Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJuliusz Michalak Został zmieniony 8 lat temu
1
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications Xnet Communications Polska Sp. z o.o.
2
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications „…mam problem… … …nie mogę skorzystać z waszych usług…” „…pomógłbym ale… … …ale nie wiem o co chodzi …”
3
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications HOST Host prosi o pomoc Guest pomaga Hostowi GUEST Idea
4
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications GUEST Serwery Stacje robocze Maszyny Bezdomne PC (bez instalacji Hostów) wiele platform, wiele urządzeń PDA/ Smartfony Cała sieć z jednego miejsca
5
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications Do pracy w różnych sieciach GUEST Netop WebConnect Gateway wiele platform, wiele urządzeń, wiele sieci Serwery Stacje robocze Maszyny Bezdomne PC (Bez instalacji Hostów) PDA / Smartfony
6
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications Dużo możliwości GUEST HOST Kilka Guestów do jednego Hosta (w tym samym czasie) Jeden Guest do wielu Hostów (w tym samym czasie) Xnet Communications
7
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications Dużo możliwości GUEST HOST WIELODOSTĘP Zdalna administracja Zdalne zarządzanie Inwentaryzacja Intel vPro/ iAMT Transfer plików txt, audio, video czat Demonstracja Logowanie zdarzeń Nagrywanie sesji Xnet Communications
8
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications Kontrola dostępu Dużo możliwości GUEST HOST WIELODOSTĘP Snap shot Maskowanie okien Uruchamianie programów Wysyłanie wiadomości Prośba o pomoc skryptowanie Cicha instalacja ActiveX Xnet Communications
9
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications bez Hosta GUEST This is You bios Do what you wan Come one AWARD Modular BIOS v6 Copyrigh 1984-99 Primary Master : IBM DeskStar Primary Secondary : None Zasilanie on/off Zdalny BIOS Force reboot ( gdy komputer się zawiesza ) Force reboot ( gdy komputer się zawiesza ) Bootowanie i instalacja OS z Guesta Przegląd i definicje mainboard alerts Intel vPro/iATM (Active Management Technology)
10
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications Przeważnie trzeba otworzyć porty dla połączeń do Hosta HOST GUEST Zdalne sesje a firewalle
11
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications Zdalne sesje a firewalle Uzytkownik „Prosi o Pomoc” Bezpieczeństwo rośnie, gdy nie trzeba otwierać portów HOST GUEST
12
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications Zdalne sesje a firewalle GUEST Netop WebConnect HOST WebConnect specjalny serwer połączeń dla zdalnych sesji Wszędzie ruch wyjściowy – nie trzeba rekonfigurować firewalli
13
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications Porządkowanie zadań Prośba o pomoc właściwa pomoc problem z SAP MS Office Help desk problem z MS Office Network help desk Problem z bazą danych GUEST HOST SAP help desk SAP help desk SAP help desk MS Office Help desk MS Office Help desk Network help desk Żądania pomocy do odpowiedniej grupy
14
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications Źródło: Verizon Business, “2008 Data Breach Investigations Report,” By Wade H. Baker, C. David Hylender, J. Andrew Valentine, June 2008 42 % naruszeń poufności danych jest wykonane z użyciem JAKI CH Ś rozwiązań zdalnej administracji. Bezpieczeństwo
15
Bezpieczeństwo linii Zarządzanie dostępem Zarządzanie prawami Dokumentowanie działań Bezpieczeństwo 4 ważne kroki: Xnet Communications www.xdsnet.pl, www.netop.pl
16
Xnet Communications HOSTGUEST Prawa Dostęp Dokumentacja Linia dynamiczna wymiana kluczy enkrypcja 256-bit AES Zabezpieczenie transmisji
17
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications Zarządzanie dostępem Prawa DostępLinia HOSTGUEST kontrola adresu MAC/IP Zamknięta grupa pracy Systemy identyfikacji Call back Zgoda użytkownik Jak Guest się przedstawia Hostowi Dokumentacja
18
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications Prawa DostępLinia Grupa sprzedaży SUPER USER GRUPA ZEWNĘTRZNA ZARZĄD Departamenty IT ADMIN HELPDESK SERWERY TRANSAKCYJNE SERWERY PRODUKCYJNE Pełne prawa Dokumentacja LOKALNE zarządzanie prawami
19
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications LOKALNE zarządzanie prawami Prawa DostępLinia Prawa ograni- czone Grupy sprzedaży SUPER USER GRUPA ZEWNĘTRZNA ZARZĄD Departamenty IT ADMIN HELPDESK SERWERY TRANSAKCYJNE SERWERY PRODUKCYJNE Dokumentacja Sprawdza się tylko w małych instalacjach (sieciach)
20
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications a co, gdy trzeba zmieniać prawa do sesji na wielu komputerach? Prawa DostępLinia NETOP SECURITY SERVER Kompletne, scentralizowane i skalowalne zarządzanie KTO może zrobić CO GDZIE i KIEDY Sprzedaż SUPER USER GRUPA ZEWNĘTRZNA ZARZĄD Departamenty IT ADMIN HELPDESK SERWERY TRANSAKCYJNE SERWERY PRODUKCYJNE Dokumentacja Centralne zarządzanie prawami
21
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications Prawa DostępLinia NETOP SECURITY SERVER GUEST HOST Logowanie ponad 100 zdarzeń + nagrywanie obrazu LOKALNE LOGOWANIE CENTRALNE LOGOWANIE LOKALNE NAGRYWANIE LOKALNE NAGRYWANIE DYSK SIECIOWY Dokumentacja Dokumentowanie działań
22
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications Bezdomny PC (bez instalacji Hostów) GUEST Internet NOD – wsparcie dla klientów
23
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications Host Nie znamy adresu IP klienta - jest poza naszą siecią Nie potrzebujemy pełnej funkcjonalności NetOp Remote Control Nie chcemy (nie możemy) instalować mu oprogramowania Potrzebny jest prosty program - bez żadnej instalacji - nawiąże połączenie z naszym centrum HOST Bezdomny PC
24
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications GUESTGuest Musi odpowiadać na żądania pomocy - autoryzować użytkowników (Ticket) Musi kolejkować zadania - porządkować listę żądań Powinien dokumentować działania - do późniejszego audytu Powinien zapewniać maksimum bezpieczeństwa - obu stronom
25
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications RAZ. Użytkownik końcowy kontaktuje się z helpdeskiem i ściąga tymczasowy plik NetOp On Demand (950kB). DWA. Połączenie pomiędzy pracownikiem helpdesku a użytkownikiem końcowym zostaje nawiązane przez automatyczne rozpakowanie programu i podanie kodu dostępu tzn. ticketu. Scenariusz użycia
26
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications Trzy. Użytkownik końcowy daje pozwolenie pracownikowi helpdesku do przejęcia kontroli nad własnym komputerem. KONIEC! Kiedy problem jest już rozwiązany, użytkownik końcowy po prostu zamyka NODa, który automatycznie wymazuje się z twardego dysku, nie pozostawiając po sobie śladu. Czyż to nie jest proste? Cztery. Teraz pracownik helpdesku widzi ekran użytkownika końcowego oraz może używa własnej klawiatury i myszy w celu wykonywania operacji na zdalnym komputerze. Scenariusz użycia
27
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications Potrzebna infrastruktura GUEST Netop WebConnect HOST
28
www.xdsnet.pl, www.netop.pl Xnet Communications Dlaczego NetOp?
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.