Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMichalina Łukasik Został zmieniony 9 lat temu
1
VPBX 2.0 Paweł Burakowski Kierownik ds. Produktu
Departament Rozwoju Produktów i Usług Polkomtel Sp. z o.o.
2
Podstawowa funkcjonalność Zapowiedź Głosowa (IVR)
Agenda Wstęp Podstawowa funkcjonalność Zapowiedź Głosowa (IVR) Numer stacjonarny komórce Zestaw Sekretarsko – Dyrektorski Mobilny Zespół – Grupa Wywołań Biuro Obsługi Klienta – Call Center Równoczesne / Sekwencyjne Dzwonienie Telefon IP Łączenie Mikrousług
3
Nowoczesne Technologie w Twojej Firmie
Rozumiemy potrzeby naszych klientów: Rozwiązania dla ludzi biznesu od ludzi biznesu. Proste i łatwe w obsłudze. Działające w technologii mobilnej – wszędzie, bez kabla, zawsze pod ręką. Zwiększamy możliwości Twojej firmy: Skuteczne zarządzanie komunikacja z Twoja firmą i w Twojej firmie. Dodatkowe narzędzia dla rozwoju Twojej firmy. Możesz budować własne usługi w oparciu o naszą technologię. Łatwiej, szybciej i profesjonalnie: Rozwiązania w architekturze Cloud nie wymagają inwestycji. Rozwiązania modułowe i skalowalne – odpowiadające konkretnym potrzebom. Kupujesz tylko to, co jest Ci naprawdę potrzebne i płacisz tylko za to.
4
Twoja Firma w Internecie
Struktura oferty przygotowana dla Twojej firmy Twoja Firma w Internecie Twoje Biuro W łatwy i szybki sposób uruchomisz stronę i sklep internetowy oraz system firmowej poczty korporacyjnej dla Twojej firmy. Dzięki nowoczesnym technologiom dostarczanych przez Plusa organizacja pracy w Twojej firmie będzie łatwa i wydajna jak nigdy dotąd. Rozwijaj Swój Biznes Obniżaj Koszty Z zestawem idealnie dopasowanych narzędzi biznesowych Plusa, Twoja firma zdobędzie nowe możliwości w komunikacji ze swoimi klientami, ulepszy swoje usługi, a być może stworzy zupełnie nowe produkty. Z Plusem będziesz mógł prowadzić Twoją firmę nie tylko sprawnie i efektywnie, ale także o wiele oszczędniej. Mamy dla Ciebie szereg opłacalnych rozwiązań.
5
Zapowiedź Głosowa
6
Sposób działania
7
1 2 783 Witamy w firmie Kowalski.
Zapowiedź Głosowa Witamy w firmie Kowalski. Wybierz „1” aby połączyć się z Działem Handlowym, „2” 0 Dział Księgowości, …. Można wpisać numer wewnętrzny … 1 2 783
8
Zapowiedź Głosowa … ale można również wpisać numer komórkowy innego operatora … Połączenie z dowolnym numerem komórkowym sieci Plus jest bezpłatne … … albo numer stacjonarny innego operatora …
9
Harmonogram Godzinowy:
Zapowiedź Głosowa Harmonogram Godzinowy: Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
10
Witamy w firmie Kowalski.
Zapowiedź Głosowa Witamy w firmie Kowalski. Wybierz „1” aby połączyć się z Działem Handlowym, „2” 0 Dział Księgowości, …. Witamy w firmie Kowalski. Informujemy, iż jesteśmy do Państwa dyspozycji od ….
11
Zapowiedź Głosowa
12
Ceny
13
Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy
Zapowiedź Głosowa Aktywacja: 50,00zł Abonament: 45,00zł Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy
14
Zapowiedź Głosowa Koszt przekazania połączenia w przypadku gdy numerem wiodącym w Zapowiedzi Głosowej jest numer stacjonarny: Na numery Plus ,00zł Na numer stacjonarny, który jest numerem wiodącym innej mikrousługi - 0,00zł Na krajowe numery stacjonarne - 0,08zł Na krajowe numery komórkowe - 0,26zł
15
Zapowiedź Głosowa Koszt przekazania połączenia w przypadku gdy numerem wiodącym w Zapowiedzi Głosowej jest numer komórkowy: Na numery objęte usługą VPBX - 0,00zł Na pozostałe numery - Zgodnie posiadanym z cennikiem połączeń, na podstawie którego zawarto umowę OŚUT.
