Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
PROGRAM AMBASADORSKI CITI HANDLOWY
Rok akademicki 2010/2011
2
Table of Contents 1. Główne cele i założenia programu 2. Program Ambasadorski 3. Rekrutacja do Programu
3
Ambasador – student reprezentujący firmę na uczelni
Założenia Ambasador – student reprezentujący firmę na uczelni Wybrany na drodze rekrutacji (życiorys, plan eventu z udziałem CITI Handlowy, Assesment Center, rozmowa kwalifikacyjna) Czas trwania Programu: jeden rok akademicki (październik czerwiec 2011) 2 [Section Title]
4
Uczelnie objęte Programem Ambasadorskim
Uniwersytet Warszawski Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Politechnika Warszawska Uniwersytet Warmińsko- Mazurski Uniwersytet Łódzki Politechnika Łódzka Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
5
Profil Ambasadora Chęć sprawdzenia się w zakresie: Zaangażowanie
Marketing HR PR Project Management Zaangażowanie Kreatywność Entuzjazm Innowacyjność Proaktywność Umiejętność wykazania się inicjatywą Umiejętność współpracy z ludźmi 4 [Section Title]
6
Rola Ambasadora Ułatwienie firmie nawiązania kontaktu z władzami uczelni Kontakt z wykładowcami, organizacja gościnnych wykładów firmy na poszczególnych przedmiotach Dystrybucja materiałów promocyjnych firmy (plakaty, itp.) Udział w organizacji i obsługa standu, czy innego wydarzenia na uczelni, w którym CITI bierze udział
7
Rola Ambasadora Komunikacja z firmą – comiesięczne raporty z wywiązywania się z obowiązków oraz plany działań na następny miesiąc, a także wskazywanie interesujących trendów, wydarzeń Przeprowadzenie badania Brand Awareness „Marketing szeptany” – promocja programów i konkursów organizowanych przez CITI Handlowy dla studentów Rekomendacja kandydata na następną kadencję
8
Dlaczego warto zostać Ambasadorem CITI Handlowy?
Zdobycie wielu doświadczeń oraz nawiązanie kontaktów przydatnych na rynku pracy Udział w ciekawych szkoleniach Nawiązanie relacji z innymi Ambasadorami Zwiększenie swoich szans w rekrutacji do Programu Rozwój na Bank Upominki Dla najbardziej aktywnych i zaangażowanych Ambasadorów przewidziane są nagrody specjalne
9
Rekrutacja do Programu
Cirriculum Vitae Plan wydarzenia z udziałem CITI Handlowy na twojej uczelni! Twój innowacyjny pomysł na event! Przygotuj plan wydarzenia uwzględniając: Cel projektu Zakres projektu Określenie grupy docelowej Zasoby Działania marketingowe Budżet Czekamy na wasze aplikacje wraz z planem projektu w dowolnej formie do 15 grudnia. Zgłoszenia proszę wysyłajcie na adres:
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.