Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Akcja reklamowa – nasza spółdzielnia „Reklama nie jest mówieniem o sobie. Reklama jest sztuką nakłaniania innych do mówienia o was. Jesteśmy tacy, jakimi.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Akcja reklamowa – nasza spółdzielnia „Reklama nie jest mówieniem o sobie. Reklama jest sztuką nakłaniania innych do mówienia o was. Jesteśmy tacy, jakimi."— Zapis prezentacji:

1 Akcja reklamowa – nasza spółdzielnia „Reklama nie jest mówieniem o sobie. Reklama jest sztuką nakłaniania innych do mówienia o was. Jesteśmy tacy, jakimi was widzą. Zadbajmy o to, by postrzegano was takimi jacy chcecie”

2 Tablice reklamowe Tablice reklamowe są najczęściej stosowaną formą reklamy w postaci wolnostojących nośników na jednej, dwóch lub więcej nogach. Tablice takie mogą być jedno lub dwustronne. Jeśli zachodzi taka potrzeba produkujemy także tablice trzystronne (trójkątne) i inne nietypowe. Mogą być związane trwale z gruntem (wbetonowane w ziemię) lub wolnostojące (z fundamentem naziemnym).

3 Tablice reklamowe Tablice reklamowe stosuje się do oznakowania placówek bądź dróg dojazdowych oraz jako nośnik informacyjny. Jest to ciągle technologia ciesząca się dużym zainteresowaniem ze względu na stosunkowo niski nakład finansowy oraz efektywność w docieraniu do potencjalnych klientów.

4 Litery przestrzenne Jedna z ciekawszych form reklam świetlnych. Niezwykle efektowna w niepowtarzalny sposób eksponująca prestiż firmy. Tworzymy litery przestrzenne z całej gamy materiałów: aluminium, plexi, PCV, MDF i wiele innych. Jesteśmy w stanie wykonać niemal każdy element graficzny: litery, cyfry, a także bardzo złożone i skomplikowane logo. Wycięte elementy mogą być malowane proszkowo, wyklejane folią, lub wykańczane ręcznie.

5 Litery przestrzenne Istnieją dwie zasadnicze grupy tego produktu: - litery podświetlane, oraz - litery nieświecące

6 Litery przestrzenne Litery przestrzenne podświetlane dzielą się na: - zakryte (front z plexi lub materiału winylowego) - odkryte (bez frontu)

7 Litery przestrzenne Litery przestrzenne mogą świecić przodem, tyłem lub zarówno przednią jak i tylną stroną. Podświetlenie liter realizujemy za pomocą neonów wysokonapięciowych lub diód LED.

8 Neony To jedna z wielu technologii wytwarzania reklam świetlnych, która cieszy się olbrzymim zainteresowaniem. Rury neonowe zawierają w sobie mieszaninę gazów: argonu, neonu oraz ciekłej rtęci. Pod wpływem napięcia emitują światło. Rury neonowe mogą być wygięte na prawie dowolny kształt litery bądź znaku graficznego.

9 Neony Reklamy neonowe charakteryzują się stosunkowo niską ilością pobieranej energii co daje korzystniejszy koszt eksploatacji. Neony mają zastosowanie zewnętrzne i wewnętrzne. Są one odporne na wysoką i niską temperaturę, co gwarantuje ich długą żywotność. Neony rzucają się w oczy z powodu swoich żywych barw i ciekawych kształtów.

10 Neony Kolory świecenia rur neonowych są uzyskiwane na dwa sposoby: Przez pokrycie szkła przeźroczystego odpowiednimi proszkami, które przy podświetleniu emitują konkretny kolor. Przez zastosowanie rur neonowych barwionych w masie (szkło barwione).

11 Szyldy Szyldy to kolejna forma reklamy zewnętrznej i dlatego proponujemy różnorodność w wykonaniu tych reklam. Szyld jest wizytówką firmy, to pierwszy kontakt z klientem i dlatego wymaga szczególnej uwagi przy projekcie i wykonaniu.

