Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałStanisław Kozieł Został zmieniony 8 lat temu
1
Badanie satysfakcji klienta Powiatowego Urzędu Pracy Magdalena Wasiluk Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku
3
Bezrobotni, poszukujący pracy
4
Formy pomocyOczekiwane (%)Otrzymane (%)Średnia ocen Organizacja stażu74,175,64,7 Znalezienie kandydata do pracy 46,1424,5 Dofinansowanie/ pożyczka ma wyposażenie miejsca pracy/ "grant" na telepracę 29,025,64,5 Organizacja robót publicznych/ prac interwencyjnych/ przygotowanie zawodowe dorosłych 16,614,84,7 Refundacja/ dofinansowanie części wynagrodzeń16,113,14,6 Udzielanie informacji/ poradnictwo6,77,44,6 Kształcenie własne/ pracowników 4,71,15 Pracodawcy
5
Macierz istotności
6
Utrzymać na obecnym poziomie Kultura osobista i życzliwość Komunikacja na miejscu z doradcą klienta Wiedza i kompetencje pracowników Zaangażowanie pracowników Przystępność Komunikacja na stronie internetowej Pożądana poprawa Komunikacja e-mail Komunikacja telefoniczna
7
Czas obsługi i oczekiwania na nią Skuteczność w rozwiązywaniu sprawy Dostępność form przewidzianych dla klientów Priorytety
8
78%
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.