16
Korzyści
17
Brak kosztów związanych z zakupem i utrzymaniem centrali telefonicznej
Zapowiedź Głosowa Odciążenie pracy sekretariatu (automatyczna wstępna selekcja – dzwoniący samodzielnie decyduje z kim chce się połączyć) Brak kosztów związanych z zakupem i utrzymaniem centrali telefonicznej Różne warianty zachowania się usługi uzależnione od dni tygodnia i godzin pracy Interfejs www, pozwalający na łatwą zmianę parametrów usługi (bez potrzeby ingerencji Polkomtel)
18
Ograniczenia
19
Zapowiedź Głosowa Przekierowanie połączenia z Zapowiedzi Głosowej możliwe są tylko na krajowe numery stacjonarne i komórkowe. Przenosząc numer komórkowy jako wiodący numer Zapowiedzi Głosowej Klient traci możliwość wykonywania połączeń z tego numeru. Nie zwalnia to jednak z dalszego opłacania abonamentu za usługi GSM.
20
Numer Stacjonarny w Komórce
21
Sposób działania
22
Numer Stacjonarny w Komórce
Usługa umożliwia odbieranie połączeń przychodzących na numer stacjonarny przy pomocy telefonu komórkowego. Dzięki temu przebywając poza biurem jesteś zawsze dostępny dla swoich klientów zarówno pod numerem stacjonarnym, jak i komórkowym.
23
Abonament za telefon komórkowy Abonament za telefon stacjonarny
Numer Stacjonarny w Komórce Abonament za telefon komórkowy Abonament za telefon stacjonarny Przeniesienie numeru stacjonarnego do sieci Plus i przypisanie do komórki.
24
Abonament za telefon komórkowy Abonament za telefon stacjonarny
Numer Stacjonarny w Komórce Abonament za telefon komórkowy Abonament za telefon stacjonarny Rezygnacja z abonamentu za telefon stacjonarny.
25
Numer Stacjonarny w Komórce
Od tego momentu możemy odbierać połączenia przychodzące na numer stacjonarny za pomocą naszej komórki
26
Numer Stacjonarny w Komórce
… Jeżeli nie mamy telefonu stacjonarnego, a chcemy być dostępni pod dwoma numerami (komórkowym i stacjonarnym) to możemy skorzystać z puli numeracji stacjonarnej Plus
27
Numer Stacjonarny w Komórce
Wykonując połączenia ze swojego telefonu zawsze będziemy identyfikowali się numerem komórkowym
28
Ceny
29
Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy
Numer Stacjonarny w Komórce Aktywacja: 25,00zł Abonament: 11,00zł Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy
30
Korzyści
31
Niewielka opłata w miejsce abonamentu za telefon stacjonarny
Numer Stacjonarny w Komórce Niewielka opłata w miejsce abonamentu za telefon stacjonarny Dostępność pod numerem stacjonarnym, niezależnie czy przebywasz w biurze czy poza biurem. Połączenia odebrane na telefonie komórkowym, a wykonane na numer stacjonarny nie generują żadnych dodatkowych kosztów dla posiadacza usługi.
32
Ograniczenia
33
Numer Stacjonarny w Komórce
Na numerach komórkowych z przypisanymi numerami stacjonarnymi nie będą działały następujące usługi: MultiSIM Monitoring Plus Roaming Asystent Czasoumilacz
34
Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski
35
Sposób działania
36
lecz numer sekretariatu
Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski W tradycyjnej telefonii stacjonarnej Dyrektor nigdy nie podaje swojego numeru telefonu … konsultuje się z Dyrektorem … I jeżeli jest zgoda na rozmowę przełącza dzwoniącego do Dyrektora I to Sekretarka podejmuje decyzję czy połączyć rozmowę. Jeśli TAK to zawiesza połączenie (HOLD) lecz numer sekretariatu
37
… konsultuje się z Dyrektorem …
Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski … konsultuje się z Dyrektorem … I jeżeli jest zgoda na rozmowę przełącza dzwoniącego do Dyrektora Ale w oparciu o pewne kryteria następuje przekierowanie na numer komórkowy Sekretarki I to Sekretarka podejmuje decyzję czy połączyć rozmowę. Jeśli TAK to zawiesza połączenie (HOLD) W przypadku telefonów komórkowych Zestaw Sekretarsko – Dyrektorski wygląda nieco inaczej Połączenie jest kierowane na numer komórkowy Dyrektora
38
Kryterium decydującym o przekierowaniu rozmowy do Sekretarki może być
Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski Kryterium decydującym o przekierowaniu rozmowy do Sekretarki może być NUMER OSOBY DZWONIĄCEJ
39
Biała Lista Czarna Lista
Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski Biała Lista Czarna Lista Wspólnik ….. Kontrahent ….. Żona …..
