilny Zespół

54 Ceny

55 Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy
Mobilny Zespół Aktywacja: 50,00zł za usługę 10,00zł za każdego Uczestnika Mobilnego Zespołu Abonament: 35,00zł za usługę 6,00zł za każdego Uczestnika Mobilnego Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy

56 Mobilny Zespół Przekazanie połączenia z numeru wiodącego do dowolnego Uczestnika Mobilnego Zespołu jest bezpłatne (bez względu na to czy numerem wiodącym jest numer stacjonarny czy komórkowy)

57 Korzyści

58 Zamiast podawać numery wszystkich pracowników,
Mobilny Zespół Zamiast podawać numery wszystkich pracowników, wystarczy w materiałach reklamowych bądź na stronie firmowej zamieścić jeden numer stacjonarny lub komórkowy (np. Dział Handlowy, Dział Serwisu) Mniej nieodebranych połączeń, więcej zadowolonych klientów.

59 Ograniczenia

60 Mobilny Zespół Przenosząc numer komórkowy jako wiodący numer Mobilnego Zespołu Klient traci możliwość wykonywania połączeń z tego numeru. Nie zwalnia to jednak z dalszego opłacania abonamentu za usługi GSM.

61 Mobilny Zespół Na numerach komórkowych przypisanych jako uczestnicy Mobilnego Zespołu nie będą działały następujące usługi: MultiSIM Monitoring Plus Roaming Asystent Czasoumilacz

62 Biuro Obsługi Klienta

63 Sposób działania

64 Biuro Obsługi Klienta BOK jest w pewnym sensie połączeniem Zapowiedzi Głosowej i Mobilnego Zespołu

65 Biuro Obsługi Klienta Połączenia przychodzące na numer główny spowodują odtworzenie zapowiedzi powitalnej Witamy w Biurze Obsługi Klienta firmy Jan Kowalski. Proszę czekać na zgłoszenie się Konsultanta. Dziękujemy

66 Biuro Obsługi Klienta Po zakończeniu odtwarzania połączenie zostanie przekierowane do grupy wcześniej zdefiniowanych Konsultantów (Agentów).

67 Biuro Obsługi Klienta Połączenie może być przekierowane do wszystkich konsultantów jednocześnie, kolejno według listy lub w do najmniej aktywnego Konsultanta

68 Biuro Obsługi Klienta Przepraszamy ale wszyscy nasi Konsultanci są zajęci. Prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości. Dziękujemy Podczas gdy system wyszukuje (lub czeka) na wolnego Konsultanta, osoba dzwoniąca może usłyszeć w słuchawce dodatkowy komunikat

69 Biuro Obsługi Klienta W trakcie oczekiwania osoba dzwoniąca może opuścić kolejkę naciskając odpowiedni klawisz. Opuszczenie kolejki oznacza przekierowanie pod wcześniej zdefiniowany numer telefonu

70 Liczba przychodzących połączeń Liczba połączeń oczekujących
Biuro Obsługi Klienta Raporty per numer BOK Liczba przychodzących połączeń Liczba połączeń oczekujących Liczba odebranych połączeń Średni czas połączenia z Agentem Średni czas w kolejce Średnia liczba zajętych Agentów Średnia liczba agentów wylogowanych Średni czas wstrzymania przed utratą połączenia

71 Liczba połączeń odebranych przez każdego Agenta
Biuro Obsługi Klienta Raporty per Agent Liczba połączeń odebranych przez każdego Agenta Średni czas rozmowy każdego Agenta Ilość czasu, przez który Agent był wylogowany Ilość czasu, przez który Agent był zajęty Ilość czasu, przez który Agent był zalogowany i bezczynny Liczba połączeń nieodebranych przez Agenta

72 Biuro Obsługi Klienta Przykład raportu

73 Samodzielnie przez stronę www …
Biuro Obsługi Klienta Samodzielnie przez stronę www …

74 Ceny

75 Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy
Biuro Obsługi Klienta Aktywacja: 50,00zł za usługę 10,00zł za każdego Konsultanta Abonament: 41,00zł za każdego Konsultanta Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy

76 Biuro Obsługi Klienta Przekazanie połączenia z numeru wiodącego do dowolnego Konsultanta Biura Obsługi Klienta jest bezpłatne

77 Korzyści

78 Bieżąca analiza obciążenia BOK i możliwość dynamicznych zmian
Biuro Obsługi Klienta Bieżąca analiza obciążenia BOK i możliwość dynamicznych zmian Możliwość kontroli pracy poszczególnych Konsultantów Narzędzie typu Call Center bez żadnych inwestycji Pełny nadzór nad połączeniami przychodzącymi

79 Ograniczenia

80 Biuro Obsługi Klienta Przenosząc numer komórkowy jako wiodący numer Biura Obsługi Klienta traci się możliwość wykonywania połączeń z tego numeru. Nie zwalnia to jednak z dalszego opłacania abonamentu za usługi GSM.

81 Biuro Obsługi Klienta Na numerach komórkowych przypisanych jako konsultanci Biura Obsługi Klienta nie będą działały następujące usługi: MultiSIM Monitoring Plus Roaming Asystent Czasoumilacz

82 i Sekwencyjne dzwonienie
Równoczesne i Sekwencyjne dzwonienie

83 Sposób działania

84 1. Równoczesne Dzwonienie

85 Gdy ktoś do nas zadzwoni na nasz numer komórkowy (tzw. Numer Główny)
Równoczesne Dzwonienie Gdy ktoś do nas zadzwoni na nasz numer komórkowy (tzw. Numer Główny) to oprócz naszego telefonu komórkowego może się rozdzwonić równocześnie do 10 telefonów (tzw. Numerów Dodatkowych).

