Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

System wyboru projektów w ramach Działania 5. 5

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "System wyboru projektów w ramach Działania 5. 5"— Zapis prezentacji:

1 System wyboru projektów w ramach Działania 5. 5
System wyboru projektów w ramach Działania 5.5. Kształcenie ustawiczne Konkurs numer: RPPM IZ /19 Gdańsk, 12 czerwca 2019 r. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata

2 ZMIANY W INSTRUKCJI WYPEŁNIANIA WNIOSKU O DOFINANSOWANIE
B.2 Dane wnioskodawcy Dane identyfikacyjne Wnioskodawcy - osoba fizyczna lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą lub spółka cywilna – imię i nazwisko osoby fizycznej/imiona i nazwiska wspólników zgodnie z wpisem do CEIDG.

3 Informacje ogólne Termin składania wniosków:
od 28 czerwca 2019r. do 17 lipca 2019r. Kwota przeznaczona na konkurs: ,00 PLN Okres realizacji projektu: od dnia ogłoszenia konkursu, tj. od 28 maja 2019 r., przy czym termin realizacji projektu założony we wniosku o dofinansowanie musi zakładać jego rozpoczęcie do 31 marca 2020r. i zakończenie do 30 czerwca 2023r. Planowany termin rozstrzygnięcia konkursu: Do grudnia 2019 r.

4 Formy składania wniosków
tylko papierowa wersja wniosku (wraz z niezbędnymi załącznikami) – poprzez wysłanie wniosku w GWA i dostarczenie 2 egzemplarzy do DEFS (suma kontrolna wysłanego wniosku w GWA oraz dostarczonego w wersji papierowej musi być tożsama) wysłanie wniosku tylko w GWA nie jest równoważne z jego złożeniem.

5 Weryfikacja warunków formalnych
nie stanowi etapu oceny projektów nie podlega procedurze odwoławczej. W przypadku stwierdzenia braków formalnych wezwanie do uzupełnienia wniosku lub załączników: jednokrotnie w terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych i nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania pisma wyłącznie we wskazanym zakresie. W przypadku: nie dochowania wyznaczonego terminu uzupełnienia wykraczającego poza wskazany zakres wniosek pozostaje BEZ ROZPATRZENIA i nie podlega ocenie. Sprawdzeniu podlega: kompletność wypełnienia formularza wniosku, kompletność dostarczonych załączników, kompletność podpisów i pieczęci, zgodność sumy kontrolnej, czytelność wniosku i załączników Niezłożenie przez wnioskodawcę uzupełnienia lub złożenie uzupełnienia niezgodnego ze wskazanym zakresem w wyznaczonym terminie lub złożenie po upływie wyznaczonego terminu, wniosek o dofinansowanie projektu zostaje pozostawiony bez rozpatrzenia, o czym wnioskodawca jest informowany pisemnie. Najczęściej popełniane błędy: złożenie tylko 1 egzemplarza wniosku o dofinansowanie projektu w formie papierowej brak lub złożenie tylko 1 kompletu załączników generowanych w aplikacji GWA przy użyciu przycisku „załączniki wniosku PDF” brak własnoręcznego podpisu i/lub pieczątki imiennej osoby/ób uprawnionej/ych do reprezentowania wnioskodawcy (z pkt B.2) i/lub partnera (z pkt B.3) na wniosku bądź załącznikach

6 System wyboru Wybór projektu w oparciu o kryteria formalne
merytoryczne – wykonalności i strategiczne I stopnia WAŻNE! katalog kryteriów - nazwy, definicje, opis znaczenia w załączniku nr 1 do Regulaminu konkursu

7 Ocena formalna weryfikacja podstawowych warunków dopuszczalności uprawniających do udziału w konkursie zero-jedynkowa ocena kryteriów (TAK/NIE) brak możliwości składania wyjaśnień lub uzupełnień od oceny negatywnej przysługuje protest po zakończeniu oceny formalnej wszystkich wniosków o dofinansowanie projektu następuje przekazanie wnioskodawcy pisemnej informacji o wyniku oceny wraz z uzasadnieniem lista projektów zakwalifikowanych do kolejnego etapu publikowana jest na stronie Uwaga: po zakończeniu oceny lista projektów zakwalifikowanych do kolejnego etapu jest umieszczana na stronie OCENA POZYTYWNA: Spełnienie wszystkich kryteriów Zakwalifikowanie do oceny merytorycznej Umieszczenie listy wniosków na stronie RPO WP OCENA NEGATYWNA: Niespełnienie któregokolwiek z kryteriów Odrzucenie – możliwość wniesienia protestu

8 KRYTERIA MERYTORYCZNE
Ocena merytoryczna KRYTERIA MERYTORYCZNE WYKONALNOŚCI ocena zero-jedynkowa TAK/NIE ze wskazaniem na możliwość skierowania projektu do negocjacji z wyjątkiem kryterium dot. kwalifikowalności wydatków.

9 KRYTERIA MERYTORYCZNE
Ocena merytoryczna KRYTERIA MERYTORYCZNE STRATEGICZNE I STOPNIA mają charakter punktowy maksymalna liczba punktów – 120 pkt. część A i B – max 100 pkt. część C – max 20 pkt. ocenę pozytywną uzyskują projekty, które otrzymały łącznie minimum 96 punktów i spełniły kryteria wykonalności

10 Negocjacje Warunkiem zakwalifikowania wniosku o dofinansowanie projektu do negocjacji jest: spełnienie kryteriów wykonalności uzyskanie wymaganego minimum punktowego w ramach oceny strategicznej I stopnia. Uwagi oceniającego odnoszą się do kryteriów wykonalności; są zawarte w karcie oceny; są przesyłane do wnioskodawców. Negocjacje mogą zakończyć się wynikiem: pozytywnym – skutkującym pozytywną oceną negatywnym – skutkującym negatywną oceną pozytywnym wprowadzono korekty/przedstawiono uzasadnienia w ramach wskazanych kryteriów warunkowych projekt uzyskuje liczbę punktów przyznaną za spełnienie kryteriów strategicznych I stopnia negatywnym nie wprowadzono korekty/nie przedstawiono uzasadnień w ramach wskazanych kryteriów warunkowych projekt uzyskuje 0 punktów za spełnienie kryteriów strategicznych I stopnia

11 ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU
Zarząd Województwa Pomorskiego zatwierdza wyniki oceny. Dofinansowanie otrzymują projekty, które mieszczą się w alokacji środków finansowych przeznaczonych na konkurs. Wnioskodawcy są informowani pisemnie o wyniku oceny. Lista projektów wybranych do dofinansowania publikowana jest na stronie i

12 PYTANIA Pytania należy przysyłać na: adres e-mail op5.rpo@pomorskie.eu
numer faksu: Powtarzające się najczęściej pytania wraz z odpowiedziami są na bieżąco umieszczane na stronie IOK zastrzega, iż pytania i odpowiedzi umieszczane na stronie są dedykowane wyłącznie konkretnemu konkursowi.

13 Dziękuję za uwagę. 13


Pobierz ppt "System wyboru projektów w ramach Działania 5. 5"

Podobne prezentacje


Reklamy Google