Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJulianna Ligocki Został zmieniony 10 lat temu
1
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym www.google.pl
2
2 Badania z przełomu 2012/2013, które znamy dopiero od kilku miesięcy, przynoszą praktyczne informacje kluczowe w Twojej sprzedaży. O ile wzrośnie Twój wynik, gdy je natychmiast wykorzystasz?
3
3 O ile jeszcze da się podnieść Twój wynik do końca roku…
4
4 …uzyskując o 3-4% wyższą marżę na u co najmniej 37% klientów?
5
5 …skłaniając do decyzji 7 niezdecydowanych klientów?
6
6 …przyspieszając w 5 przypadkach decyzje klientów o wyborze Twojej zamiast konkurencyjnej oferty?
7
7 …wpływając na to, że tylko 17% z nich zapłaci o tydzień szybciej?
8
8 …prowadząc kontakt tak, że aż 47% nie zapyta w ogóle o cenę przed decyzją?
9
9 …budując takie relacje, że aż 2/3 nie pomyśli nawet o zdradzie?
10
10 …skutecznie dowiadując się, z kim lub czym naprawdę konkurujesz?
11
11 …wiedząc, w których momentach mówi prawdę, a kiedy ściemnia, mówiąc, że ma lepszą ofertę?
12
12 Przekonaj się, jak bardzo jest to możliwe i ile dokładnie dodatkowego obrotu i zysku pozwoli wypracować.
13
13 Dziś wiadomo już, dlaczego klient zapomina o cenie, gdy każe mu się dwa przedmioty zważyć w dłoniach.
14
14 Dlaczego łatwiej wpłynąć na kupujących, jeżeli wyprowadzimy ich na spacer?
15
15 Dlaczego trzeba zupełnie innych argumentów użyć wobec kupującej kobiety, mężczyzny, a innych wobec inżyniera? Czy rzeczywiście inżynier to trzecia płeć?
16
16 Jak lepiej wykorzystać rekwizyty w procesie przekonywania klienta i jak z gadżetów zrobić dobre rekwizyty?
17
17 Jak pełniej dopasować się do typów emocjonalnych i sensorycznych rozmówców?
18
18 W którym momencie trzeba przestać gadać o produkcie, ofercie i natychmiast zamknąć sprzedaż?
19
19 Jak zbudować relację, by cena przestała odgrywać tak istotne znaczenie?
20
20 Jak uzyskać zaplanowane wskaźniki wzrostu, stosując bardzo naturalne sposoby działania, konkretne zachowania i teksty?
21
21 Ile z nich znasz? O ile podniosą sprzedaż, gdy je zastosujesz zgodnie z najnowszą wiedzą?
22
22 Pragniesz poznać nowe, nadzwyczaj skuteczne techniki sprawdzone w polskich realiach rynkowych? Skorzystaj z niezwykłego spotkania, które łączy najnowszą wiedzę z zakresu neuromarketingu z polską praktyką sprzedaży.
23
23 Wnioski z neuromarketingowego eksperymentu badawczego nad skutecznymi technikami sprzedaży są udostępniane wyłącznie z cyklem spotkań, które w Polsce inicjujemy 23 września 2014r.
24
24 Dla kogo jest to spotkanie? Przede wszystkim dla całych zespołów handlowców, którzy zmagają się z wynikiem w końcówce roku i szykują do efektywnej pracy w roku kolejnym. Dla szefów tych zespołów, bo często wdrożenie nowych technik nie obejdzie się bez ich udziału. Dla szefów firm, żeby zdawali sobie sprawę i wykorzystali najnowsze sposoby we własnych zespołach. Dla specjalistów od zakupów, aby zrozumieli, co wykorzystują wobec nich najlepsi handlowcy. Dla działów obsługi klienta i telemarketingu, bo szereg tych technik działa także przez telefon. Dla działów serwisu – bo tam tak samo działają mechanizmy sprzedaży.
25
25 Pomóż sobie w pracowitej i skutecznej końcówce roku!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.