Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałΝάρκισσος Βενιζέλος Został zmieniony 5 lat temu
1
OUTDOOR TRACK NOWA WALUTA DLA OOH W POLSCE
marzec 2019
2
TOP10 AGLOMERACJI POLSKI
ZAKRES BADANIA OUTDOOR TRACK NOŚNIKI FIRM AMS Clear Channel Ströer GRUPA DOCELOWA Próba badania: Kobiety i mężczyźni w wieku (n=5000) Badanie nie objęło osób niemobilnych w trakcie trwania badania oraz przemieszczających się zawodowo (kierowcy itp.) Grupy docelowe: 15-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-65 TOP10 AGLOMERACJI POLSKI bydgoska krakowska lubelska łódzka poznańska śląska szczecińska trójmiejska warszawska wrocławska TYPY NOŚNIKÓW BB 12 BB 18 CL BL FL 32 i 48 Scroll 9 pozostałe większe należące do udziałowców IBO BADANIE NIE OBJĘŁO nośników autobusowych, digital w metrze warszawskim IB O
3
ZAANGAŻOWANI DOSTAWCY
BIURO INŻYNIERII TRANSPORTU dane o natężeniu ruchu kołowego ZAANGAŻOWANI DOSTAWCY MILLWARD BROWN, IPSOS realizacja Travel Survey ROUTE, UK model korekty widoczności (VA) MGEDATA integracja danych BIT, Travel Survey model ruchu pieszego model Reach & Frequency zastosowanie korekty ROUTE platforma IDS IB O
4
METODOLOGIA IB O
5
METODOLOGIA Projekt badawczy wykorzystujący najlepsze praktyki z badań rynku reklamy zewnętrznej: Travel Survey – rejestracja tras GPS Korekta VAI Modelowanie danych Projekt badawczy IBO opiera się na licencji brytyjskiego badania Route uzupełniając je o trzy czynniki: Clutter Wysokość konstrukcji Oświetlenie IB O
6
OCENA JAKOŚCI NOŚNIKÓW
Poprawności współrzędnych i pozycji na mapie OCENA JAKOŚCI NOŚNIKÓW Widoczności uwzględniającej kąt i wysokość konstrukcji Aktualności zdjęcia w bazie Oceny przeszkód zmniejszających widoczność Pomiaru maksymalnej odległości widoczności ze wszystkich kierunków Każdy nośnik w bazie został oceniony pod kątem: Widoczności z uwzględnieniem typu ruchu (piesi, ruch samochodowy, transport publiczny) Widoczności na podstawie niezależnych danych dotyczących prędkości ruchu IB O
7
CENA BAZUJĄCA NA EFEKTYWNOŚCI
WIDOWNIA nie NOŚNIKI CENA BAZUJĄCA NA EFEKTYWNOŚCI Wszystkie nośniki są klasyfikowane według: IMPACTS GRP REACH FREQUENCY CPT TARGETS IB O
8
WYNIKI BADANIA Nowy sposób sprzedaży poprzez IDS oferuje: Sieci
Pakiety nośników Mix kilku ofert Konstrukcję kampanii dla wybranych grup docelowych Konstrukcję kampanii w oparciu o POI (następny etap) IB O
9
JAK DZIAŁA PLATFORMA IDS
Parametry zasięgu, częstotliwości, GRP Odczytywanie ofert AMS lub Stroera Wczytywanie ofert Selekcja, zatwierdzenie Odczytanie selekcji klienta AMS STROER KLIENT IB O
10
KOSZT ROCZNEGO DOSTĘPU DO IDS
PROMOCJA Do podanych cen należy doliczyć VAT IB O
11
Kontakt
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.