Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
REKLAMA
2
CO TO JEST REKLAMA? Reklama (z łac. reclamo - krzyczeć do kogoś) to informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np.promowanie marki).
3
HISTORIA REKLAMY pierwsza udokumentowana amerykańska reklama prasowa (w Europie reklamy na łamach tygodników obecne były już wcześniej - w XVII wieku) w Filadelfii została otwarta pierwsza agencja reklamowa
4
ETAPY PROJEKTOWANIA REKLAMY
Tworzenie świadomości produktu, firmy lub marki Wzbudzanie zainteresowania produktem, firmą lub marką Wzbudzanie pożądania oferty Wywoływanie oczekiwanej akcji (np. zakupu)
5
KORZYŚCI REKLAMY powszechna informacja o produkcie
finansowanie mediów działalności sportowej,kulturowej kształtowanie postaw społecznej
6
ZAGROŻENIA PŁYNĄCE Z REKLAMY
wprowadzenie w błąd klienta wydawanie niepotrzebnie pieniędzy
7
FUNKCJE REKLAMY informowanie nakłanianie przypominanie
8
DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.