Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałAnka Kubacki Został zmieniony 11 lat temu
1
Zespół L Prezentacja aplikacji Friendly Help Desk
2
Architektura aplikacji
3
Założenia architektoniczne Architektura klient-serwer Bezpieczeństwo Niezawodność Interfejs graficzny Modularność i uniwersalność
4
Dekompozycja logiczna systemu
5
Wybrane rozwiązania architektoniczne Baza problemów Chat Forum Dział download
6
Plan przedsięwzięcia
7
Wprowadzenie Cele Zaplanować projekt Zrealizować projekt zgodnie z planem Budżet Czas realizacji
8
Organizacja przedsięwzięcia Zasoby ludzkie: Kierownik Programiści Testerzy Dokumentator Grafik Konsultant, specjalista HD
9
Zagrożenia Wykluczenia krótkookresowe Wykluczenia długookresowe Przekroczenie budżetu Utrata danych Konkurencja
10
Wymagania sprzętowe Dla projektu Serwer Pracownicy Dla gotowego produktu Serwer Końcówka robocza Minimalne wymagania Zalecana konfiguracja
11
Etapy przedsięwzięcia Planowanie Przygotowanie Iteracje Końcowe testowanie Wdrożenie
12
Diagram Gantta - projekt
13
Diagram Gannta - przedsięwzięcie
14
Osoby zaangażowane
15
Raporty Kto musi składać? Komu? W jakiej formie? Spotkania Cotygodniowe raporty Większe raporty na zakończenie etapu
16
Plan testów
17
Sposób testowania Testowanie na miejscu Outsourcing
18
Plan testowania Planowanie testów przed iteracją Wykonanie testów modułów po zakończeniu implementacji Testowanie całości aplikacji
19
Rodzaje testów Integration Facility Volume Stress Endurance Security Reliability Recovery Documentation Performance Installability
20
Dziękujemy
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.