12 Szyldy Szyld jest najczęściej reklamą stylową, która powinna komponować się z architekturą znakowanego obiektu. Szyldy reklamowe bardzo dobrze się sprawdzają w wewnątrz oraz na zewnątrz budynku

13 Kasetony reklamowe Kasetony reklamowe są popular- nym i najczęściej stosowanym nośnikiem reklamowym. Kaseton to stosunkowo tania forma reklamy, która jest znacznie lepiej widoczna niż tradycyjne bannery, czy napisy.

14 Kasetony reklamowe Kasetony reklamowe można stosować na zewnątrz jak i wewnątrz. Są one dobrze widoczne za dnia i nocy. Efektowne panele kasetonowe, które są podświetlane od wewnątrz gwarantują estetykę

15 Kasetony reklamowe Ze względu na technologię wykonania kasetony dzielimy na: - kasetony reklamowe z frontem z plexi (twardym) – tę technologię stosujemy do niewielkich formatów w celu uniknięcia zapadania się plexi. - kasetony reklamowe z frontem elastycznym (miękkim) – z powodzeniem stosowana nawet do bardzo dużych formatów.

16 Kasetony reklamowe Ze względu na technologię wykonania kasetony dzielimy na: - kasetony z frezowaniami – charakteryzujące się tym, że tło lub logo są elementem przestrzennym wypukłym lub wklęsłym. - kasetony wytłaczane – technologia stosowana głównie przy produkcjach masowych. Tłoczeniem można wykonywać różnego rodzaju skomplikowane kształty 3D.

17 Kasetony reklamowe Ze względu na technologię wykonania kasetony dzielimy na: - kasetony reklamowe z plexi – cały kaseton wykonany z tworzywa sztucznego.

18 Gadżety reklamowe Gadżety potocznie zwane upominkami reklamowymi to jedne z najprostszych sposobów promowania produktu lub firmy. Upominek to wspaniała zachęta do transakcji, prezent okolicznościowy dla klientów i pracowników.

19 Gadżety reklamowe Gadżety reklamowe w bardzo szerokim asortymencie: wyroby skórzane (portfele, aktówki, teczki), artykuły: biurowe, komputerowe, użytku domowego (dom, kuchnia), użytku osobistego, ramki do zdjęć, foto albumy, oryginalne opakowania (skrzynie, kuferki, kufry i pudełka), coś dla koneserów win (korkociągi, stojaki na butelki), zegary, kalkulatory, stacje pogody, breloki, kubki reklamowe, plecaki, czapeczki, parasole, zestawy na okazjonalne święta, zestawy piśmiennicze oraz smycze reklamowe z etui na identyfikator lub wizytówkę firmową

20 Strony www Strona internetowa to jeden z najbardziej znaczących elementów majątku firmy. Korzyści posiadania strony www nie mierzy się tylko wynikami e- handlu. Strona www to najlepsza, najbardziej widoczna wizytówka firmy - to jej internetowa twarz. To jak Klienci widzą stronę www, w dużej mierze przekłada się na wizerunek Firmy w ich oczach. Strona wygodna, funkcjonalna oraz estetyczna świadczyć będzie zawsze o tym, że firma stara się stworzyć swoim potencjalnym Klientem najlepsze, najbardziej komfortowe warunki do komunikacji. Strona www, powinna być miejscem, w którym Klient bez problemów trafi do poszukiwanych przez siebie informacji. Skonstruowanie funkcjonalnej strony internetowej, to podstawowe zadanie, które powierza się specjalistom w dziedzinie web design. Aby strona www mogła dobrze spełniać swoją podstawową – czyli informacyjną – funkcję, wszystkie jej elementy muszą tworzyć spójny i czytelny system komunikacji na poziomie Firma – Klient.

21 Strony www Oprawa wizualna (grafika) jest ważnym elementem, który domyka całość projektu. Zrobienie pierwszego wrażenie jest możliwe tylko raz, dlatego bardzo staramy się, aby projekty graficzne współgrały z funkcjonalnością strony, aby ułatwiały interakcję, aby były zapamiętywane. XXI wiek to era obrazów. Forma jest równie ważna jak treść.

