Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom 2.01.2014, miesięcznik, nakład: 50000.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom 2.01.2014, miesięcznik, nakład: 50000."— Zapis prezentacji:

1 Monitoring prasy dla firmy Den Braven

2 1. Budujemy Dom 2.01.2014, miesięcznik, nakład: 50000

3 2. Budujemy Dom 2.01.2014, miesięcznik, nakład: 50000

4 3. Gazeta Wyborcza Bydgoszcz 24.12.2013, dziennik, nakład: 9500

5 4. Ładny Dom 14.01.2014, miesięcznik, nakład: 55 700

6 5. Nowy Tydzień w Lublinie 13.01.2014, tygodnik, nakład: 15 000

7 6. Polska Głos Wielkopolski 4.01.2014, dziennik, nakład: 47 810

8 7. Polska Głos Wielkopolski 7.01.2014, dziennik, nakład: 47 810

9 8. Polska Głos Wielkopolski 9.01.2014, dziennik, nakład: 47 810

10 9. Polska Głos Wielkopolski 14.01.2014, dziennik, nakład: 47 810

11 10. Polska Głos Wielkopolski 16.01.2014, dziennik, nakład: 47 810

12 11. Polska Głos Wielkopolski 21.01.2014, dziennik, nakład: 47 810

13 12. Polska Głos Wielkopolski 23.01.2014, dziennik, nakład: 47 810

14 13. Polska Głos Wielkopolski 25.01.2014, dziennik, nakład: 47 810

15 14. Polska Głos Wielkopolski 28.01.2014, dziennik, nakład: 47 810

16 15. Polska Głos Wielkopolski 30.01.2014, dziennik, nakład: 47 810

17 17. Polska Głos Wielkopolski Twoje Własne M 24.01.2014, dodatek, nakład: 45 000


Pobierz ppt "Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom 2.01.2014, miesięcznik, nakład: 50000."

Podobne prezentacje


Reklamy Google