40
DZIEŃ I GODZINA POŁĄCZENIA
Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski Dodatkowym kryterium decydującym o przekierowaniu rozmowy do Sekretarki może być DZIEŃ I GODZINA POŁĄCZENIA
41
Harmonogram Godzinowy:
Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski Harmonogram Godzinowy: Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
42
Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski
43
Ceny
44
Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy
Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski Aktywacja: 50,00zł Abonament: 25,00zł (14,00zł Dyrektor + 11,00zł Sekretarka) Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy
45
Korzyści
46
Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski
inteligentne filtrowanie połączeń przychodzących na Twój telefon komórkowy Bezpłatne rozmowy i przekierowania rozmów pomiędzy telefonami Sekretarki i Dyrektora Różne warianty zachowania się usługi uzależnione od dni tygodnia i godzin pracy
47
Ograniczenia
48
Zestaw Sekretarsko - Dyrektorski
Na numerach komórkowych Dyrektora i Sekretarki nie będą działały następujące usługi: MultiSIM Monitoring Plus Roaming Asystent Czasoumilacz
49
Mobilny Zespół
50
Sposób działania
51
Mobilny Zespół Usługa realizuje dystrybucję do wszystkich Uczestników Mobilnego Zespołu (np. Handlowców) … Klient dzwoni na numer stacjonarny (np. Dział Handlowy) … … pozostałe połączenia są rozłączane. … obowiązuje zasada „kto pierwszy ten lepszy” …
52
Mobilny Zespół … Równoczesne dzwonienie można łatwo zastąpić scenariuszem „dzwonienie kolejne wg. listy”. … Gdy pierwszy numer na liście nie odbiera (np. po 3 „dzwonkach”) … … połączenie kierowane jest na kolejny numer na liście … … i tak dalej do końca listy …
53
Mobilny Zespół
54
Ceny
55
Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy
Mobilny Zespół Aktywacja: 50,00zł za usługę 10,00zł za każdego Uczestnika Mobilnego Zespołu Abonament: 35,00zł za usługę 6,00zł za każdego Uczestnika Mobilnego Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy
56
Mobilny Zespół Przekazanie połączenia z numeru wiodącego do dowolnego Uczestnika Mobilnego Zespołu jest bezpłatne (bez względu na to czy numerem wiodącym jest numer stacjonarny czy komórkowy)
57
Korzyści
58
Zamiast podawać numery wszystkich pracowników,
Mobilny Zespół Zamiast podawać numery wszystkich pracowników, wystarczy w materiałach reklamowych bądź na stronie firmowej zamieścić jeden numer stacjonarny lub komórkowy (np. Dział Handlowy, Dział Serwisu) Mniej nieodebranych połączeń, więcej zadowolonych klientów.
59
Ograniczenia
60
Mobilny Zespół Przenosząc numer komórkowy jako wiodący numer Mobilnego Zespołu Klient traci możliwość wykonywania połączeń z tego numeru. Nie zwalnia to jednak z dalszego opłacania abonamentu za usługi GSM.
61
Mobilny Zespół Na numerach komórkowych przypisanych jako uczestnicy Mobilnego Zespołu nie będą działały następujące usługi: MultiSIM Monitoring Plus Roaming Asystent Czasoumilacz
62
Biuro Obsługi Klienta
63
Sposób działania
64
Biuro Obsługi Klienta BOK jest w pewnym sensie połączeniem Zapowiedzi Głosowej i Mobilnego Zespołu
65
Biuro Obsługi Klienta Połączenia przychodzące na numer główny spowodują odtworzenie zapowiedzi powitalnej Witamy w Biurze Obsługi Klienta firmy Jan Kowalski. Proszę czekać na zgłoszenie się Konsultanta. Dziękujemy
66
Biuro Obsługi Klienta Po zakończeniu odtwarzania połączenie zostanie przekierowane do grupy wcześniej zdefiniowanych Konsultantów (Agentów).
