Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałHenryk Kuciak Został zmieniony 11 lat temu
1
Edward Krzemień redaktor naczelny wyborcza.pl
2
Internet jest dziś dla wszystkich, a nie tylko dla tych którzy w 1998 roku byli w Polsce jego pionierami. Internet jest własnością wszystkich. Ja jestem tego najlepszym dowodem. Już nie trzeba znać mechaniki stron www i śledzić każdej nowinki, by potrafić przekazać ludziom co się chce. To o sobie
3
Wyborcza.pl | internetowa twarz Gazety Wyborczej
Ta sama jakość. Te sama wiarygodność. Ta sama misja Inna forma i język przekazu. Inna rola odbiorcy tys. e-czytelników codziennie
4
Czy internet zabija gazety, czy szerzej stare media
Czy internet zabija gazety, czy szerzej stare media? Jak to na świecie od tysiecy lat. Zabija, ale tylko słabe sztuki, słabe media, słabe marki które nie mają w sobie zycia i które nie potrafia proponowac czytelnikom atrakcyjnych tresci. Szerzej nie potrafią skutecznie wezwać ludzi by cos robili. I tych co przespali swoja szanse. My nie przespalismy> my umiemy. Seattle Times
5
Chicago Tribune
6
Według badania „Diagnoza internetu” zdobywanie informacji jest dziś najczęstszą i najskuteczniej zaspokajaną potrzebą internautów.
7
Zmienia się medium (z papierowego na cyfrowy), ale potrzeby informacyjne pozostają na szczycie
8
Internet jest dla użytkowników bardziej źródłem informacji niż rozrywki
Czy internet zabija gazety, czy szerzej stare media? Jak to na świecie od tysiecy lat. Zabija, ale tylko słabe sztuki, słabe media, słabe marki które nie mają w sobie zycia i które nie potrafia proponowac czytelnikom atrakcyjnych tresci. Szerzej nie potrafią skutecznie wezwać ludzi by cos robili. I tych co przespali swoja szanse. My nie przespalismy> my umiemy.
9
Informacja jest głównym obszarem działania Wyborcza.pl.
Wyborcza.pl realizuje potrzeby informacyjne czytelników, ale rozumiane szerzej niż „wąż terroryzuje wioskę”
10
Wyborcza.pl nie ma być serwisem dla nastolatków, tylko dla dorosłych, którzy znają wagę rzetelnej i sprawdzonej informacji Cel jest taki, że każdy wykształcony internauta ma tam być rano i wieczorem i cenić jakość Wyborcza.pl, a nie spędzać na Wyborcza.pl cały dzień
11
Swoje potrzeby informacyjne realizują w internecie użytkownicy z długim stażem
Wyborcza.pl nie chce mieć za wszelką cenę dziesiątek milionów użytkowników Nie chce podawać newsów najszybciej ze wszystkich Podaje w internecie te newsy, które uważa za ważne, tak samo jak to robi „w papierze”
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.