Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
AMBER
2
CEL -Podbicie jak największej ilości zamków i wiosek
-Obronienie swojego zamku przed sąsiadami
3
Rozgrywka -Gracze otrzymują po 6 kafelków
-Zgodnie z ruchem wskazówek zegara uczestnicy wykładają kafelki i dobierają do 6 kafli Uwaga 1.Kafle można dokładać tylko do dróg, które mają połączenie z naszym zamkiem 2.Jeżeli stworzymy drogę do innego zamku, która także umożliwia dotarcie do naszego obaj gracze zyskują po punkcie 3.Aby zdobyć wieś należy poprowadzić przez nią drogę
4
Kafle Strzałka oznacza drogę jednokierunkową
5
Kafle Koniec drogi
6
Kafle Zamek
7
Kafle Łopata w usuwa wybrany klocek, lecz następny można położyć dopiero w następnej turze
8
Kafle Mokradło tarasuje drogę, można je wykopać
9
Kafle Rondo oraz most można położyć na miejsce już ułożonego kafla z prostą drogą, lub użyć normalnie
10
Koniec gry Grę wygrywa zawodnik mający dostęp do wszystkich zamków, jeżeli więcej osób lub nikt nie posiada dostępu do wszystkich zamków, decyduje liczba zdobytych punktów.
11
Film Zapraszam na film podsumowujący :)
12
Autorzy: Fakultet Gry Logiczne i Strategiczne pod kierunkiem pani Doroty Ponczek
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.