Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Cyfrowa Moc TVP Rzeszów STYCZEŃ 2015. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Cyfrowa Moc TVP Rzeszów STYCZEŃ 2015. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz."— Zapis prezentacji:

1 Cyfrowa Moc TVP Rzeszów STYCZEŃ 2015

2 Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej. Są jedynymi i najbardziej wiarygodnymi badaniami oglądalności na terenie Polski, którymi posługują się Domy Mediowe.

3 Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk

4 Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów w dniu 1 stycznia 2015 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % Na Podkarpaciu z TVP Rzeszów mogą rywalizować tylko największe stacje telewizyjne

5 Widownia AMR TVP Rzeszów w 1 stycznia 2015 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Ilość widzów Na Podkarpaciu z TVP Rzeszów mogą rywalizować tylko największe stacje telewizyjne

6 Średnia udziałów SHR % TVP Rzeszów w dniu 3 stycznia 2015 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % TVP Rzeszów liderem, z którym coraz trudniej wygrać

7 Średnia udziałów SHR % TVP Rzeszów w dniu 12 stycznia 2015 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % Poza pierwszą piątką największych stacji telewizyjnych pozostałe mają wielokrotnie słabsze wyniki

8 Widownia AMR TVP Rzeszów w dniu 12 stycznia 2015 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Ilość widzów Poza pierwszą piątką największych stacji telewizyjnych pozostałe mają wielokrotnie słabsze wyniki

9 Średnia udziałów SHR % TVP Rzeszów w dniu 16 stycznia 2015 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % Na Podkarpaciu z TVP Rzeszów mogą rywalizować tylko największe stacje telewizyjne

10 Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów w dniach od 1 do 31 stycznia 2015 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % Na Podkarpaciu z TVP Rzeszów mogą rywalizować tylko największe stacje telewizyjne

11 Dlaczego warto reklamować się w TVP Rzeszów: -TVP Rzeszów obejmuje swym zasięgiem całe województwo Podkarpackie, - z oglądalnością TVP Rzeszów nie mają szansy konkurować żadne inne media funkcjonujące na Podkarpaciu - TVP Rzeszów gwarantuje najniższy koszt dotarcia do grup docelowych - skuteczność TVP Rzeszów w dotarciu z przekazem reklamowym jest bezkonkurencyjna

12 Średnia udziałów SHR % TVP Rzeszów w dniu 2 stycznia 2015 roku Pasmo 22:00 – 22:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały %

13 Widownia AMR TVP Rzeszów w dniu 2 stycznia 2015 roku Pasmo 22:00 – 22:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement Ilość widzów

14 Średnia udziałów SHR % TVP Rzeszów w dniu 7 stycznia 2015 roku Pasmo 22:00 – 22:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % Oglądalności TVP Rzeszów zazdroszczą nawet największe stacje telewizji komercyjnej

15 Średnia udziałów SHR % TVP Rzeszów w dniu 10 stycznia 2015 roku Pasmo 22:00 – 22:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % Oglądalności TVP Rzeszów zazdroszczą nawet największe stacje telewizji komercyjnej

16 Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów w dniach od 1 do 31 stycznia 2015 roku Pasmo 22:00 – 22:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement Udziały % TVP Rzeszów jest chętnie oglądana nawet w pasmach nocnych

17 Zasięg TVP Rzeszów po 28 kwietnia (mux-3) Jawor Sucha Góra Tatarska Góra Cieszanów Giedlarowa Baranówka Machów Góra Św. Marcina Legenda: Nadajniki (mux-3) - Rzeszów/Baranówka - Sucha Góra - Tatarska Góra - Jawor - Giedlarowa - Cieszanów - Machów - Góra Św. Marcina

18 TVP Rzeszów obejmuje swoim zasięgiem całe województwo Dzięki zasięgowi i oglądalności Telewizja Rzeszów jest doskonałym partnerem dla przedsiębiorców i samorządów


Pobierz ppt "Cyfrowa Moc TVP Rzeszów STYCZEŃ 2015. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz."

Podobne prezentacje


Reklamy Google