Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SPECJALNOŚĆ: Interaktywna Grafika Trójwymiarowa

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SPECJALNOŚĆ: Interaktywna Grafika Trójwymiarowa"— Zapis prezentacji:

1 SPECJALNOŚĆ: Interaktywna Grafika Trójwymiarowa

2 Interaktywna Grafika Trójwymiarowa
Strona specjalności: Podstawowe zagadnienia Platformy programistyczne (DirectX, OpenGL) Mechanizmy programowania gier komputerowych Praca zespołowa Unikalna – bardzo niewiele uczelni w Polsce daje możliwość kształcenia w tym kierunku

3 Kwalifikacje absolwenta
Znajomość zasad tworzenia złożonych aplikacji wykorzystujących grafikę trójwymiarową, w tym w szczególności: API graficznych (OpenGL, DirectX) Mechanizmów typowych w programowaniu gier komputerowych Aplikacji i narzędzi pracy grupowej (systemy kontroli wersji, systemy kontroli błędów etc.) Programowania gier na urządzenia mobilne

4 Możliwość pracy w branży
Gry komputerowe – na świecie ogromny, stale rosnący rynek (nawet w czasie kryzysu) W Polsce jeszcze nie tak duży, ale błyskawicznie rozwijający się Brak problemów z zatrudnieniem Przykłady większych firm: Techland CD Projekt City Interactive Nicolas Games

5 Przedmioty obowiązkowe
Programowanie w API graficznych Podstawy Interaktywnej Grafiki Komputerowej Java w Urządzeniach Mobilnych Programowanie Gier Komputerowych Sztuczna Inteligencja w Grach Komputerowych Praktyka Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych

6 Przedmioty obowiązkowe
Programowanie w API graficznych Prowadzący: prof. dr hab. inż. Konrad Wojciechowski, mgr inż. Jakub Grudziński Semestry: 7-8 (E) Zapoznanie ze środowiskami programistycznymi grafiki trójwymiarowej: Microsoft DirectX oraz OpenGL.

7 Przedmioty obowiązkowe
Podstawy Interaktywnej Grafiki Trójwymiarowej Prowadzący: Prof. dr hab. Inż. Konrad Wojciechowski Semestr: 8 Zagadnienia szeroko pojętej grafiki trójwymiarowej, podstawowe mechanizmy, techniki i algorytmy stosowane w aplikacjach graficznych.

8 Przedmioty obowiązkowe
Java w Urządzeniach Mobilnych Prowadzący: dr inż. Krzysztof Dobosz Semestr: 8 Techniki programowania urządzeń mobilnych w języku Java. Programowanie gier na urządzenia mobilne.

9 Przedmioty obowiązkowe
Programowanie Gier Komputerowych Prowadzący: prof. dr hab. inż. Konrad Wojciechowski, mgr inż. Tomasz Grudziński Semestr: 9 (E) Zagadnienia związane z tworzeniem gier komputerowych. Duży nacisk na projektowanie aplikacji jako większej całości.

10 Przedmioty obowiązkowe
Sztuczna Inteligencja w Grach Komputerowych Prowadzący: prof. dr hab. inż. Konrad Wojciechowski, mgr inż. Leszek Porębski Semestr: 9 Algorytmika oraz elementy sztucznej inteligencji wykorzystywane w tworzeniu gier komputerowych.

11 Przedmioty obowiązkowe
Praktyka Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych Prowadzący: prof. dr hab. inż. Konrad Wojciechowski, mgr inż. Adrian Dębowski Semestr: 9 Nauka pracy w zespole nad większym projektem. Narzędzia wspierające prace w zespole, podział ról w zespole.

12 Dziękuję Wszelkie pytania: jakub.grudzinski@polsl.pl Pokój 213:
Tomasz Grudziński Jakub Grudziński Adrian Dębowski Mariusz Szynalik Robert Mikuszewski Kamil Urbanek Leszek Porębski


Pobierz ppt "SPECJALNOŚĆ: Interaktywna Grafika Trójwymiarowa"

Podobne prezentacje


Reklamy Google