22 Standy reklamowe to idealne narzędzie reklamowe do zastosowań wewnętrznych jak na przykład: w bankach, biurach, na wystawach targowych, a także w galeriach handlowych. Stanowiska promocyjne oraz różnego typu urny, prezentery z plexi, ulotkownice itp. Standy i prezentery

23 Stojaki reklamowe to doskonała forma reklamy: lekka, trwała a przede wszystkim mobilna. Oferowane przez naszą firmę stojaki (potykacze, pająki, itp) wykonywane są z tworzywa sztucznego (PCV) oraz innych materiałów.

24 Standy i prezentery Prezentery mogą być grawerowane w pleksie oraz metalach szlachetnych. Często podczas wykonywania tego typu reklam stosuje się technologię cięcia laserem (szczególnie tam gdzie wymagana jest duża precyzja wykonania).

25 Standy i prezentery Systemy ekspozycyjne zwane inaczej ścianami reklamowymi. Systemy ekspozycyjne są przeznaczone na targi, prezentacje bądź wystawienie w miejscu odpowiednim dla tego typu reklamy. Są to ściany reklamowe o dużej powierzchni prezentacji grafiki przez co są łatwo zauważalne i dają duże możliwości ekspozycyjne.

26 Grafika na pojazdach Reklama na pojazdach jest jedną z najnowocześniejszych form reklamy to efektywny sposób pozyskania klientów, znalezienia nabywców na produkty. Odpowiednio oznakowany samochód potrafi skutecznie przyciągnąć zarówno wzrok przechodniów oraz innych uczestników ruchu drogowego. Samochód oklejony grafiką reklamową jest znakomitą formą identyfikacji danej marki lub firmy.

27 Grafika na pojazdach Najprostszą z nich są zwykłe litery, cyfry, znaki naklejone bezpośrednio na karoserii pojazdu. Wydruk wielkoformatowy na folii jest najdroższym, ale i najefektowniejszym rozwiązaniem grafiki samochodowej. Ten typ wydruku umożliwia wydrukowanie najbardziej skomplikowanej grafiki począwszy od logotypów firmowych a skończywszy na zdjęciach lub fotografiach.

28 Grafika na pojazdach Stosowane wysokiej klasy folie samochodowe dają gwarancję wieloletniej trwałości. Standardowo stosujemy grafiki drukowane (solwentowo) na foliach polimerowych lub wysokiej jakości foliach wylewanych, które stosuje się do zaklejania głębokich wytłoczeń. Grafiką możemy pokryć niemal 100% powierzchni samochodu.

29 Oklejanie witryn Witryna sklepowa oklejona barwną grafiką, sprawi, iż na pewno nikt nie przejdzie obojętnie obok Twojego lokalu. Równolegle z reklamą zewnętrzną, możliwe jest również oklejenie szyb grafiką ciętą jaki i drukiem wielkoformatowym wszelakiego rodzaju szyb witryn sklepowych, gablot, drzwi wejściowych np. informacją godzin otwarcia przedsiębiorstwa oraz każdą inną powierzchnię

30 Oklejanie witryn Coraz częściej stosuje się folie typu One Way Vision, która dzięki swojej perforacji (gęstym małym dziurkom) pozwala na docieranie światła do wnętrza.

31 Kampania reklamowa Kampania reklamowa – zespół działań marketingowych, odbywających się w mediach masowych, mających na celu osiągnięcie zakładanego celu marketingowego reklamodawcy. Działania te skierowane są do wybranej grupy docelowej

32 Kampania reklamowa Do głównych celów kampanii reklamowych zalicza się: wzrost sprzedaży wzrost świadomości danego produktu, usługi, marki, itp. wprowadzenie produktu na rynek (launch)

33 Kampania reklamowa Do głównych celów kampanii reklamowych zalicza się: ponowne wprowadzenie produktu na rynek w przypadku produktu o bardzo niskiej sprzedaży lub świadomości (relaunch) repozycjonowanie produktu na rynku

34 Kampania reklamowa Kampanie reklamowe mogą odbywać się w jednym medium lub być multimedialne, czyli obejmować działania w wielu różnych mediach (np. w internecie). Kampanię przygotowują agencje reklamowe, a za dobór i zakup mediów odpowiadają domy mediowe

35 Kampania reklamowa Miernikiem skuteczności kampanii reklamowej może być: wzrost sprzedaży wzrost świadomości marki zmiana percepcji marki, produktu, itp.

