Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Edward Krzemień redaktor naczelny wyborcza.pl.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Edward Krzemień redaktor naczelny wyborcza.pl."— Zapis prezentacji:

1 Edward Krzemień redaktor naczelny wyborcza.pl

2 Internet jest dziś dla wszystkich, a nie tylko dla tych którzy w 1998 roku byli w Polsce jego pionierami. Internet jest własnością wszystkich. Ja jestem tego najlepszym dowodem. Już nie trzeba znać mechaniki stron www i śledzić każdej nowinki, by potrafić przekazać ludziom co się chce. To o sobie

3 Wyborcza.pl | internetowa twarz Gazety Wyborczej
Ta sama jakość. Te sama wiarygodność. Ta sama misja Inna forma i język przekazu. Inna rola odbiorcy tys. e-czytelników codziennie

4 Czy internet zabija gazety, czy szerzej stare media
Czy internet zabija gazety, czy szerzej stare media? Jak to na świecie od tysiecy lat. Zabija, ale tylko słabe sztuki, słabe media, słabe marki które nie mają w sobie zycia i które nie potrafia proponowac czytelnikom atrakcyjnych tresci. Szerzej nie potrafią skutecznie wezwać ludzi by cos robili. I tych co przespali swoja szanse. My nie przespalismy> my umiemy. Seattle Times

5 Chicago Tribune

6 Według badania „Diagnoza internetu” zdobywanie informacji jest dziś najczęstszą i najskuteczniej zaspokajaną potrzebą internautów.

7 Zmienia się medium (z papierowego na cyfrowy), ale potrzeby informacyjne pozostają na szczycie

8 Internet jest dla użytkowników bardziej źródłem informacji niż rozrywki
Czy internet zabija gazety, czy szerzej stare media? Jak to na świecie od tysiecy lat. Zabija, ale tylko słabe sztuki, słabe media, słabe marki które nie mają w sobie zycia i które nie potrafia proponowac czytelnikom atrakcyjnych tresci. Szerzej nie potrafią skutecznie wezwać ludzi by cos robili. I tych co przespali swoja szanse. My nie przespalismy> my umiemy.

9 Informacja jest głównym obszarem działania Wyborcza.pl.
Wyborcza.pl realizuje potrzeby informacyjne czytelników, ale rozumiane szerzej niż „wąż terroryzuje wioskę”

10 Wyborcza.pl nie ma być serwisem dla nastolatków, tylko dla dorosłych, którzy znają wagę rzetelnej i sprawdzonej informacji Cel jest taki, że każdy wykształcony internauta ma tam być rano i wieczorem i cenić jakość Wyborcza.pl, a nie spędzać na Wyborcza.pl cały dzień

11 Swoje potrzeby informacyjne realizują w internecie użytkownicy z długim stażem
Wyborcza.pl nie chce mieć za wszelką cenę dziesiątek milionów użytkowników Nie chce podawać newsów najszybciej ze wszystkich Podaje w internecie te newsy, które uważa za ważne, tak samo jak to robi „w papierze”

12


Pobierz ppt "Edward Krzemień redaktor naczelny wyborcza.pl."

Podobne prezentacje


Reklamy Google