Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałNadzieja Nagórski Został zmieniony 9 lat temu
1
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ ZE SZCZĘŚCIA PRZED TELEWIZOREM. ŻE TO ON BĘDZIE TYM SZCZĘŚLIWCEM, KTÓRY ZGARNIE FORTUNĘ I O KTÓRYM BĘDĄ PISALI W GAZETACH. I WŁAŚNIE TO ZACHOWANIE POLAKÓW PRZY KOLEKTURACH, JAKIE ZAOBSERWOWAĆ MOŻNA W OSTATNICH DNIACH, PODSUNĘŁO MI PEWIEN POMYSŁ NA PROMOCJĘ... Jakie konkursy cieszą się największym zainteresowaniem? Te, w których zbieramy lajki na fb? Rozwiązywanie krzyżówek z gazety? Wypełnianie kuponów w hipermarkecie, biorących udział w losowaniu czajnika? Szukamy czegoś więcej! Szukamy dreszczyku emocji, niepewności, szczęśliwego losu! Takich emocji dostarczy nam zabawa promująca markę Skittles, którą przedstawię w kolejnych slajdach. NIE !!!
2
szczęśliwym losem miałaby być skumulowana dawka tęczy czyli CZARNY cukierek Skittles, w zamian za który szczęśliwy znalazca otrzyma nagrody sponsorowane przez markę Skittles mój pomysł na promocj ę Skittles to zabawa w poszukiwaniu wygranej w opakowaniach cukierków tej marki
3
A teraz konkretnie. Najskuteczniejszym kanałem komunikacji z młodymi ludźmi jest Internet, a ściślej mówiąc social media. W Internecie działasz szybko i precyzyjnie - docierasz dokładnie do tych odbiorców, do których adresujesz informacje. Na potwierdzenie fenomenu social media trochę statystyk: -400 MLN SNAPÓW DZIENNIE NA CAŁYM Ś WIECIE -300 MILIONÓW AKTYWNYCH U Ż YTKOWNIKÓW NA INSTAGRAMIE -1,4 MILIARDA U Ż YTKOWNIKÓW NA FACEBOOKU -500 MILIONÓW U Ż YTKOWNIKÓW NA TWITTERZE -25 000 NOWYCH U Ż YTKOWNIKÓW W GOOGLE+ KA Ż DEGO DNIA -CO MINUT Ę DO YOUTUBE’A TRAFIA 300 GODZIN NOWYCH FILMÓW -87% LUDZI W WIEKU 16-24 KORZYSTA Z INTERNETU NA URZ Ą DZENIACH MOBILNYCH -95% INTERNAUTÓW W POLSCE TO LUDZIE W WIEKU 18-24 LAT INFORMACJE NA TEMAT ZABAWY W POSZUKIWANIU CZARNEGO SKITTLESA PRZEKAZYWANE POWINNY BYĆ GŁÓWNIE ZA POMOCĄ SOCIAL MEDIA. DODATKOWĄ PROMOCJĄ POWINNY BYĆ KOLOROWE PLAKATY Z INFORMACJAMI O KONKURSIE I ATRAKCYJNYCH NAGRODACH UMIESZCZONE W SKLEPACH, W KTÓRYCH ZAKUPIĆ MOŻNA CUKIERKI SKITTLES. # ZMIESZAJ_TECZE_ODNAJDZ_TECZE_SKUBNIJ_TECZE
4
NIE POZOSTAJE WAM NIC INNEGO, JAK SKORZYSTAĆ Z MOJEGO POMYSŁU I DAĆ MŁODYM LUDZIOM MASĘ OWOCOWO-TĘCZOWEJ ROZRYWKI NA WAKACJE! PO CO TO WSZYSTKO? ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY CUKIERKÓWSKITTLES BĘDĄ JESZCZE MOCNIEJ KOJARZYĆ SIĘ Z TĘCZĄ I ZABAWĄ ZWIĘKSZY TO ŚWIADOMOŚĆ UMOCNI WIZERUNEK MARKI SKITTLES MARKĘ PROMOWAĆ BĘDĄ SKUSZĄ WIELU KLIENTÓW DO ZAKUPU SKITTLES WYMYŚLONA PRZEZE MNIE KAMPANIA PROMOCYJNA WPŁYNIE ZNACZĄCO NA ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY CUKIERKÓW. CUKIERKI SKITTLES BĘDĄ JESZCZE MOCNIEJ KOJARZYĆ SIĘ Z TĘCZĄ I ZABAWĄ, A CO ZA TYM IDZIE BEZPOŚREDNIO Z MŁODYMI LUDŹMI. ZWIĘKSZY TO ŚWIADOMOŚĆ POTENCJALNYCH KLIENTÓW O TYM, DO KOGO ADRESOWANY JEST PRODUKT. INTENSYWNA KAMPANIA PROMOCYJNA POPRZEZ SOCIAL MEDIA UMOCNI WIZERUNEK MARKI SKITTLES JAKO NOWOCZESNEJ, ATRAKCYJNEJ I INTESYWNIE DZIAŁAJĄCEJ MARKI DLA MŁODYCH. DODATKOWO MARKĘ PROMOWAĆ BĘDĄ ROZDANE W KONKURSIE NAGRODY Z LOGO SKITTLES. PLAKATY INFORMUJĄCE O ZABAWIE, UMIESZCZONE W SKLEPACH NA PEWNO SKUSZĄ WIELU KLIENTÓW DO ZAKUPU SKITTLES - WIELBICIELOM SKITTLES PRZYPOMNĄ WSPANIAŁY OWOCOWY SMAK, A NOWYCH KLIENTÓW PRZYCIĄGNĄ KOLORAMI I PERSPEKTYWĄ SPRAWDZENIA SZCZĘŚLIWEGO LOSU I ATRAKCYJNYCH NAGRÓD.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.