Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBeatrycze Bugaj Został zmieniony 9 lat temu
1
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
2
WYBÓR AGENCJI REKLAMOWEJ
AVEEX (pr, media, events, ambient, viral) REDCOMM (strategy, design, pr, global) CREATIVE HOUSE MEDIA (identyfikacja, www, katalogi)
3
WSTĘP „Czas na skyboard!” Jest autorską kampanią społeczną, stworzoną przez sieć sklepów Skyfall. Ma na celu przekazanie społeczeństwu faktu, iż uprawiając jakikolwiek sport, nie muszą ograniczać się do tych najbardziej popularnych, ale mogą wejść w zupełnie inny świat rozprzestrzeniając mało znaną w Polsce „dyscyplinę”, jaką jest skyboard, ucząc się przy tym zjawiskowych akrobacji, a także zapoznając się z ofertą sklepu Skyfall.
4
Data przygotowania briefu: 8.IX.2014r.
KONTAKT Nazwa firmy: Skyfall Osoba kontaktowa: Joanna Mazur Telefon: +48 789 Nazwa projektu: Czas na skyboard! Data przygotowania briefu: 8.IX.2014r.
5
ZADANIE AGENCJI Uświadomienie odbiorców o fakcie, iż skyboarding staje się coraz popularniejszą dyscypliną sportową, a także doskonałą dziedziną w sportach wodnych. Wzrost sprzedaży
6
CEL PROJEKTU Wzrost sprzedaży produktów i akcesoriów do skyboardingu, większa ilość osób zapisujących się na kursy praktyczne, a także rozpoznawalność marki, jako tej specjalizującej się w tej dziedzinie, a także stworzenie o niej dobrego wyobrażenia wśród wszystkich klientów.
7
GRUPA DOCELOWA Grupę docelową stanowią osoby wiodące aktywny tryb życia. Podstawą będą zarówno kobiety jak i mężczyźni w wieku od 16 do 35 lat.
8
UNIKALNE CECHY PRODUKTU
Jakość wykonania, szeroki asortyment, bogaty przedział cenowy (od najniższych, po najwyższe),aktywny i intuicyjny sklep internetowy, serwis pogwarancyjny, szkolenia praktyczne i teoretyczne
9
POSTRZEGANIE PRODUKTU
W obecnej chwili produkty marki nie są ani znane, ani kojarzone. Dlatego chcemy, by ludzie postrzegali naszą markę jako tą, której można zaufać w kwestii sprzętu i akcesoriów do skyboardingu
10
KOMUNIKACJA, DZIAŁANIE, BUDŻET
Ton komunikacji: Luźny, żartobliwy Dotychczasowe działania: Dotychczas nie pojawiały się żadne działania, prócz utworzenia strony i sklepu internetowego Budżet projektu: 150 000 zł
11
POZOSTAŁE WYMAGANIA Harmonogram: 1 czerwca – 31 sierpnia 2015r.
Wymagane elementy: pr produktowy i korporacyjny (prasa i Internet), reklama telewizyjna, internetowa (social media: facebook, twitter) i radiowa, animacje (ZTM). Wymagania techniczne: przesłane grafiki w formacie CMYK, Reklama ZTM wyłącznie na ekranach LCD
12
DANE KAMPANII FONT: advent pro KOLORY:
WYBÓR KOLORU: Zastosowane kolory zostały dobrane w sposób by : Fiolet kojarzył się z symbolem młodości i poszukiwania wolności, czerwień – energia, a błękit z wodą. Kolory są jaskrawe, nienaturalne i rzucające się w oczy
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.