36 Reklama usług naszej spółdzielni Zapraszamy do korzystania z najtańszych usług porządkowych, malarskich i tapeciarskich w Chorzowie.

37 Reklama naszej spółdzielni - dysponujemy profesjonalnymi narzędziami i nowoczesnymi technologiami w zakresie sprzątania i malowania - gwarantujemy szybkość i dokładność

38 Reklama naszej spółdzielni - prowadzimy doradztwo w zakresie zastosowania odpowiedniego rodzaju farby do powierzchni -na prośbę klienta oferujemy bezpłatną usługę związaną z zakupem i przywozem materiałów i farb

39 Reklama naszej spółdzielni -starannie przygotowujemy powierzchnie do malowania i tapetowania -reperujemy nierówności ścian za pomocą gipsu lub tynku -profesjonalnie nakładamy tapety

40 Reklama naszej spółdzielni -gwarantujemy solidność i dokładność w zakresie sprzątania po zakończeniu prac -oferujemy usługi biurowe w zakresie umiejętności obsługi: drukarki, kserokopiarki, niszczarki, faksu

41 Zakres prac porządkowych wewnątrz budynku -zamiatanie i mycie klatek schodowych, korytarzy -zamiatanie piwnic, suszarni - mycie balustrad - mycie bram -mycie szyb i gablot ogłoszeniowych Mycie okien i para- petów na klatkach schodowych w piwnicach oraz pomieszczeniach ogólnego użytku - mycie lamperii, grzejników oraz drzwi do pomieszczeń ogólnodostępnych

42 Zakres prac porządkowych wewnątrz budynku -mycie lamp oświetleniowych na klatkach schodowych, w piwnicach oraz pomieszczeniach ogólnego użytku - sprzątanie po pracach porządkowych

43 Zakres prac porządkowych na zewnątrz budynku - zamiatanie chodników, placów i parkingów -wiosenne i jesienne grabienie liści -sprzątanie zanieczyszczeń pozimowych z alejek i chodników - utrzymywanie zieleńców w czystości

44 Zakres prac porządkowych na zewnątrz budynku - czyszczenie chodników oraz opasek wokół budynków z chwastów i traw - usuwanie plakatów, napisów i rysunków umieszczonych na elewacjach bez zgody Zleceniodawcy - Zbieranie papierów, gałęzi, niedopałków papierosów i innych odpadów komunalnych -odchwaszczenie ścieżek przez usunięcie traw i chwastów - porządkowanie zaniedbanych terenów

45 Zakres prac porządkowych na zewnątrz budynku -przez usunięcie porostu -w okresie zimowym : odśnieżanie chodników i ciągów pieszo- jezdnych oraz posypywanie ich piaskiem - sprzątanie błota i lodu z chodników i ciągów pieszo- jezdnych, klatek ściekowych

46 Zakres prac malarskich i tapeciarskich - przygotowanie powierzchni do malowania i tapetowania - nakładanie zapraw gipsowych i tynkowych - malowanie ścian z dostosowaniem farb do powierzchni - klejenie tapet na ścianę - sprzątanie po pracach malarskich i po tapetowaniu - na prośbę klienta bezpłatne przesuwanie mebli

47


Pobierz ppt "Akcja reklamowa – nasza spółdzielnia „Reklama nie jest mówieniem o sobie. Reklama jest sztuką nakłaniania innych do mówienia o was. Jesteśmy tacy, jakimi."

Podobne prezentacje


Reklamy Google