Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałOliwia Zabawa Został zmieniony 9 lat temu
1
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO
2
Pomysł opiera się na aktywizacji grupy docelowej, a także wykorzystaniu serwisu facebook do którego społeczeństwo ma ciągły dostęp poprzez telefon, tablet czy komputer. Idea polega na stworzeniu serii wyzwań zgodnie z hasłem „Spodziewaj się niespodziewanego!” ogłaszanych na facebook’u marki Skittles.
3
Wyzywanie byłoby ogłaszane bez uprzedzenia z określonym limitem czasowym, a rozwiązania miałyby być wysyłane na specjalnie utworzonego maila np. challange@skittles.com. Nagrodą w takich wyzwaniach byłyby zapas Skittlesów oraz innych produktów koncernu Mars Incorporated. W ten sposób same nagrody oraz reklama nie byłyby kosztowne, a co więcej, byłyby bezpośrednio związane z zyskiem. Wynik natomiast byłby ogłaszany zarówno na facebook’u Skittles jak i na profilu samego zwycięzcy, dzięki czemu informacja o zabawie, a tym samym reklama, trafiałaby nie tylko do uczestników konkursu oraz osób które polubiły profil Skittles, ale także znajomych zwycięzców.
4
Zakup opakowania Skittles oraz nadesłanie zdjęcia paczki z potwierdzeniem zakupu. Limit czasowy: 3 godziny Nagroda: 3 duże opakowania skittles dla 5 pierwszych osób. Stworzenie obrazu z określonej liczby drażetek Skittles, przykładowo 155 draży (5 paczek 38g) Limit czasowy: 3 dni. Nagroda: dla 3 najlepszych obrazów po 2 duże opakowania Skittles oraz zapas batoników Mars, Twix, Snickers Szalone zdjęcie lub film z motywem Skittles. Limit czasowy: 2 tygodnie. Nagroda: dla 4 wygranych prac po 3 duże opakowania Skittles i M&M’s oraz zapas batoników Mars, Twix, Snickers.
5
Wzrost aktywności na facebook’u Skittles. Wzrost sprzedaży Wzrost popularności marki Marka pozycjonowana jest jako ta, która dostarcza rozrywkę Szansa na zauważenie powiązań pomiędzy Skittles a innymi produktami Mars Incorporated, co mogłoby prowadzić do reklamy pozostałych produktów marki Mars Inc. Szansa, że w zabawę zaangażują się osoby spoza docelowej kategorii wiekowej Stworzenie bazy reklamowej, która mogłaby być rozszerzona na inne serwisy lub marki
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.