Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Najmłodszy tygodnik opinii w Polsce

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Najmłodszy tygodnik opinii w Polsce"— Zapis prezentacji:

1 Najmłodszy tygodnik opinii w Polsce
PAWEŁ LISICKI red. nacz.

2 Dorzeczy.pl – jeszcze więcej treści!
Jeszcze więcej ciekawych tekstów niepokornych autorów Rozwinięcie artykułów z tygodnika w wersji papierowej Komentarze i blogi video Archiwum tekstów i poszczególnych wydań

3 930 000 4,3 mln 103 908 54 500 Dorzeczy.pl – statystyki użytkowników*
odsłon* 4,3 mln 54 500 obserwujących na Twitterze fanów profilu na Facebooku Źródło: Google Analytics, Google Play Newsstand / grudzień/styczeń 2017

4 Dorzeczy.pl – formy reklamowe
Wideboard: CPM: 135 PLN 1200 x 300 px Triplebillboard: CPM: 135 PLN 750 x 300 px Doublebillboard: CPM: 115 PLN 750 x 200 px Billboard: CPM: 110 PLN 750 x 100 px

5 Dorzeczy.pl – formy reklamowe
Rectangle CPM: 100 PLN 300 x 250 px

6 Dorzeczy.pl – formy reklamowe
SLIDER (1200x450px) BRAND COPY/LOGO SLOGAN 295x450 PX IMAGE/OBRAZ – 795x450 PX PUSTE POLE – 110x450 PX 32000 PLN / Strona główna / 7dni

7 Naciśnij PLAY, żeby zobaczyć film
Dorzeczy.pl – formy reklamowe Przykład : Naciśnij PLAY, żeby zobaczyć film

8 Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy
Kontakt: Wydawca: Orle Pióro sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 212; Warszawa Wydawca tytułu spółka Orle Pióro wchodzi w skład grupy kapitałowej PMPG Polskie Media SA, notowanej na GPW


Pobierz ppt "Najmłodszy tygodnik opinii w Polsce"

Podobne prezentacje


Reklamy Google