67
Biuro Obsługi Klienta Połączenie może być przekierowane do wszystkich konsultantów jednocześnie, kolejno według listy lub w do najmniej aktywnego Konsultanta
68
Biuro Obsługi Klienta Przepraszamy ale wszyscy nasi Konsultanci są zajęci. Prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości. Dziękujemy Podczas gdy system wyszukuje (lub czeka) na wolnego Konsultanta, osoba dzwoniąca może usłyszeć w słuchawce dodatkowy komunikat
69
Biuro Obsługi Klienta W trakcie oczekiwania osoba dzwoniąca może opuścić kolejkę naciskając odpowiedni klawisz. Opuszczenie kolejki oznacza przekierowanie pod wcześniej zdefiniowany numer telefonu
70
Liczba przychodzących połączeń Liczba połączeń oczekujących
Biuro Obsługi Klienta Raporty per numer BOK Liczba przychodzących połączeń Liczba połączeń oczekujących Liczba odebranych połączeń Średni czas połączenia z Agentem Średni czas w kolejce Średnia liczba zajętych Agentów Średnia liczba agentów wylogowanych Średni czas wstrzymania przed utratą połączenia
71
Liczba połączeń odebranych przez każdego Agenta
Biuro Obsługi Klienta Raporty per Agent Liczba połączeń odebranych przez każdego Agenta Średni czas rozmowy każdego Agenta Ilość czasu, przez który Agent był wylogowany Ilość czasu, przez który Agent był zajęty Ilość czasu, przez który Agent był zalogowany i bezczynny Liczba połączeń nieodebranych przez Agenta
72
Biuro Obsługi Klienta Przykład raportu
73
Samodzielnie przez stronę www …
Biuro Obsługi Klienta Samodzielnie przez stronę www …
74
Ceny
75
Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy
Biuro Obsługi Klienta Aktywacja: 50,00zł za usługę 10,00zł za każdego Konsultanta Abonament: 41,00zł za każdego Konsultanta Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy
76
Biuro Obsługi Klienta Przekazanie połączenia z numeru wiodącego do dowolnego Konsultanta Biura Obsługi Klienta jest bezpłatne
77
Korzyści
78
Bieżąca analiza obciążenia BOK i możliwość dynamicznych zmian
Biuro Obsługi Klienta Bieżąca analiza obciążenia BOK i możliwość dynamicznych zmian Możliwość kontroli pracy poszczególnych Konsultantów Narzędzie typu Call Center bez żadnych inwestycji Pełny nadzór nad połączeniami przychodzącymi
79
Ograniczenia
80
Biuro Obsługi Klienta Przenosząc numer komórkowy jako wiodący numer Biura Obsługi Klienta traci się możliwość wykonywania połączeń z tego numeru. Nie zwalnia to jednak z dalszego opłacania abonamentu za usługi GSM.
81
Biuro Obsługi Klienta Na numerach komórkowych przypisanych jako konsultanci Biura Obsługi Klienta nie będą działały następujące usługi: MultiSIM Monitoring Plus Roaming Asystent Czasoumilacz
82
i Sekwencyjne dzwonienie
Równoczesne i Sekwencyjne dzwonienie
83
Sposób działania
84
1. Równoczesne Dzwonienie
85
Gdy ktoś do nas zadzwoni na nasz numer komórkowy (tzw. Numer Główny)
Równoczesne Dzwonienie Gdy ktoś do nas zadzwoni na nasz numer komórkowy (tzw. Numer Główny) to oprócz naszego telefonu komórkowego może się rozdzwonić równocześnie do 10 telefonów (tzw. Numerów Dodatkowych).
86
Numery Dodatkowe mogą być numerami komórkowymi lub stacjonarnymi.
