Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Gdy zostaję sam w domu Hanna Woźniak
2
Cele zajęć Zapoznanie z zasadami bezpiecznego korzystania z prądu i urządzeń elektrycznych codziennego użytku. Uświadamianie zagrożeń związanych z prądem elektrycznym. Wskazywanie sposobów postępowania w razie zagrożenia.
3
Dzieci oglądają różne ilustracje sprzętów gospodarstwa domowego – zaraz je posegregują.
4
Uczniowie wybrali i narysowali te urządzenia, które mogą obsługiwać bez udziału rodziców
5
Tych urządzeń nie mogą dzieci użytkować bez obecności rodziców
6
W klasie dzieci mogą włączać i wyłączać komputer
7
W klasie można również samodzielnie korzystać z radiomagnetofonu
8
Nie wolno nam robić
9
Musimy pamiętać
10
Wiemy, że nie wolno niczego wkładać do gniazdka
11
Narysowaliśmy znaki, o których musimy pamiętać będąc w domu.
12
Wyjaśniliśmy znaczenie znaków
13
Nie korzystaj z uszkodzonego przewodu elektrycznego
14
Nie ciągnij za przewód elektryczny
15
Nie używaj suszarki w kąpieli
16
Urządzenia elektryczne + woda = zagrożenie
17
Nie dotykaj urządzeń elektrycznych mokrymi rękami
18
Nie baw się tak kontaktem
19
Jak należy zachować się w sytuacji porażenia prądem:
Nie dotykaj porażonego. Najpierw wyłącz przewód z gniazdka albo wyłącz bezpieczniki. Sprawdź, czy poszkodowany oddycha i jest z nim kontakt. Wezwij pomoc!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.