Pobierz prezentację
OpublikowałAdrianna Nieścioruk Został zmieniony 9 lat temu
1
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010
2
BOGACTWO WYBORU TELEWIZJA PRASA OUTDOOR RADIO INTERNET
80 kanałów telewizji polskojęzycznej 3.200 tytułów POLAK OUTDOOR RADIO nośników 240 stacji radiowych INTERNET 350 portali polskich
3
BADANIA ODBIORCÓW KTO BADA ZWYCZAJE ODBIORCÓW
Programy badawcze wykorzystywane w planowaniu mediów: 1. AGB POLSKA 2. TNS OBOP TELEWIZJA RADIO RADIO TRACK SMG/KRC PBC GENERAL PBC DAILY SMG/KRC PRASA OUTDOOR GFK POLONIA, SMG/KRC MEGAPANEL /GEMIUS, NET TRACK SMG/KRC INTERNET
4
BADANIA REKLAMODAWCÓW
ILE I JAK WYDAJĄ? BADANIA TELEWIZJA RADIO PRASA INTERNET OUTDOOR AGB POLSKA x OBOP EXPERT MONITOR AGORA ESTYMATOR GEMIUS
5
MEDIA – SCHEMAT UCZESTNIKÓW
PRODUCENT MEDIÓW Format atrakcyjny dla odbiorcy Format atrakcyjny dla reklamodawcy Normy wyznaczane przepisami ODBIORCA Czy lubię to medium Co lubię w tym medium Jakie informacje mnie interesują Jakie wartości dodatkowe ma dla mnie AUDYT Jakie media odbiorca lubi najbardziej Czym charakteryzuje się sposób konsumpcji mediów Jakie są różnice w odbiorze poszczególnych mediów Warunki, aby badanie było obiektywne i niezależme REKLAMODAWCA Jaka jest ilość odbiorców Jaka jest struktura odbiorców Czy mój klient odbiera medium Kiedy odbiera medium Co lubi mój klient w medium URZĄD Czy są spełniane normy miejsca na treści redakcyjne i reklamowe Jaki format i charakter medium Czy reklamy są kontrolowane Czy chronione są prawa konsumenta medium?
6
WARSZTATY PLANOWANIA MEDIÓW
ATUTY OUTDOORU JAKO MEDIUM W KAMPANII : SIŁA ODDZIAŁYWANIA DUŻA ILOŚĆ KONTAKTÓW SELEKTYWNE GEOGRAFICZNIE ELEMENT ARCHITEKTURY MIEJSKIEJ - TEASERY RÓŻNORODNOŚĆ FORMATÓW ODBIORCA W RÓŻNYCH MIEJSCACH BARDZO KREATYWNE MEDIUM DOBRZE ODBIERANA REKLAMA SELEKTYWNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ DOTARCIE DO ULICY Najważniejsze wyróżniki
7
OUTDOOR - FORMATY Billboard - format 5,04 x 2,38 tzw. standard 12stka - format 4 x 3 m - format 6 x 3 m - format 8 x 3, 12 x 3, 12 x 4
8
OUTDOOR - FORMATY Billboard – różne rodzaje
9
OUTDOOR - FORMATY Citylight Format 4 x 3 Siatka wielkoformatowa
10
OUTDOOR - FORMATY
11
OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze
12
OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze
13
OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze
14
OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze
15
OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze
16
OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze
17
OUTDOOR - AMBIENT Działanie nietypowe na outdoorze
18
KONTAKT Ewa Bocheńska ADVERTICA Sp. z o.o ul. Legnicka 62B
Wrocław tel fax
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.