Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBeatrycze Kraus Został zmieniony 11 lat temu
1
Borys Wróbel
2
jest pierwszą polską agencją marketing services specjalizującą się w marketingu mobilnym
3
mobile – marketing (bardzo) bezpośredni
4
Rewolucja w komunikacji: Marketing bezpośredni na nowe czasy skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem
5
marketing mobilny to? Skuteczne narzędzia – mobile marketing
6
marketing mobilny to te narzędzia Skuteczne narzędzia – mobile marketing wykorzystane do budowy marki
7
marketing mobilny to skuteczne narzędzie dlaczego? Skuteczne narzędzia – mobile marketing
8
Urządzenia mobilneMarketing mobilny Osobiste (jedno urządzenie ma jednego właściciela) Komunikacyjne (umożliwiają kontakt wszędzie) Towarzyszące (są zawsze pod ręką) Precyzyjny (pozwala trafić do określonego adresata) Impulsowy (umożliwia natychmiastową reakcję) Inwazyjny (wymaga akceptacji) Interaktywny (umożliwia komunikację dwukierunkową) Natychmiastowy (komunikacja bezopóźnień) Skuteczne narzędzia – połączenie kluczowych cech
9
Skuteczne narzędzia - teoria Rewolucja w komunikacji: Marketing bezpośredni na nowe czasy skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem
10
jak pozyskać? Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?
11
zaplanować & kupić media Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?
12
poprosić o wysłanie smsa Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?
13
oddzwonić i sprzedać produkt Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?
14
case Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?
15
Case Marka: Skoda, Superb Cel: –zbudowanie bazy danych –zaproszenie na jazdę próbną –pozyskanie potencjalnych leadów Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?
16
Case Środki: Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?
17
Case Marka: Skoda, Superb Środki: –Reklama prasowa Skody Superb w profilowanych up-marketowych magazynach –sms – kanał zgłoszeniowy –call center – kontakt bezpośredni –concierge – wyjątkowe doświadczenie luksusowego produktu Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?
18
Skoda – Gwiazdy świecą nocą Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?
19
Rewolucja w komunikacji: Marketing bezpośredni na nowe czasy skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem
20
jak utrzymać więź? Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?
21
zgromadzić bazę Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?
22
sprawić by była szczęśliwa ;) Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?
23
case Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?
24
Case Marka: Tyskie Cel: –budowa wizerunku –pozostanie w dłoni konsumenta na co dzień Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?
27
Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta? sms: Borys na 2277 koszt zgodnie z planem taryfowym lub http://mtyskie.pl/flag/YVLL3UPE
28
Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Użytkownik łączy się z mobilną stroną Tyskie Dodatkowa możliwość zaproszenia do zabawy osób spoza bazy, którą obecnie dysponuje marka Tyskie – opisana w dalszej części prezentacji Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta? sms: Borys na 2277 koszt zgodnie z planem taryfowym lub http://mtyskie.pl/flag/YVLL3UPE
29
Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Użytkownik łączy się z mobilną stroną Tyskie Dodatkowa możliwość zaproszenia do zabawy osób spoza bazy, którą obecnie dysponuje marka Tyskie – opisana w dalszej części prezentacji Użytkownik wpisuje tekst, który chce umieścić na fladze Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta? sms: Borys na 2277 koszt zgodnie z planem taryfowym lub http://mtyskie.pl/flag/YVLL3UPE
30
Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Użytkownik łączy się z mobilną stroną Tyskie Dodatkowa możliwość zaproszenia do zabawy osób spoza bazy, którą obecnie dysponuje marka Tyskie – opisana w dalszej części prezentacji Użytkownik wpisuje tekst, który chce umieścić na fladze Pobranie tapety – opcja 1: przenosimy koszt pobrania na konsumenta, prosząc go o wysłanie SMS-a na numer Premium Rate Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta? sms: Borys na 2277 koszt zgodnie z planem taryfowym lub http://mtyskie.pl/flag/YVLL3UPE
31
Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Użytkownik łączy się z mobilną stroną Tyskie Dodatkowa możliwość zaproszenia do zabawy osób spoza bazy, którą obecnie dysponuje marka Tyskie – opisana w dalszej części prezentacji Użytkownik wpisuje tekst, który chce umieścić na fladze Pobranie tapety – opcja 1: przenosimy koszt pobrania na konsumenta, prosząc go o wysłanie SMS-a na numer Premium Rate Pobranie tapety – opcja 2: koszt wysłania tapety ponosi Tyskie Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta? sms: Borys na 2277 koszt zgodnie z planem taryfowym lub http://mtyskie.pl/flag/YVLL3UPE
32
Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Użytkownik łączy się z mobilną stroną Tyskie Dodatkowa możliwość zaproszenia do zabawy osób spoza bazy, którą obecnie dysponuje marka Tyskie – opisana w dalszej części prezentacji Użytkownik wpisuje tekst, który chce umieścić na fladze Pobranie tapety – opcja 1: przenosimy koszt pobrania na konsumenta, prosząc go o wysłanie SMS-a na numer Premium Rate Pobranie tapety – opcja 2: koszt wysłania tapety ponosi Tyskie Użytkownik otrzymuje SMS-a z linkiem do pobrania kontentu Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta? sms: Borys na 2277 koszt zgodnie z planem taryfowym lub http://mtyskie.pl/flag/YVLL3UPE
33
Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Użytkownik łączy się z mobilną stroną Tyskie Dodatkowa możliwość zaproszenia do zabawy osób spoza bazy, którą obecnie dysponuje marka Tyskie – opisana w dalszej części prezentacji Użytkownik wpisuje tekst, który chce umieścić na fladze Pobranie tapety – opcja 1: przenosimy koszt pobrania na konsumenta, prosząc go o wysłanie SMS-a na numer Premium Rate Pobranie tapety – opcja 2: koszt wysłania tapety ponosi Tyskie Użytkownik otrzymuje SMS-a z linkiem do pobrania kontentu Na ekranie pojawia się tapeta! Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?
34
Case Marka, Tyskie Środki –nośna idea –własna baza numerów telefonów konsumentów –push sms + kreator tapet w mobilnym internecie –personalizacja przez adresata nie nadawcę! Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?
35
Rewolucja w komunikacji: Marketing bezpośredni na nowe czasy skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem
36
Rewolucja w komunikacji: Marketing bezpośredni na nowe czasy skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem
37
jak utrzymać więź, vol.2.? Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?
38
rozdać telefony zgromadzić bazę Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?
39
sprawić by była szczęśliwa, again ;) oferując twarde korzyści z uczestnictwa w programie Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?
40
case Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?
41
Case Marka: portfolio Imperial Tobacco Cel: –budowa zrównoważonego wzrostu sprzedaży –długookresowe związanie detalistów i hurtowników z producentem Środki –budowanie relacji Marka – Hurtownik – Detalista, w oparciu o twarde rynkowe zasady –stworzenie bazy wiodących detalistów i kanału bezpośredniej komunikacji –stworzenie natychmiastowej komunikacji sms –stworzenie sieci redempcyjnej w punkcie sprzedaży - hurtownia –motywacja do zakupów w określonych przedziałach czasu, za określone sumy wykorzystując kanał sms Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?
42
III zasada dynamiki każdej akcji towarzyszy reakcja równa co do wartości i kierunku lecz przeciwnie zwrócona Skuteczne narzędzia – sir Isaak Newton
43
III zasada dynamiki w marketingu dajemy określone środki, a uczestnicy je wydają Skuteczne narzędzia – sir Isaak Newton
44
-% TWOJ KOD Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?
45
Case Marka: portfolio Imperial Tobacco Środki –optymalizacja projektu live – możliwość wprowadzania zmian z dnia na dzień –możliwość natychmiastowego reagowania na otoczenie rynkowe –dywersyfikacja ofert ze względu na ostatnie zachowania detalisty Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?
46
Rewolucja w komunikacji: Marketing bezpośredni na nowe czasy skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem
47
Podsumowując mobile – marketing (bardzo) bezpośredni natychmiastowa reakcja synergia z innymi mediami komunikacja zwrotna mnogość kanałów interakcji oderwanie od miejsca (mobilność) precyzja dotarcia user & czas szerokie zastosowanie promocje & programy lojalnościowe
48
DZIĘKUJĘ! Borys Wróbel @: b.wrobel@mobijoy.pl m: 691 574 572
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.