Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Oferta która sprzedaje….
Piotr Tabor Łódź r.
2
Oferta która sprzedaje….
Obowiązkowe komponenty skutecznej oferty - pozytywne opinie, galeria zdjęć i video - jak tym zarządzać dla najlepszego efektu? Jak zrobić skuteczny mailing reklamowy obiektu hotelowego do klienta biznesowego i indywidualnego? Jak stworzyć i prowadzić skuteczny Fan Page na Facebooku? Pomysły marketingowe, które sprawdzają się w podnoszeniu frekwencji poza sezonem.
3
Oferta która sprzedaje….
Jak stworzyć i napisać ofertę hotelu, która sprzeda Jakie działania mają bezpośredni wpływ na poprawę jakości not klientów pozostawianych na portalach booking.com, hrs.pl, tripadvisor i na Facebooku Jak sprawić, aby Twój hotel znalazł się wysoko w wyszukiwarce Google w 2014 roku? W jaki sposób przeprowadzić audyt swojego hotelu, aby poznać jego mocne i słabe strony
4
Strona www Obowiązkowe komponenty skutecznej oferty - pozytywne opinie, galeria zdjęć i video - jak tym zarządzać dla najlepszego efektu?
5
Strona www Czytelna Oparta na obrazach (foto/video)
Bazująca na emocjach Ukazująca unikalność oferty Mocna identyfikacja Panel rezerwacji – widoczny i czytelny
6
Strona www
7
Strona www
8
Strona www Opinie: Własny system rezerwacji
Portale GDS (Booking, HRS itp.) Księga Gości
9
Oferta która sprzedaje….
Jak zrobić skuteczny mailing reklamowy obiektu hotelowego do klienta biznesowego i indywidualnego?
10
Oferta która sprzedaje….
Skuteczny mailing: Personalizacja oferty (segmentacja, grupy docelowe) Język korzyści Określenie celu (sprzedaż, budowanie wizerunku, ukierunkowanie na unikatowość oferty)
11
Oferta która sprzedaje….
Przykłady mailingu, które działają (tytuły): 200 zł w prezencie Przepis na święta Świąteczny prezent Szef kuchni …. – z nimi Ci się upiecze … Historyczne opowieści… Kupuj za 50%.... Tylko do jutra…….
12
Oferta która sprzedaje….
Jak sprawić, aby Twój hotel znalazł się wysoko w wyszukiwarce Google w roku?
13
Oferta która sprzedaje….
Największe znaczenia ma treść (unikalna ale oparta o słowa kluczowe) Liniki (dobre – realnie powiązane z naszą www)
14
Oferta która sprzedaje….
Jak stworzyć i prowadzić skuteczny Fan Page na Facebooku?
15
Oferta która sprzedaje….
16
Oferta która sprzedaje….
Pomysły marketingowe, które sprawdzają się w podnoszeniu frekwencji poza sezonem.
17
Oferta która sprzedaje….
Wydarzenia - eventy
18
Oferta która sprzedaje….
Wydarzenia - eventy
19
Oferta która sprzedaje….
Wydarzenia - eventy
20
Oferta która sprzedaje….
Wsp
21
Oferta która sprzedaje….
Współpraca
22
Oferta która sprzedaje….
23
Oferta która sprzedaje….
24
Oferta która sprzedaje….
Profesjonalnie Cyklicznie Kompleksowo Audytorzy (Firma zewnętrzna, znajomi, audyt własny) W jaki sposób przeprowadzić audyt swojego hotelu, aby poznać jego mocne i słabe strony?
25
Oferta która sprzedaje….
Hotel SPA Splendor**** Natalia Franczykowska „dziękujemy za zainteresowanie organizacją spotkania w SPA Hotelu Splendor****. W nawiązaniu do Pani zapytania, w załączniku przesyłam ofertę przygotowaną w oparciu o podane przez Panią wytyczne. Do niniejszej wiadomości dołączam także prezentację hotelu pozwalającą na zapoznanie się z wyglądem obiektu i jego otoczenia. Jeśli istnieje taka możliwość, to zapraszam na spotkanie przy kawie, bezpośrednio w hotelu, gdzie będę mogła przybliżyć Państwu ofertę na żywo.
26
Oferta która sprzedaje….
Hotel Dębowy *** Urszula Cackowska „bardzo dziękuję za zainteresowanie ofertą konferencyjną naszego Hotelu. W załączniku przesyłam Pani ofertę przygotowaną specjalnie dla Państwa.. Uprzejmie proszę o zapoznanie się z załączona ofertą. „Serdecznie pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt.”
27
Oferta która sprzedaje….
Hotel Aspel *** Agnieszka Węgrzyn „Aby przygotować odpowiednią ofertę, chciałabym podpytać o parę spraw: 1. Co Pani rozumie przez kolację integracyjną? Czy ma być to forma bardziej uroczysta czy raczej swobodna? Czy mamy doliczyć do tego alkohol(jaki)?”
28
Oferta która sprzedaje….
Jedna Spójna stylistycznie i graficznie Personalizowana Czytelna Skuteczna
29
Oferta która sprzedaje….
Marketing niekonwencjonalny
30
Dziękuje za uwagę Piotr Tabor Tel. 519 147 105
hoteleplus.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.