Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Poprawność informacji prasowych
Sondaż ekspercki
2
Eksperci Piotr Czarnowski - prezes FIRST PR
Marcin Malinowski - rzecznik prasowy Grupy Wydawniczej INFOR Tomasz Trabuć - PR Menedżer, Provident Polska Jacek Warchala - językoznawca, Zakład Współczesnego Języka Polskiego, Uniwersytet Śląski
3
Metodologia Ocenie poddaliśmy 100 informacji prasowych, które wpłynęły do redakcji PRoto w okresie od do Eksperci oceniali je posługując się jednakowym kwestionariuszem Autorzy informacji pozostali anonimowi
4
Kryteria oceny Kryterium poprawności językowej Waga tematu informacji
Aspekt promocyjny informacji Aspekt wizualny Załączniki Dopasowanie tematyki do charakteru medium (PRoto)
5
Dopasowanie tematyki informacji do profilu medium
6
Waga tematu informacji
7
Aspekt promocyjny informacji
8
Aktualność informacji
9
Treść informacji
10
Stylistyka
11
Gramatyka
12
Ortografia
13
Zasada piramidy informacyjnej
14
Tekst informacji
15
Przejrzystość informacji
16
Grafika
17
Elementy wizualne - czcionka, logo itp…
18
Słownictwo
19
Załączniki
20
Materiały w załączniku
21
Biorąc pod uwagę wszystkie możliwe kryteria oceny, informację prasową oceniono jako
22
Szanse na publikację przedstawionej w informacji treści oceniono jako
23
BŁĘDY: …organizatorzy konkursu, w ktorym glowna nagroda sa prestizowe studia ACCA, oglosili wlasnie liste laureatow II etapu. Wkrotce sposrod tych osob wylonia takze piec osob, ktore w najciekawszy sposob odpowiedzialy na pytanie otwarte „Czy mozna wyszkolic dobrego menedzera? Jesli tak, to w jaki sposob?”. Osoby te zostana zaproszone na rozmowe, w wyniku ktorej wyloniony zostanie zwyciezca konkursu.
24
BŁĘDY: Witam, W zalaczeniu przesylam komunikat ...
Przesyłam najnowszą informacjcje prasowa z firmy ...
25
BŁĘDY: W opracowywanej strategii działań agencja (…) zakłada przeprowadzenie szeregu niekonwencjonalnych działań zewnętrznych. Ich nadrzędnym celem będzie trwałe dotarcie do świadomości potencjalnych konsumentów z komunikatami podkreślającymi główne wyróżniki produktów marki
26
BŁĘDY: Konkurs zakończy się w pierwszych dniach maja, wtedy też poznamy zwycięzcę zabawy.
27
BŁĘDY: W zakresie działań związanych z wprowadzaniem nowego wizerunku w sieciach sprzedaży opracowana została nowa metoda komunikacji, która znajdzie swoje odzwierciedlenie w materiałach BTL oraz oznakowaniu firmowych punktów sprzedaży.
28
BŁĘDY: W trakcie swojej pracy zawodowej pracował dla takich Klientów jak ...
29
BŁĘDY: Głównym powodem przedłużenia są bardzo dobre rezultaty, zarówno sprzedażowe, jak i image’owe
30
BŁĘDY: Kampania obecna jest w telewizji, kinie, internecie, oraz wsparta działaniami direct marketing oraz BTL.
31
BŁĘDY: Firma 3M Poland, w związku z jubileuszem swoich dwóch produktów: 75-leciem taśmy klejącej (…) i 25-leciem karteczek samoprzylepnych (…), realizuje szeroko zakrojony projekt PR
32
Jak poprawnie napisać informację prasową?
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.