Równoczesne Dzwonienie Numery Dodatkowe mogą być numerami komórkowymi lub stacjonarnymi. Z sieci Plus lub od innych operatorów
87
Gdy podejmiemy rozmowę na jednym z telefonów – pozostałe rozłączą się
Równoczesne Dzwonienie Gdy podejmiemy rozmowę na jednym z telefonów – pozostałe rozłączą się
88
1. Sekwencyjne Dzwonienie
89
Równoczesne Dzwonienie
Usługa pozwala na zdefiniowanie do 5 numerów telefonów (tzw. Dodatkowych), pod którymi system będzie nas „szukał”, gdy nie odbierzemy rozmowy na swoim telefonie komórkowym (tzw. Głównym)
90
Równoczesne Dzwonienie
„Poszukiwanie” polega na przełączaniu rozmowy na kolejne numery wg. zdefiniowanej listy. Dla każdego z numerów można zdefiniować dowolną ilość dzwonków, po których ma nastąpić przejście do kolejnej pozycji z listy
91
Numer Główny nie musi być „przedzwaniany” jako pierwszy
Równoczesne Dzwonienie Numery Dodatkowe mogą być numerami komórkowymi lub stacjonarnymi. Z sieci Plus lub od innych operatorów Numer Główny nie musi być „przedzwaniany” jako pierwszy
92
Harmonogram Godzinowy:
Sekwencyjne Dzwonienie Harmonogram Godzinowy: Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Usługa Sekwencyjnego Dzwonienia może być aktywna codziennie, cały dzień lub w wybranych dniach i godzinach
93
Biała Lista Wspólnik Kontrahent Żona
Sekwencyjne Dzwonienie Biała Lista Usługa Sekwencyjnego Dzwonienia może być aktywna dla wszystkich połączeń przychodzących lub tylko dla zdefiniowanych wcześniej numerów Wspólnik Kontrahent Żona
94
Ceny
95
Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy
Równoczesne i Sekwencyjne Dzwonienie Aktywacja: 25,00zł Abonament: 22,00zł W ramach w/w opłat Klient otrzymuje obie funkcjonalności na jednym numerze. Umowa podpisywana na okres 12 miesięcy
96
0,26zł za każdą minutę gdy numerem dodatkowym jest numer komórkowy
Równoczesne i Sekwencyjne Dzwonienie Jeżeli połączenie zostanie odebrane na numerze Dodatkowym to Klient ponosi koszt takiego przekierowania wg stawek: 0,26zł za każdą minutę gdy numerem dodatkowym jest numer komórkowy 0,08zł za każdą minutę gdy numerem dodatkowym jest numer stacjonarny
97
Korzyści
98
Dostępność pod wieloma numerami (w tym pod numerami innych operatorów)
Równoczesne i Sekwencyjne Dzwonienie Możliwość kierowania połączeń np. od przełożonych albo ważnych klientów na kilka alternatywnych numerów Dostępność pod wieloma numerami (w tym pod numerami innych operatorów)
99
Ograniczenia
100
Równoczesne i Sekwencyjne Dzwonienie
Na numerach komórkowych z uruchomioną usługą jednoczesnego / sekwencyjnego dzwonienia nie będą działały następujące usługi: MultiSIM Monitoring Plus Roaming Asystent Czasoumilacz
101
Telefon IP
102
Telefon IP Internet Telefon IP
103
Telefon analogowy + Brama IP
Telefon IP Internet Telefon analogowy + Brama IP
104
Komputer z aplikacją Soft Phone
Telefon IP Internet Komputer z aplikacją Soft Phone
105
Przepustowość łącza i zużycie transferu
SIP Proxy Przepustowość łącza i zużycie transferu Kodek G729 (8 Kbps) G722 (64 Kbps) Przepustowość (Ethernet) [kbps] 31.2 87.2 Ilość rozmów na 2MB łączu (symetrycznym) 64 22 Zużycie transferu podczas 1h rozmowy [MB] 28 79
106
Konfiguracja urządzenia / aplikacji
SIP Proxy Konfiguracja urządzenia / aplikacji
107
Telefon IP
108
Telefon IP
109
Nazwa Aktywacja Abonament
Telefon IP - Pakiety Nazwa Aktywacja Abonament Mini 25,00zł 6,00zł Standard 14,00zł Premium 22,00zł
110
Telefon IP - Pakiety Mini Standard Premium Nie przeszkadzać
Selektywne Przekierowanie Połączeń Jednoczesne Dzwonienie Sekwencyjne Dzwonienie Naciśnij i Mów* * Funkcjonalność dostępna na wybranych modelach telefonów SIP
111
Telefon IP – Koszt minuty połaczenia
Mini Standard Premium Połączenia do numerów stacjonarnych w ramach Grupy VPBX 0,00zł Połączenia do numerów komórkowych w ramach Grupy VPBX 0,08zł Połączenia do numerów stacjonarnych polskich sieci* 0,07zl 0,06zł Połączenia do numerów komórkowych sieci Plus* 0,15zł 0,10zł Połączenia do numerów komórkowych pozostałych polskich sieci 0,25zł 0,20zł * dotyczy połączeń realizowanych poza Grupę VPBX
112
Telefon IP – Preferowani producenci
113
Łączenie Mikrousług
114
Zestaw Sekretarsko -Dyrektorski
Łączenie Mikrousług ZG Zapowiedź Głosowa MZ Mobilny Zespół BOK Biuro Obsługi Klienta SEK Zestaw Sekretarsko -Dyrektorski DYR
115
Łączenie Mikrousług ZG ZG SEK MZ DYR BOK SEK DYR
116
Podsumowanie
120
Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.