86 Numery Dodatkowe mogą być numerami komórkowymi lub stacjonarnymi.
Równoczesne Dzwonienie Numery Dodatkowe mogą być numerami komórkowymi lub stacjonarnymi. Z sieci Plus lub od innych operatorów

87 Gdy podejmiemy rozmowę na jednym z telefonów – pozostałe rozłączą się
Równoczesne Dzwonienie Gdy podejmiemy rozmowę na jednym z telefonów – pozostałe rozłączą się

88 1. Sekwencyjne Dzwonienie

89 Równoczesne Dzwonienie
Usługa pozwala na zdefiniowanie do 5 numerów telefonów (tzw. Dodatkowych), pod którymi system będzie nas „szukał”, gdy nie odbierzemy rozmowy na swoim telefonie komórkowym (tzw. Głównym)

90 Równoczesne Dzwonienie
„Poszukiwanie” polega na przełączaniu rozmowy na kolejne numery wg. zdefiniowanej listy. Dla każdego z numerów można zdefiniować dowolną ilość dzwonków, po których ma nastąpić przejście do kolejnej pozycji z listy

91 Numer Główny nie musi być „przedzwaniany” jako pierwszy
Równoczesne Dzwonienie Numery Dodatkowe mogą być numerami komórkowymi lub stacjonarnymi. Z sieci Plus lub od innych operatorów Numer Główny nie musi być „przedzwaniany” jako pierwszy

92 Harmonogram Godzinowy:
Sekwencyjne Dzwonienie Harmonogram Godzinowy: Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Usługa Sekwencyjnego Dzwonienia może być aktywna codziennie, cały dzień lub w wybranych dniach i godzinach

93 Biała Lista Wspólnik Kontrahent Żona
Sekwencyjne Dzwonienie Biała Lista Usługa Sekwencyjnego Dzwonienia może być aktywna dla wszystkich połączeń przychodzących lub tylko dla zdefiniowanych wcześniej numerów Wspólnik Kontrahent Żona

94 Ceny

95 Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy
Równoczesne i Sekwencyjne Dzwonienie Aktywacja: 25,00zł Abonament: 22,00zł W ramach w/w opłat Klient otrzymuje obie funkcjonalności na jednym numerze. Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy

96 0,26zł za każdą minutę gdy numerem dodatkowym jest numer komórkowy
Równoczesne i Sekwencyjne Dzwonienie Jeżeli połączenie zostanie odebrane na numerze Dodatkowym to Klient ponosi koszt takiego przekierowania wg stawek: 0,26zł za każdą minutę gdy numerem dodatkowym jest numer komórkowy 0,08zł za każdą minutę gdy numerem dodatkowym jest numer stacjonarny

97 Korzyści

98 Dostępność pod wieloma numerami (w tym pod numerami innych operatorów)
Równoczesne i Sekwencyjne Dzwonienie Możliwość kierowania połączeń np. od przełożonych albo ważnych klientów na kilka alternatywnych numerów Dostępność pod wieloma numerami (w tym pod numerami innych operatorów)

99 Ograniczenia

100 Równoczesne i Sekwencyjne Dzwonienie
Na numerach komórkowych z uruchomioną usługą jednoczesnego / sekwencyjnego dzwonienia nie będą działały następujące usługi: MultiSIM Monitoring Plus Roaming Asystent Czasoumilacz

101 Telefon IP

102 Telefon IP Internet Telefon IP

103 Telefon analogowy + Brama IP
Telefon IP Internet Telefon analogowy + Brama IP

104 Komputer z aplikacją Soft Phone
Telefon IP Internet Komputer z aplikacją Soft Phone

105 Przepustowość łącza i zużycie transferu
SIP Proxy Przepustowość łącza i zużycie transferu Kodek G729 (8 Kbps) G722 (64 Kbps) Przepustowość (Ethernet) [kbps] 31.2 87.2 Ilość rozmów na 2MB łączu (symetrycznym) 64 22 Zużycie transferu podczas 1h rozmowy [MB] 28 79

106 Konfiguracja urządzenia / aplikacji
SIP Proxy Konfiguracja urządzenia / aplikacji

107 Telefon IP

108 Telefon IP

109 Nazwa Aktywacja Abonament
Telefon IP - Pakiety Nazwa Aktywacja Abonament Mini 25,00zł 6,00zł Standard 14,00zł Premium 22,00zł

110 Telefon IP - Pakiety Mini Standard Premium Nie przeszkadzać
Selektywne Przekierowanie Połączeń Jednoczesne Dzwonienie Sekwencyjne Dzwonienie Naciśnij i Mów* * Funkcjonalność dostępna na wybranych modelach telefonów SIP

111 Telefon IP – Koszt minuty połaczenia
Mini Standard Premium Połączenia do numerów stacjonarnych w ramach Grupy VPBX 0,00zł Połączenia do numerów komórkowych w ramach Grupy VPBX 0,08zł Połączenia do numerów stacjonarnych polskich sieci* 0,07zl 0,06zł Połączenia do numerów komórkowych sieci Plus* 0,15zł 0,10zł Połączenia do numerów komórkowych pozostałych polskich sieci 0,25zł 0,20zł * dotyczy połączeń realizowanych poza Grupę VPBX

112 Telefon IP – Preferowani producenci

113 Łączenie Mikrousług

114 Zestaw Sekretarsko -Dyrektorski
Łączenie Mikrousług ZG Zapowiedź Głosowa MZ Mobilny Zespół BOK Biuro Obsługi Klienta SEK Zestaw Sekretarsko -Dyrektorski DYR

115 Łączenie Mikrousług ZG ZG SEK MZ DYR BOK SEK DYR

116 Podsumowanie

117

118

119

120 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "VPBX 2.0 Paweł Burakowski Kierownik ds. Produktu"

Podobne prezentacje


Reklamy Google