Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałIrena Sowińska Został zmieniony 8 lat temu
1
WELLNESS Biznes XXI wieku przygotował: Aleksander Peterko tel. 510 634 737 apeterko@interia.pl \ Warsztaty Materiał Grupy Kaźmierczak
2
Wellness to filozofia życia, która części ludzkości przyświecała od zawsze. Jednak dopiero w 1959 roku pewien amerykański lekarz, Dr. Halbert Dunn nazwał ją w ten sposób po raz pierwszy. Określił on jej mianem „Styl życia, który za cel ma doprowadzić do harmonii pomiędzy ciałem i umysłem oraz zapewnić dobre samopoczucie na co dzień.” wg Światowej Organizacji Zdrowia definicja zdrowia to: Stan dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego i społecznego WELLNESS = ZDROWIE Co to jest WELLNESS ? Warsztaty Materiał Grupy Kaźmierczak WINALITE WELLNESS Biznes XXI wieku Copyright © Aleksander Peterko 2009 www.apeterko.pl www.apeterko.pl
3
Czym jest WELLNESS ? wg dr Donalda Ardella pojęcie wellness obejmuje: Poczucie własnej wartości, Pozytywne myślenie Podstawy filozoficzne i poczucie sensu w życiu (religia) Odpowiedzialność, samoświadomość Poczucie humoru, troszczenie się o innych Szacunek dla środowiska Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji międzyludzkich Wolność od nałogów i negatywnych przyzwyczajeń Radzenie sobie z nowymi sytuacjami Wyciąganie wniosków na przyszłość Stąpanie mocno po ziemi Utrzymywanie się w dobrej kondycji fizycznej Zdolność kochania Umiejętność przekazywania wiedzy Zdolność do sprostania wymaganiom Skuteczna komunikację Warsztaty Materiał Grupy Kaźmierczak WINALITE WELLNESS Biznes XXI wieku Copyright © Aleksander Peterko 2009 www.apeterko.pl www.apeterko.pl
4
Odżywianie Oddychanie Poruszanie Odczuwanie Praca i zabawa Komunikacja Myślenie Odczucia Miłość Bliskość Transcendencja Szukanie sensu życia Warsztaty Materiał Grupy Kaźmierczak WINALITE WELLNESS Biznes XXI wieku WELLNESS Copyright © Aleksander Peterko 2009 www.apeterko.pl www.apeterko.pl
5
Warsztaty Materiał Grupy Kaźmierczak WINALITE WELLNESS Biznes XXI wieku równowagi na poziomie: komórkowym atomowym cząsteczkowym organów organizmu rodziny (populacji) Środowiska naturalnego globalnym Wellness to dążenie do Copyright © Aleksander Peterko 2009 www.apeterko.pl www.apeterko.pl
6
Warsztaty Materiał Grupy Kaźmierczak WINALITE WELLNESS Biznes XXI wieku Współczesny świat to ciąg zaburzeń powodujących zagrożenie dla życia i zdrowia Copyright © Aleksander Peterko 2009 www.apeterko.pl www.apeterko.pl
7
Warsztaty Materiał Grupy Kaźmierczak WINALITE WELLNESS Biznes XXI wieku Współczesny świat to ciąg zaburzeń środowiska Życia nie tylko zwierząt i roślin ale również ludzi Copyright © Aleksander Peterko 2009 www.apeterko.pl www.apeterko.pl
8
Henry Ford Motoryzacja Stacje benzynowe Drogi Przemysł wulkanizacyjny itp. Sam Walton Sieci sklepów Supermarkety Hipermarkety Dystrybucja itp. Bill Gates Informatyka Przemysł elektroniczny Komputerowy Teleinformatyczny itp. Wizjonerzy jutra Warsztaty Materiał Grupy Kaźmierczak WINALITE WELLNESS Biznes XXI wieku Copyright © Aleksander Peterko 2009 www.apeterko.pl www.apeterko.pl
9
WELLNESS = zdrowy styl życia = BIZNES Działalność związana z usługami produktami przemysłu zdrowia wg PZ Pilzer’a: Witaminy, dodatki żywnościowe i inne suplementy, środki higieniczne Chirurgia kosmetyczna, plastyczna Dermatologia kosmetyczna, Stomatologia kosmetyczna inżynieria genetyczna medycyna zapobiegawcza-profilaktyczna, leki na potencje, porost włosów, otyłość Ubezpieczenie zdrowego życia Kluby fitness (wraz z instruktorami) Sprzęt sportowy i sprawnościowy restauracje ze zdrową żywnością Paul Zane Pilzer Paul Zane Pilzer w wieku dwudziestu czterech lat został profesorem na Uniwersytecie Nowojorskim. Mając dwadzieścia pięć lat, był już najmłodszym wiceprezesem w historii Citibanku. Pierwszy milion zarobił przed ukończeniem dwudziestego szóstego roku życia. Przewidział wiele zjawisk gospodarczych, które miały miejsce w ostatnich dekadach, w tym historyczny kryzys instytucji depozytowo-pożyczkowych w latach 80. XX wieku. Warsztaty Materiał Grupy Kaźmierczak WINALITE WELLNESS Biznes XXI wieku Copyright © Aleksander Peterko 2009 www.apeterko.pl www.apeterko.pl
10
