Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWiola Obuchowski Został zmieniony 10 lat temu
1
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna
2
Założenia kampanii społecznej Cele –Zwrócenie uwagi publicznej na problem zagrożeń, jakie stwarza jazda z nadmierną prędkością. –Uświadomienie kierowcom, że wypadek jest konsekwencją ich osobistych decyzji. –Wywołanie publicznej dyskusji, co robić, aby spadek liczby wypadków drogowych był tendencja stałą. –Stworzenie społecznego ruchu nieakceptacji prędkości.
3
Elementy kampanii RADIO 1564 emisji spotu m.in.: –Polskie Radio –Radio Zet –RMF FM –Radio Eska –Agora Sieć –pakiet stacji lokalnych (Drapacz chmur)
4
Elementy kampanii OUTDOOR- AUTOBUSY 7 miast: –Warszawa –Łódź –Gdańsk –Poznań –Katowice –Kraków –Wrocław
5
Elementy kampanii INTERNET Estymowany zasięg kampanii –3,5 mln unikalnych użytkowników Planowana liczba odsłon kampanii –estymacja: 35 - 40mln Facebook - fan page
6
Elementy kampanii TV Kanały o najwyższych udziałach w oglądalności telewizji w grupie docelowej m.in.: –TVP1, TVP2 –TVP Info –Polsat –Polsat tematyczny –TVN –TVN tematyczny –Discovery/ Animal Planet –oraz 50 innych kanałów tematycznych
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.