Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor."— Zapis prezentacji:

1

2 MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor Zarządzający Point of View (PoV sp. z o.o.)

3 TurboDymoMan zawstydza w Internecie  kampania wykorzystująca potencjał Internetu (szereg niestandardowych form) w celu popularyzacji postaci symbolizującej markę 36.6 i zachęcającej do samodzielnego tworzenia treści z jej udziałem

4 TurboDymoMan zawstydza w Internecie tło kampanii  36.6 – marka prepaid telefonii komórkowej dla młodzieży (główne hasło: w 36.6 Twoja kasa starcza na dłużej)  sierpień 2009 – marka chce wystartować z promocją, w ramach której każde doładowanie premiowane będzie 50% bonusem  agencja Team One tworzy postać i koncept TurboDymoMana – superbohatera, który zawstydza innych, bo zawsze jest o połowę lepszy.  kampania startuje w telewizji, radio, wykorzystuje także outdoor i Internet

5 TurboDymoMan zawstydza w Internecie strategia  postać TurboDymoMana – bardzo plastyczna, koncept pozwala na nieograniczone wykorzystanie postaci w różnych sytuacjach (pozytywnych i negatywnych)  reklama telewizyjna i radiowa – całkowicie absurdalne przygody TurboDymoMana  celem działań w sieci Internet było wykorzystanie potencjału postaci, wywołanie szumu, który zwiększy zauważalność kampanii, zachęci do zabawy z postacią i wywoła lawinę skojarzeń

6 TurboDymoMan zawstydza w Internecie zakres działań w Internecie

7 TurboDymoMan zawstydza w Internecie strona WWW  landing pad do kampanii  miejsce interakcji z użytkownikami  konkurs – opisz, jak TDM zawstydził jedną z predefiniowanych postaci  nagrody rzeczowe – ale także animacje na stronie  aktywizacja użytkowników - głosowanie  informacja produktowa – zachęta do aktywacji usługi  linki do kanału YouTube, vlepki i inne gadżety

8 TurboDymoMan zawstydza w Internecie strategia  miejsce komunikacji z użytkownikami (maile prywatne, komentarze do profilu, komentarze do filmów)  zachęcanie do zabawy z postacią – wskazywanie, komentowanie, ocenianie filmów amatorskich z TDM  umieszczenie kilku filmów amatorskich – łatwe do odnalezienia

9 TurboDymoMan zawstydza w Internecie działania niestandardowe :: komentarze na pudelek.pl

10

11

12 TurboDymoMan zawstydza w Internecie artykuły o fikcyjnych celebrytach

13 TurboDymoMan zawstydza w Internecie reklamy fikcyjnych produktów

14 TurboDymoMan zawstydza w Internecie pozostałe działania

15

16

17 TurboDymoMan zawstydza w Internecie skuteczność  ok. 160 tys. unikalnych użytkowników na stronie (71,5 tys. w pierwszej części kampanii, ok. 10% bierze udział w konkursie)  prawie 200 tys. wyświetleń filmów w ramach kanału YT w trakcie kampanii (obecnie 385 tys.)  ok. 80 tys. wyświetleń filmów amatorskich na YT (obecnie ponad 160 tys.), najlepszy film zgarnia 532 oceny (średnia 4.0), 154 komentarze tekstowe  465 subskrybentów kanału, 286 przyjaciół, setki komentarzy na YT

18 TurboDymoMan zawstydza w Internecie skuteczność  W sumie ponad 4 miliony odsłon artykułów z komentarzami i wtrąceniami  W zabawach, quizach, sondach wzięło udział ponad 150 tysięcy UU  wzrost spontanicznej świadomości marki w okresie od lipca do grudnia 2009 o 7% (w grupie 15-24 lata) i o 8% (w całej populacji)

19 TurboDymoMan zawstydza w Internecie ogólne spostrzeżenia  Zawstydzanie TurboDymoMana weszło do mowy potocznej (Turbo-Polki, konflikt z PZPN, Szymon Majewski Show, Szkło Kontaktowe)  Internauci stworzyli wielkie zasoby treści: filmy, zabawy i przede wszystkim skojarzenia (ok. 50 tys. wyników wyszukiwania w Google, 565 demotywatorów, kilkanaście filmów na YT, skórka na GG, komiksy, wpisy na nonsensopedii)

20 TurboDymoMan zawstydza w Internecie ogólne spostrzeżenia

21 Dziękujemy, Tomasz Broda, Polkomtel SA, tomasz.broda@plus.pl Mariusz Majewski, Point of View, m.majewski@pointofview.pl


Pobierz ppt "MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor."

Podobne prezentacje


Reklamy Google