Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDawid Gawryluk Został zmieniony 6 lat temu
1
REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk
2
CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza i najskuteczniejsza w mediach Ma największe grono odbiorców Posiada najbogatsze środki masowego przekazu
3
GDZIE WYSTĘPUJE? Telewizja
4
Internet
5
Kino
6
Teatr
7
Komunikacja miejska
8
RODZAJE REKLAMY AUDIOWIZUALNEJ Demonstracyjna Rekomendacyjna Humorystyczna Scenka rodzajowa z życia Styl życia Animacja Irracjonalny powód Emocje
10
ZALETY REKLAMY AUDIOWIZUALNEJ Jest najskuteczniejsza Jest powtarzalna Posiada wiele możliwości przedstawienia danego produktu Działa na największą liczbę zmysłów
11
WADY REKLAMY AUDIOWIZUALNEJ Cena Ograniczony czas emisji Społeczeństwo jest znudzone reklamami
12
PIERWSZA REKLAMA AUDIOWIZUALNA
13
PIERWSZA POLSKA REKLAMA
14
Dochody z reklam
15
SPONSORING Umieszczenie przed (pojedynczym lub cyklicznym) programem i po nim tak zwanego billboardu sponsorskiego, reprezentującego firmę, która sponsoruje dany program. Taki billboard nie może trwać dłużej niż 8 sekund.
16
PRODUCT PLACEMENT
17
Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.