WELLNESS = BIZNES Przemysł choroby Ubezpieczenia chorobowe, Służba zdrowia Leki łagodzące skutki a nie likwidujące przyczyny choroby, żywność zaburzająca metabolizm, zanieczyszczenie środowiska Przemysł zdrowia Ubezpieczenia zdrowotne, Służba zdrowia Leki likwidujące przyczyny choroby, witaminy, minerały, antyoksydanty zdrowa żywność, ekologia Zmiana świadomości Dostarczanie produktów i usług w sposób reaktywny ludziom, którzy są już na coś chorzy. Te produkty i usługi zmierzają bądź do leczenia objawów choroby, bądź do jej wyeliminowania Dostarczanie produktów i usług w sposób aktywny ludziom, którzy są zdrowi aby poczuli się jeszcze zdrowsi i lepiej wyglądali, aby spowolnić skutki starzenia się lub uchronić ich przed rozwinięciem się procesów chorobowych Warsztaty Materiał Grupy Kaźmierczak WINALITE WELLNESS Biznes XXI wieku Copyright © Aleksander Peterko 2009 www.apeterko.pl www.apeterko.pl
11
Kto zyska na wellness? Lekarze - jeśli zaczną skupiać uwagę na profilaktyce równie często jak na leczeniu Producenci - jeśli będą wstanie ponieść odpowiednie nakłady na organizację produkcji Sprzedawcy detaliczni produktów i usług Dystrybutorzy – jeśli zaangażują się w nowy rodzaj dystrybucji Warsztaty Materiał Grupy Kaźmierczak WINALITE WELLNESS Biznes XXI wieku Copyright © Aleksander Peterko 2009 www.apeterko.pl www.apeterko.pl
12
Nauczanie klientów o nowym produkcie i nowym kanale dystrybucji Najwięcej do 80 % zarabiają dystrybutorzy Lepsze produkty => lepsza dystrybucja => większe możliwości zarobienia Nowy rodzaj dystrybucji – Warsztaty Materiał Grupy Kaźmierczak WINALITE WELLNESS Biznes XXI wieku Copyright © Aleksander Peterko 2009 www.apeterko.pl www.apeterko.pl
13
Trendy społeczne i gospodarcze Wzrost 500 % Wzrost sprzedaży na świecie Warsztaty Materiał Grupy Kaźmierczak WINALITE WELLNESS Biznes XXI wieku Copyright © Aleksander Peterko 2009 www.apeterko.pl www.apeterko.pl
14
Trendy społeczne i gospodarcze Powojenny wyż demograficzny To ludzie w wieku 40-60 lat którzy chcą być sprawni i młodzi Warsztaty Materiał Grupy Kaźmierczak WINALITE WELLNESS Biznes XXI wieku Copyright © Aleksander Peterko 2009 www.apeterko.pl www.apeterko.pl
15
Warsztaty Materiał Grupy Kaźmierczak WINALITE WELLNESS Biznes XXI wieku Copyright © Aleksander Peterko 2009 www.apeterko.pl www.apeterko.pl
16
Produkty Higieniczne 100 mld $ Kilkanaście firm w tym 1 MLM Suplementy diety 50 mld $ tysiące firm klasycznych i MLM Warsztaty Materiał Grupy Kaźmierczak WINALITE WELLNESS Biznes XXI wieku Winalite jest jedyną firmą NA ŚWIECIE, która posiada światowy patent na produkcję i sprzedaż podpasek oraz wkładek higienicznych z technologią anionową! Ocenia się, iż coroczna sprzedaż produktów higieny intymnej wynosi 100 miliardów dolarów amerykańskich rocznie, kiedy sprzedaż witamin oraz suplementów diety wynosi „zaledwie” 50 miliardów USD rocznie. Wyobraźcie sobie przemysł, który jest wart 2-3 krotnie więcej niż cały rynek suplementów i dodatków do diety, a jednocześnie rozrasta się prężnie z każdym dniem. Na całym świecie podpaski oraz wkładki higieniczne produkuje zaledwie kilkanaście firm, zaś producentów witamin i suplementów diety są nie setki a tysiące, a mimo wszystko to właśnie produkty higieniczne przynoszą znacznie większe zyski! Jaka Branża się dziś opłaca? Jesteśmy również jedyną kompanią w przemyśle środków higienicznych dla kobiet, która rozprowadza swoje produkty za pomocą sieci marketingowej jako sposobu dystrybucji. Oznacza to, że i Ty możesz czerpać korzyści z tego ogromnego źródła zarobków! Copyright © Aleksander Peterko 2009 www.apeterko.pl www.apeterko.pl
17
Warsztaty Materiał Grupy Kaźmierczak WINALITE WELLNESS Biznes XXI wieku Jaka Branża się dziś opłaca? Czy trzeba dziś kogoś przekonywać by się mył? Pewne Podstawy I standardy Są już Zakodowane Od lat najmłodszych Copyright © Aleksander Peterko 2009 www.apeterko.pl www.apeterko.pl
18
Jakie produkty z branży wellness? Dziękuje za uwagę Dostępne – dobre, relatywnie tanie lub umożliwienie tańszych zakupów, na raty lub w rabatach Samosprzedające się - po upowszechnieniu powinny sprzedawać się same bez reklamy – powinny same schodzić z półki Stale przydatne - ciągła konsumpcja, stały klient Uniwersalnie atrakcyjne – upragnione dla wszystkich Szybko zużywalne – krótki czas konsumpcji Warsztaty Materiał Grupy Kaźmierczak WINALITE WELLNESS Biznes XXI wieku Copyright © Aleksander Peterko 2009 www.apeterko.pl www.apeterko.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.