Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałCzesława Nesterowicz Został zmieniony 10 lat temu
2
akcja organizowana przez magazyn GLAMOUR oraz Organizację Kwiat Kobiecości Magazyn GLAMOUR to kompletny przewodnik w życiu nowoczesnej kobiety, który w sposób dynamiczny i zachwycający daje jej najwięcej informacji o modzie, urodzie i innych ważnych dla niej sferach życia. Jako pierwszy poruszył w mediach na dużą skalę problem profilaktycznych badań cytologicznych i umożliwił dostęp do darmowych badań. Kwiat Kobiecości jest pierwszą organizacją, która zajęła się problematyką Raka szyjki macicy i wsparciem kobiet chorujących na RSM. "Pozytywnym skutkiem ubocznym naszej choroby jest powstanie tej Organizacji" - Ida Karpińska Ambasadorki akcji: Edyta Jungowska, Anna Dereszowska, Marzena Sienkiewicz, Katarzyna Glinka, Anna Wendzikowska, Agnieszka Popielewicz.
3
Dotarcie ze spójną idea do wielkiej grupy kobiet, świadomie podejmujących wybory, dbających o swój wygląd, oraz zdrowie, zainteresowanych światem i ludźmi Promowanie radości i zdrowego stylu życia, dbania o siebie – swoje ciało i ducha Zwrócenie uwagi na profilaktykę w życiu kobiet i świadome myślenie o przyszłości w kontekście własnego rozwoju fizycznego i duchowego Promowanie myślenia: Ty podejmujesz decyzję o sobie, swoim zdrowiu i świadomie dokonujesz wyboru! Wzmocnienie w mediach wizerunku organizatorów i partnerów Akcji, którzy znają problemy swoich konsumentów, są blisko nich i dynamicznie odpowiadając na ich potrzeby.
4
Akcja organizowana jest w ramach Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy na łamach GLAMOUR oraz w centrach handlowych. Na zakończenie akcji – uroczysta gala z udziałem gwiazd i mediów. Partnerem medycznym akcji będzie Centrum Medyczne Enel-Med. oraz Wybierz Życie. Patroni honorowi: Polskie Towarzystwo Ginekologiczne Polskie Towarzystwo Ginekologii Onkologicznej Polska Unia Onkologii Polski Czerwony Krzyż
5
Sesja zdjęciowa z Ambasadorkami Naszym drogowskazem będzie słynne zdjęcie Petera Lindbergha z 1978 roku z między innymi: Naomi Campbell, Lindą Evangelistą I Cindy Crawford. Zdjęcie to uważa się za początek ery top modelek. Ambasadorki biorące udział w sesji: Edyta Jungowska, Anna Dereszowska, Marzena Sienkiewicz, Katarzyna Glinka, Anna Wendzikowska, Agnieszka Popielewicz oraz Ida Karpińska – prezes Organizacji Kwiat Kobiecości
6
W CENTRACH HANDLOWYCH: Data Styczeń 22-29.01.2011r. Miejsce CH Blue City – Warszawa - (22-23.01) CH Arkadia – Warszawa - (24-26.01) CH Targówek – Warszawa - (27-28.01) Mechanizm akcji w CH W CH przygotowane zostaną standy urodowe, m.in.: Porady dietetyka/ dermatologa Porady wizażystki (Sephora) Porady stylistki Glamour Każda kobieta będzie miała możliwość bezpłatnie skorzystać z w/w porad. Badania cytologiczne oraz mammograficzne wykonywać będą lekarze i pielęgniarki w mammocytobusie Wybierz Życie. Można też liczyć na pomoc i poradę studentek studiów stacjonarnych II stopnia na kierunku położnictwo Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Podczas wydarzenia każdorazowo obecne będą Ambasadorki Organizacji (Edyta Jungowska, Anna Dereszowska, Marzena Sienkiewicz, Katarzyna Glinka, Anna Wendzikowska). szczegóły współpracy w trakcie ustaleń
8
Podsumowaniem Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy - Piękna bo zdrowa będzie Uroczysta Gala. Podczas gali rozdane zostaną Złote Perły Mądrości patronom, partnerom, sponsorom oraz ambasadorkom akcji za aktywne wsparcie walki z rakiem szyjki macicy. W ramach gali planujemy koncert niespodziankę jednej z naszych ambasadorek, a naszymi gośćmi będą m.in. Ambasadorki Akcji, media oraz przedstawiciel stowarzyszenia ECCA (European Cervical Cancer Assocation) GALA PODSUMOWUJĄCA AKCJĘ
9
W GLAMOUR: Zapowiedź i rozpoczęcie Akcji w Glamour 02/11 - zapowiedź akcji na 1 stronie promującej - baner reklamowy Europejskiego Tygodnia ze zdjęciem ambasadorek - strona otwierająca Akcję z dokładnym opisem jej przebiegu - specjalna sekcja zdrowotna z logo Akcji na każdej rozkładówce sekcji – ok 4-5 rozkładówek materiałów z udziałem czytelniczek, ekspertów, partnerów i redakcji Glamour - relacja z centrum handlowego - Podsumowanie i relacja z gali – Glamour 03/11
10
Prasa Gala, Glamour, Claudia, National Geographic Radio kampanii radiowa: audycje z ambasadorkami oraz ekspertami w radiu ZET oraz radiu KOLOR (styczeń 2011) wymienienie marki sponsora/partnera w kampanii radiowej w radiu ZET oraz radiu KOLOR (TBC) Internet logo Akcji w kampanii internetowej w styczniu 2011: WP,glamour.pl, kobieta.pl, glamour.pl/klub/, sephora.pl, kwiatkobiecosci.pl, stolat.pl, facebook.pl, gadu-gadu.pl, rediozet.pl, radiokolor.pl oraz inne portale kobiece do których będzie wysłany komunikat prasowy i materiały reklamowe. TV w spotkaniach w programach śniadaniowych ( TVP 1 - Pytanie na śniadanie, TVN – Dzień dobry TVN) informacje o Akcji w TVN24 oraz TVN Style ŚWIADCZENIA ZWIĄZANE Z PROMOCJĄ AKCJI
11
Kampania billboardowa: 50 citylight oraz 20 billboardów (6x3) w Warszawie - baner reklamowy Europejskiego Tygodnia ze zdjęciem ambasadorek. (styczeń 2011)
12
KONTAKT Sylwia Gromada Koordynator Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy 2011 sylwia@kwiatkobiecosci.pl tel. 503 508 206
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.