Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałZdzisław Marcinkowski Został zmieniony 6 lat temu
1
Czy na blogu da się zarobić, czyli słów parę o afiliacji
Remigiusz Kaczewski mail:
2
O czym będę mówił: Czy na blogu da się zarobić? Kto może zarobić?
Co zrobić, żeby zarobić? Ile można zarobić?
3
"W Polsce 99 proc. blogerów nic nie zarabia"
Parę faktów: 4 % blogerów zarabia rocznie ponad 100 tys. dolarów. 7 % inkasuje od 30 do 100 tys., 7 % - od 10 do 30 tys., 10 % - od 5 do 10 tys., 20% - od 1 do 5 tys., 52 % - mniej niż 1 tys. dolarów. Technoratimedia.com (2014) "W Polsce 99 proc. blogerów nic nie zarabia" Kominek / Jason Hunt (2014)
4
Parę faktów Zarobki blogerów w Polsce:
23.5% zarabia od zł / m-c 21.3 % zarabia między a zł m-c Powyżej zł blog prowadzony jest przez kilka osób, pracują na swój wynik – uu około 5-ciu lat. Poniżej 500 zł / m-c zarabiają blogi prowadzone tylko przez ich założyciela Brief.pl lipiec 2015
5
Czy na blogu da się zarobić?
NIE ! Chyba, że….
6
Kto może zarobić? Bezrobotny Bogacz Geniusz „Człowiek z koneksjami”
Celebryta Cwaniak I inni mądrzejsi ode mnie, czyli specjaliści w swojej dziedzinie
7
Kto może zarobić?
8
Co zrobić, żeby zarobić? CPA - Cost Per Action
- gdy po kliknięciu w link czytelnik wejdzie na stronę lub dokona zakupu CPC - Cost Per Click - prowizja za każde unikalne kliknięcie w link CPD - Cost Per Download - wariacja CPA - akcją jest pobranie pliku FF - Flat Fee - stała, z góry umówiona kwota za określone działanie na blogu Hybrydy - różne kombinacje powyższych
9
Afiliacja
10
Afiliacja: łac. Affilatio "usynowienie", "włączenie do rodziny"
zachowanie polegające na nawiązaniu i podtrzymaniu pozytywnych kontaktów i współpracy przez jednostkę, grupę lub organizację z innymi grupami i organizacjami.
11
Programy afiliacyjne Za co płacą: - Za link do konkretnego produktu
- Za zakup konkretnego produktu
12
Programy afiliacyjne Automatyczna podmiana linków Skanowana jest zawartość strony, wykrywane są odnośniki, które prowadzą do reklamodawców z naszego portfolio i zamieniane na linki partnerskie.
13
Programy afiliacyjne Dynamiczne linkowanie Wykrywane są wzmianki produktów, marek i reklamodawców na stronie internetowej i zamieniane na linki afiliacyjne, prowadzące użytkowników do odpowiednich sprzedawców.
14
Programy afiliacyjne
15
Programy afiliacyjne Widgety produktowe
Wykrywane są wzmianki o produktach lub markach na stronie i zamieniane są one na linki partnerskie prowadzące do odpowiednich reklamodawców. Najechanie kursora nad takim linkiem powoduje wyświetlenie widgetu ze szczegółami produktu i mini porównywarką cenową.
16
Programy afiliacyjne
17
Programy afiliacyjne Dodatek: Witryna Umożliwia wyświetlanie produktów wymienionych w treści w wybranej sekcji strony.
18
Programy afiliacyjne
19
Programy afiliacyjne TradeTracker TMefekt Money2Money SystemPartnerski
AdmitAd DoAffiliate MyLead SalesMedia Convertiser Veldid Netsales ... i wiele innych WebePartners
20
Programy afiliacyjne Na co zwrócić uwagę: Wielkość min. wypłaty
„Obsługiwani” partnerzy Wygodny panel zarządzania Systemy rozliczeń (Przelew, PayPal, Payoneer) Rozbudowane statystyki Porównywarki cen
21
Pytania? Remigiusz Kaczewski mail:
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.